TTT deel 35

achhhhhh Bloem, nou ja niets aan te doen…moest misschien wel zo wezen, anders was je budget aangetast…

Cyn ik heb ook gezocht maar het enig wat ik kan vinden is vertrekken vanaf Brussel en dan maandag weer terug…wat dan nog te betalen is…200 euro, wel mooie tijden trouwens maar komt toch een kaartje brussel bij…en ik weet niet of dat een optie voor je is.

Ik kan 3, 4, 5, 6, dagen… Maakt op zich niet zoveel uit… maar nee het kan ook te gek… Zou wel graag voor 3 dagen gaan ofzo… maar kan voor dit weekend niet vinden… dus ga ff kijken voor een ander weekend…

:tssk:Mm Brussel vanaf hier is ruim 3 uur met de trein!

@ viva, vorig jaar hadden jullie in juli een hittegolf hiero… dus da klopt niet helemaal!!

@ cyn, niet met een tussenstop in breetjedaa

Ja het feest zal best leuk worden, hub krijgt een cowboyhoed op een pistool en een spelt met sherrif, hahahaha…vervolgens spareribs, kippenpootjes, speklappen, taco’s en hotdogs te eten met aardappelsalade.
De hele toko wordt versiert met vlaggetjes met 50 erop en vlaggetjes met abraham, er komt een oude vent in de voortuin, die een shaggy rookt (dat kreng is niet te tillen, staat al 3 weken bij a.s. schoonzoon in de gang, zittend op een stoeltje. Opblaas cijfers met 50 en een slinger met abraham gezien…het wordt nog wel wat…de hele pc staat vol met countrymuziek, dus we moeten de avond wel doorkomen denken jullie ook niet.
en als toetje Fruitsalade met slagroom en roomijs…dan koffie met muffins.
en dat alles voor 25 man…tel uit je winst.

klopt maar het jaar ervoor was ik 25 jaar getrouwd in juli en toen kwam het ook met bakken uit de hemel, verleden jaar heb ik onze verjaardagen maar samen gevierd op 12 augustus was het ook niet zo geweldig

Zo ik ga maar eens douchen en aankleden en dan nog wat rommelen in huis, en maar weer naar de supermarkt, haal alles maar in etappes anders sjouw ik me een breuk met al die boodschappen.

@ viva klinkt helemaal geweldig!!

hahummmm dat is geen optie…maar als je dan toch gaat en het maakt niet uit zou ik toch echt 6 dagen pakken, je bent er al 2 kwijt met reizen.

:paranoid: zijn wij ook uitgenodigd?? heb zaterdagavond nog wel vrij :hihi:

jullie zijn altijd welkom…ik heb nog net geen zoete inval op de deur staan maar zo is het hier altijd wel hoor, hoe meer zielen hoe meer vreugd:lol:

Br…Den Haag is nog te doen hoor is niet zo ver.

i know
geef het adres maar… wie weet verveel ik me zaterdagavond en kom ik ff over :wink:

you got it

ik kan nog steeds geen punten geven grrrr…

@ cyn… heb voor 25-7 een chartervlucht bodrum gevonden voor 4 dagen…

Kan nog net, goeiemorgen,

Vakantie zit er weer op:crybaby:, moet vanmiddag weer aan de slag.
@Viva: Hou wel van een feestje, heb nachtdienst het weekend dus gaat niet lukken
@Cyn: Al wat gevonden?

Viva,zo te lezen gaat het een geweldig feest worden en mocht het regenen dat zal dat vast de pret niet drukken.