ik denk ik moet een half nieuw deel bijlezen
maar gelukkig niet
nou… ikke ging dus boodschappen doen vanuit het werk… nou uhm… :redface: dus niet!! hahaha
ben de stad in gedoken, wilde kijken voor een bloesje of iets voor de komende 2,5 mnd nog erbij, maar nix gevonden. wel 2 hele basic shirts voor de reis, geen frutsels, geen naden, lekker wijd, luchtig enz enz
en vooral GOEDKOOP (ja marion, was een beetje jouw schuld, als jij me er niet op gewezen had dat het best wel eens uitverkoop kon zijn… hihi THANKS)
daarna door naar andere winkel
@ beps, daar heb ik datzelfde shirt die we samen dezelfde aanhadden toch maar gekocht. alleen wel 50% eraf. ze hadden nu ook aquablauw en wit met blauw, alleen toch maar die grijze gekocht
en een korte broek
ikke ook ff naar de sportzaak, Prr, wilde kijken voor schoenen. waarom € 250 betalen als er ook voor € 90 is
maar zo ver kwam ik niet. broeken passen. ze pasten zelfs. kan ik in een normale dameswinkel niet slagen ivm mijn enkele maatjes meer, kon ik gewoon op de dames outdoor afdeling slagen!! heb 2 afritsbroeken gekocht…
hihihihi
jaaaa
AF-RITS-BROEKEN… :biggrin:
sterker nog, 2x afritsbaar, dus zowel lang, als 3/4 als kort…
en een mooie oranje (knal ja!) fleece jas… helemaal blij en tevreden dus, en dat alles voor 30% a 50% korting, was een kleine € 100 kwijt… goed te doen he?
ben helemaal happie
daarna wel door naar de appie, want nix meer in huis, warm, moe, al laat en honger, geen zin om te koken, maar moet toch wat eten: lang leven de IG*lo kookstart, aardappels, kip, mosterd, wortels, broccoli en spinazie, ff 5 minuutjes in de wok en klaar… wel duur, maar voedzaam, warm en buikje weer vol
ok genoeg gezegd
weinig actie hier geweest, dus hoef ook amper te reageren
zal nog snel ff de andere topic langsraussen en dan tv kijken: gilmore girls
tot straxxies!!