TTT deel 35

vertel bloem…

Cyn en Bloem,waar zoeken jullie altijd op een speciale site of gaan jullie gewoon alles af??

jammer Toos, en ook weer aan het werk :puke:

Bloem: waar?? Askim is 28/7 jarig dus zou wel leuk zijn:zon02:

Cyn wat een verrassing zou dat voor hem zijn…komt het toch nog goed…dat het dit weekend niet lukt

@ cyn, 25-7 vertrek voor 4 dagen en dat voor €551 en nog wat centen, HP…
maar tis via een org. die jij niet leuk vindt…

@ turkijelover, ben idd her en der aan het kijken…

is trouwens vanaf amsterdam en al incl toeslagen

Dat doe ik ook meestal gewoon van alles afzoeken,maar voor deze periode is het niet zo makkelijk.Zag net wel 8 dagen LO vertrek 7 aug.voor 330 euri’s ,maar wil in okt.ook nog.Me ma had voorgesteld aan me pa om het te betalen voor mij nu,maar helaas paps stapte er niet in.En me vriend me veel werken nu dus kunnen we niet vaak samen zijn

@ turkijelover, he jammer is dat!! ikke zou ook liever langer gaan, goedkoper en dan kun je echt samen zijn, maar tis moeilijk als iedereen om je heen weggaat…

Nou ja Cyn, een organisatie die jij niet echt leuk vind, dat zou mij nu op het ogenblik dan even niets kunnen schelen,als je er maar komt, dat is toch het belangrijkste nietwaar.

turkije lover…waar moet jij heen dan??? ook Bodrum???

Ikke moet nog steeds douchen en rommelen in huis, zo schiet het niet op…maar de geboorte komt steeds dichterbij…en we zijn met een paar dus moet lukken toch binnen een half uurtje…hahahaa

@Viva
Mooi geregeld allemaal zeg!! Zou jammer zijn als het zou regenen die avond maar mss valt het allemaal nog mee.

@Toos
Werk ze vanmiddag, zullen aan je denken hier.

@ cyn, hier nog een € 513
vertrek 5.00 op 25-07 en terug om 23.55 op 28-07
is logies ontbijt, ook weer pal in het centrum van gummybet

ikke ga eten
hoor het wel

Ach Marion, wat ik al zei ik ben het ondertussen gewend, we hebben een mega partytent van 6x3meter en nog een van 3x3 dus ik zet ze wel op, ik heb geen zin erin dat de boel helemaal in het water valt.

zo dan megatijden zeg…

:retard:Die tijden zijn wel echt super!! Maar 500 euro voor 4 dagen vind ik veel voor lo… :retard:

x

Dank je, het is gelukkig maar 1 avond ben dan 2 dagen vrij. Is om er weer in te komen

Nee dat zou zonde zijn Viva. Je kijkt er toch naar uit

Heb ook meestal takkenweer op mn verjaardag, vandaar dat ik het in turkije vier