TTT deel 36

Nou, ik heb nog even rond gedrukt, maar ik kan niemand momenteel punten geven. :finger:

hahahahahaha :vak02:

@Bep: luf joe toe

@Roanna: Dat doe ik meestal op het toilet…haha

Ja, dat kan ook. Ronddrukken?? Hmmmm… Maar alsnog ook bedankt voor de punten van gister en vandaag. Het kan niet op! :dag:

:paranoid: Iedereen weg! Dan ga ik ook nog maar ff een lekker bakkie doen op mijn eigen terrasje.

:dag: Doeg :dag:

Ik ga nog even lekker buiten zitten. :dag::dag::dag:

Toos krijgt morgen weer punten!!! En nu zit ik met hubbie lekker een bakkie te doen. Hij is druk met de bouw van het motorschuurtje. Dus nu ff opruimen, douchen en lekker slapen. Saampjes morgen ochtend(nouja, tot 10 uur) vrij!!! Hopelijk uitslapen :unibrow:

Fransijn, heel veel plezier in Side, geniet van de 6 weken die jullie samen hebben!!! :turkey:

zo ola hola
lekker bezig allemaal :smiley:

ikke terug van de pa en ma, en heb er maar ff een fles wijn bijgepakt, is nu al bijna leeg, dus ik voel me goed :smiley:

hoop niet dat mn ouders me aan de drank helpen…? hihi
nee t was gezelli, als ik ze niet te vaak zie is het wel leuk en gezelli enzo, lekker gegeten, hamburgers!! in plaats van sla! ze eten 6x per week sla, en nog een magnummie toe, had mn mammie bewaard. 2e was draaide toen ik weg ging, zal mammie hopelijk komen brengen een dezer dagen

kwam dus net thuis en had een mail van de reisgenoot en bedacht me net ineens…
nog maar 6 weken en een beetje
6 weken… klinkt… een stuk… dichterbij… dan 7 weken… toch?? :eek:

ineens weer schrik, verhuizen, socializen, werken, prikken, dokter, tandarts, verz regelen, verhuizen, werken, dokter, werken, en uhm… uhm…
ja dinges, de fles is nu echt leeg
uhm :paranoid:
dinges… owh ja!! papieren regelen en de bank enzo :retard: wanneer moet ik dat allemaal doen??

hihihi… strax eerst lekker sljapei sljaap doen… :wub:

@ fransijn heel veel plezier in Side.

@ Bloem: ik ben erachter gekomen hoe je die plaatjes aan de zijkant doet bij weblog :D. Joepie, na een hele dag kloten!

Ik ga met wat vrienden ‘chillen’ in het kralingse bos, tis nog lekker weer, dus daar gaan we gebruik van maken.

Fijne avond allemaal!

@ cris watisjouweblogdaN??

POEHEE, 2e fles wijn is ook leeg ikdenkdakmagaslapuh… en ikke ga mn telefoon maar verstoppen omdat ik heel sterk de neiging heb om met turkije te gaan smsen en dasnieslim
sud struste meisjes
morge weer vloeg op!
:dag:

@Bloemmie: Rustig gaan slapen… doe ik dat ook… EN NIET SMSEN!!!

Meiden ikke is vertrokken, om te gaan vertrekken…ehhh nee om te gaan slapen… tot morgen

Weltrusten allemaal. :slapen::dag:

Bloem…hik…hik… slaap lekker :zon:

:biggrin: :biggrin:

laaaaaaaalaalalalalaaaaaaaaaaa
lalalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
laaaaaaaaaalalalalaaaaaaaaaaa
lalalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

en nu allemaaaaaaaaaaaaaaaal!!

giggel

Bloem,alles goed neem het er maar lekker van of is de fles inmiddels leeg.Niet smsen dan heb je er morgen weer spijt van :tongue:
Poe dus nog een hoop regelen en 6 weken klinkt inderdaad lekker,gaat nu opschieten.

whaow…
de fles is idd leeg, maar zie er nog 1 staan… maar ja, als ik die open maak, moet ie helemaal leeg en das ook zoiets
moet morgen om half 9 bij mn gezondheidsdienst zijn voor mn prikken en spuiten enzo :retard:

maar hij gaat lekker idd!!
nog een keer
lalalalalaaaaaaaaaalllaaaaaaaaaaa
allemaal tegelijk: laaaaa—lllaaaaaaaaaalalalalalaaaaaaaaaaaaaa

lalalallllllllllaaaaaaaaaaaalalalallala zo ik doe ff mee :king:

9 uur prikken ojee en dan met al dat alcohol in je bloed,laat die 2de fles maar staan dan anders gaan ze nog wat denken daar :dope: