TTT deel 36

Jeetje jullie lullen echt te veel!!!

Gisteren cruise-schip bezocht! MOOI!!! Echt super groot, luxe!! Alles erop en der aan!! Kregen ook een lunch> Gerookte zalm met kaviaar, pasta salade, gegrild rundvlees met aardappelkroketjes, en daarna nog een koffieparfait(ofzo) met sinaasappelsaus… LEKKERRRRRRRRRRRRRRR!!!

Vandaag weer aan het werk… Maar moet eerst maar eens even bij gaan lezen… een pagina of 25 ofzo… :retard:

Bevalling? Wat voor bevalling dan?? OOOhhhhh…voor de volgende TTT!!! Kwartje valt, beetje laat, maar toch!
Iedereen weer fris en fruitig aan de slag vandaag? Ik begin om 3 uur vanmiddag, zie er erg tegenop, maar ga er vanuit dat als ik eenmaal aan de slag ben het allemaal wel weer mee zal vallen!
Heb je zo heftig gedroomd dan Bloem? Vertel…!
Gisteren heb ik de topic gelezen met al de toestanden erin…heftig hoor! Maar eh Bren…ik wil je vanaf deze plek toch nog even alle sterkte toewensen en ik bewonder je om je besluit! Echt waar…

@ crazy heb je mn pm gelezen??

@ cyn, klinkt goed!! lustte jij dat dan allemaal?? had je nog last van het weer? nou ja, jullie lagen toch voor anker neem ik aan?

@ dromen, tja… willen jullie weer lachen?? ikke was een zwarte inboorling en hoofd van een stam, we liepen in lendedoekjes enzo, en ineens werden we aangevallen, was verschrikkelijk overal schieten endergelijken, en wij vochten met houten speren en stenen
we stonden bij een riviertje en ineens waren we aan het vechten met andere zwarte inboorlingen, toen was er een staakt het vuren en gingen ik en het stamhoofd van die anderen praten en kwamen we erachter dat we hetzelfde waren en al die tijd op hetzelfde eiland hadden gewoond
anyway, we besloten samen te vechten tegen diegene die ons aanvielen, maar het was rustig
dus ik liep met mn stamgenoten terug naar ons ‘dorp’ in de rimboe
toen een NL meisje uit de lucht viel, en ik probeerde haar te helpen, deed een soort van nekkraag bij d’r om van boomschors en smeerde d’r gezicht in met zonnebrand, want ze was helemaal verbrand…
nou ja… please let the weirdness stop…? dus toen werd ik wakker… hahaha voelde weer errug raar, was zo levensecht aan het dromen
en weer waren we aan het vechten!? snap d’r nix van!

Goedemiddag meisjes daar ben ik dan eindelijk…

Moest 500 posts bijlezen, daar ben je wel even zoet mee…
Dank jullie wel voor alle lieve wensen voor afgelopen zaterdag, het was in 1 woord geweldig… de hele dag mooi weer geweest, vreselijk druk geweest, maar reuze gezellie, hubs dacht dat hij voor l*l zou lopen met zijn cowboyhoed met sheriff ster op zijn hoofd maar iedereen kwam zo gekleed echt gaaf…eten en drinken genoeg…hubs werd helemaal stil van zijn kado…(die komt a.s. zaterdag om 10 uur ) de tuinhaard he…dat had ik verteld.
Ook een boek met anekdotes moest hij voorlezen en zeggen van wie het af kwam…hij had niet alles goed maar kwam een heel eind…om 4.30 uur iedereen weg, en alles opgeruimd…en jawel…met bakken uit de hemel kwam toen de regen…gisteren alles opgeruimd en schoongemaakt…dus helemaal weer strak zal ik maar zeggen…En vandaag is hij echt jarig dus ik ben vanochtend al weer vroeg richting zijn werk gegaan met gebak…
http://www.wereldwijzer.nl/album/data/500/thumbs/Afbeelding_018.jpg

http://www.wereldwijzer.nl/album/data/500/thumbs/Afbeelding_010.jpg

http://www.wereldwijzer.nl/album/data/500/thumbs/Afbeelding_009.jpg

@Bloem, ja we lagen voor anker… En ja dat eten luste ik allemaal!!! Goed he :tongue:

@Viva, super dat het geslaagd is!!! Leuk om te zien die foto’s!

x

Toos wat een narigheid toch met je keuken,
MK leuk ook voor je dochter een nieuwe kamer
Crazy welkom terug in nederland…
Beps…hubs klaar met de zandbak…lekker hoor alles klaar voor de vakantie voor jou schiet het ook al aardig op
Brenniej…ups en downs meisje … alles komt goed
Bloemmie…hierbij de beloofde foto van het tuinschilderij met nieuwe tuinset
http://www.wereldwijzer.nl/album/data/500/thumbs/Afbeelding_019.jpg

Welkom ??? ik ben je naam kwijt

Cyn…lekker nog een snoepreisje
Linda…wachten op sms
Marion…pensioen dat duurt nog wel even
Roanna…pasar malang in "Vaassen heb je de groetjes gedaan aan mijn oma…die zit daar in de speulbrink…
mierre…je gaat de goede kant weer op

**en voor de rest…ik weet niet meer heb 500 posts doorgenomen… en ben eigenlijk nog wel HEEL MOE…maar het was het waard **

@Viva, je tafel is mooi geworden (die heb je toch zelf gedaan?)!!! En dat schilderij is ook mooi!!

JA CYN…helemaal zelf gedaan…maar wel een pokkewerk…

@Cyn
WOW LEKKER LUXE ZEG!
Nog geen zin gekregen om te gaaan cruisen?

@Bloem
Jeetje wat een droom … moet je een boek over schrijven

@Viva
Super zeg dat het feest zo geslaagd is. Zelfs het weer had je perfect getimed. Leuk die foto’s met je stralende hubs.

Tuinstel ik super geworden Viva!

Zijn er bijna meiden. Nog 10 keer zuchten en dan is ie er weer!

hahahahaa die viva!!
owh wat een leuke foto’s!
wat heerlijk dat het geslaagd feessie was! toppie, helemaal leuk!!

en blij dat je er weer bent!

He meiden sorry maar ik kon de kleine niet meer tegenhouden!! Heb stiekem 37 al aangemaakt:tongue:

@Viva
Zekers zijn we blij, was soms een beetje stilletjes zo zonder jou.

@ viva, ik dacht een tuinschilderij van 5 bij 5 meter ofzo!!
maar ziet er mooi uit met die tuinset enzo!! :thumbsup:

@ marion, helaas heb ik mn eigen dromen niet onder controle, tis altijd zo warrig en drie dingen door mekaar…

@ cyn das vals spelen!!

hoppa hop!

nog 2

bijna

:wink: