TTT deel 39!!

Ja…Bloem dat trekt Hans wel even aan de bel…

eetse…

Ik heb gewoon 15 post per pagina… Dus ook ik zat op pagina 67… raar he!!!

x

Inderdaad heel vreemd.

@Viva: Trouwens… leuke foto’s van hubs z’n feestje. Je kan zo zien, dat jullie er allemaal wel plezier in hadden. :wink:

Ga ff boodschappen doen.

:dag: Laterssssssss:dag: :kus:

ikke heb ook 15 post per pagina…

nou schiet mij maar lek hoor!! hahahaha
had het echt gewoon helemaal niet in de gaten!!
hihihi

he meiden ga even naar je ww account en wijzig bij optie’s het aantal posts per pagina, die van mij staat nu op 10 posts…dus moet je gewoon 100 pagina’s hebben…volgens mij zit het allemaal een beetje door elkaar 15 posts kan je namelijk niet selecteren, wel 5 of 10 of 20 maar geen 15

uhm?? :paranoid: ze zijn volgens mij goed aan het rotzzooien!

15 posts per pagina x 67= 1005

hahahahaha …wat een zooitje

Ik heb er nu weer 10!!!

x

bij mij stond ie op ‘forum standaard’
die zal dus wel 15 zijn, heb hem nu lekker eigenwijs en ouderwets teruggezet naar 10, wat goed is, moet goed blijven, nix geen reden voor verandering, beetje conservatief ingesteld he? :so:

maar we zijn er wel lekker druk mee he??
haahhaaaa

bij mij ook naar 10…

lekker onderzoeken wat er nu mis is allemaal, tja…alleen die punten he…eerst zijn onze kadootjes allemaal weg…krijgen we allemaal mega groene lampjes met punten…nu die ook weer weg:mad:

ja tis wel een beetje zonde…
zouden we teveel gestrooid hebben?? :biggrin:

Hans zal gedacht hebben,

Ik ben toch zeker sinterklaas niet er staat geen geldboom in mijn tuin, ik ben toch zeker sinterklaas niet ik heb een negatief fortuin, als er straks bankbiljetten groeien op mijn rug, ben jij de eerste die het hoort kom dan nog maar eens terug…

hahahahha

ach we horen het wel met de maandupdate :wink:

Pfff… moet even een last minute vinden voor aankomende zaterdag… naar Turkije!!!

x

voor jezelf…?? :wink: