TTT deel 31 !!

@Linda: Beterschap hoor. Ga er maar een paar avonden op tijd in, miss voel je je zondag dan wat beter. Zou toch zonde zijn, als je er dit keer niet bij kan zijn. Maarja, als het niet gaat, gaat het niet! Hou je haaks hoor!

Ik heb nog nooit zero geproefd, terwijl wij het in ons restaurant wel verkopen. Toch eens doen dan.

Ik moest vorige week bij callcenter over vaatwassers bellen. Was best leuk werk.

Ik dacht dat cola Zero voor mannen was en Light voor vrouwen. Hoorde ik laatst op de tennisbaan.

Ik hou er niet van, al die frisdrank. Geef mij maar water. Of een glaasje wijn natuurlijk, maar met mate.

Ga naar huis. vanavond om 1/2 8 weer vergadering.

Fijne avond iedereen.

Nog 32 dagen:vak02::wub:

tjeeeeeeeeeeeee wat is het hier stilllllllllllllllllll

@vaatwasser…vind het ontzettende ondingen…je kan om het ha;f jaar nieuwe glazen kopen omdat de oude er niet meer uit zien…ketels wat een beetje viezer zijn dan normaal hoef je dr niet in te zetten…worden toch niet schoon…laat mij maar lkkr op de hand afwassen;)

@stress…heb dr eigenlijk nooit last van…mn moeder wel en dat terwijl ze helemaal niet meegaat…moet ik onderweg naart vliegveld nog eens 7 keer opnoemen wat ik allemaal heb ikgepakt om te kijken of ik ook wel echt alles heb…om gek van te worden…!!

@cola…ik vind light niet zo lekker…net of dr geen prik in zit…zero nog eigelijk nooit geprobeert…toch eens doen…

@fransijn…vergader ze

@viva…idd erg rustig…maar das wel fijn hoef je teminste niet zo heel veel bij te lezen…

toennet een vriendin op bezoek gehad…haar verstandskiezenwaren vandaag getrokken…verstond helemaal niksvan wat ze allemaal vertelde…haha…alles 3x herhalen…was wel lachen :wink:

au verstandkiezen eruit…en jij lachen Filiz…foei:biggrin:

Zo gegeten, haartjes in de klieder(was een btje nodig hihi!) en zo maar ff bijsmeren en uitspoelen!!!

Heb niet bijgelezen… btje gescant…
@Marion: Niets mis mee hoor, die knopjes bovenop. De condens komt er nl niet meer langs, die word tegenwoordig eerst weggezogen, en dan pas gaat de deur open!! Die van ons is nu 5 jr oud en nog geen probleem mee gehad. En als je het zout goed afsteld(bij ons er zelfs uitlaat) heb je niet elk half jaar glazen nodig. Wij hebben na 3 jr nog steeds dezelfde…

IK HAAT AFWASSEN!!!

Zo ikke ga weer, morgen toets he, btje leren!!!

Het is hier super stil, hoef niet veel bij te lezen.
@Jill: zie dat je on line bent, hoe is het??? Hoop wat beter
@Feliz: Nog effies dan mag jij ook, schiet al op he
@Bep: Wanneer is de laatste toets:confused:

@Roanna
Wat een geluk met zo’n hub. Hij kookt en hij wast af. Kan de aanknop bij die van mij nog steeds niet vinden, is wel erg goed geintegreerd.

@Beps
Heb hem besteld hoor, geintegreerd noemen ze het dus, met de knopjes bovenin. Volgende week dinsdag heb ik het weer luxe dus. Heb ook al jaren dezelfde glazen. De enige reden dat ik nieuwe moet kopen is dat er zo nu en dan wat te wild mee om spring.

@Filiz
Zal best lachen zijn geweest vanmiddag. Valt ook niet mee om te praten met een flink verdoofde mond. En geen leuker vermaak dan leedvermaak zeggen ze ooit. En in dit geval mag het … is na een poosje toch weer over.

@Bloem
Wat ben je rustig zo aan het eind van de dag?

@Fransijn
Ben ook niet meer zo van de frisdrank de laatste tijd. Alleen als ik verschrikkelijke dorst heb neem ik wel eens een glaasje … of twee. Heb de zero dus ook nog niet geprobeerd.

@Toos
Alle wasjes al in de kast? Oeps helemaal vergeten te vragen. Hoe was de diplomauitreiking van je dochter?

Heyyyy meiden,
Ik hoop dat iedereen o.k is en niemand een zonnesteek heeft opgelopen.
Hier was het bijna 30 graden,maar o zo benauwd.

Ik heb inderdaad een opstoot van de ontsteking in mijn rug dus gelukkig niets anders.
Ik krijg nu elke dag spuiten om die ontsteking te verminderen.
Ik voel me nog steeds ellendig.
Maar ik heb iets om naar uit te kijken he.

ik denk ik moet een half nieuw deel bijlezen
maar gelukkig niet

nou… ikke ging dus boodschappen doen vanuit het werk… nou uhm… :redface: dus niet!! hahaha
ben de stad in gedoken, wilde kijken voor een bloesje of iets voor de komende 2,5 mnd nog erbij, maar nix gevonden. wel 2 hele basic shirts voor de reis, geen frutsels, geen naden, lekker wijd, luchtig enz enz
en vooral GOEDKOOP (ja marion, was een beetje jouw schuld, als jij me er niet op gewezen had dat het best wel eens uitverkoop kon zijn… hihi THANKS)
daarna door naar andere winkel
@ beps, daar heb ik datzelfde shirt die we samen dezelfde aanhadden toch maar gekocht. alleen wel 50% eraf. ze hadden nu ook aquablauw en wit met blauw, alleen toch maar die grijze gekocht
en een korte broek

ikke ook ff naar de sportzaak, Prr, wilde kijken voor schoenen. waarom € 250 betalen als er ook voor € 90 is
maar zo ver kwam ik niet. broeken passen. ze pasten zelfs. kan ik in een normale dameswinkel niet slagen ivm mijn enkele maatjes meer, kon ik gewoon op de dames outdoor afdeling slagen!! heb 2 afritsbroeken gekocht…

hihihihi

jaaaa
AF-RITS-BROEKEN… :biggrin:
sterker nog, 2x afritsbaar, dus zowel lang, als 3/4 als kort…
en een mooie oranje (knal ja!) fleece jas… helemaal blij en tevreden dus, en dat alles voor 30% a 50% korting, was een kleine € 100 kwijt… goed te doen he?
ben helemaal happie

daarna wel door naar de appie, want nix meer in huis, warm, moe, al laat en honger, geen zin om te koken, maar moet toch wat eten: lang leven de IG*lo kookstart, aardappels, kip, mosterd, wortels, broccoli en spinazie, ff 5 minuutjes in de wok en klaar… wel duur, maar voedzaam, warm en buikje weer vol

ok genoeg gezegd
weinig actie hier geweest, dus hoef ook amper te reageren
zal nog snel ff de andere topic langsraussen en dan tv kijken: gilmore girls

tot straxxies!!

@Jill
Hoop dat de spuiten snel gaan werken.

@Toos heb je al gepakt?

O ja heb even een vraagje,zelf hebben we geen huisdieren maar nu heb ik enorm veel last van 4 katten van de achterburen.
Ze hebben van onze tuin een kattebak gemaakt en zonder te overdrijven we kunnen niet meer buiten zitten van de stank.
Heeft iemand van jullie een idee wat ik hier aan kan doen?
Er liggen misschien wel 50 stronten op tijd van 2 dagen.

@marion: Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, mijn hub zet truus alleen maar aan en soms … ruimt hij het uit. Diploma uitreiking was leuk, ze hadden er best een hoop werk van gemaakt. De school is een combi van hotelschool en toeristische opleiding, dus lekkere hapjes.
@Jill: Hoop toch dat je gauw weer een beetje opknapt

@Jillie: Mooi dat dat alles is… En idd nu rustig aan naar voren… KUSSSSS

@Marion: Mooi dan, weer een klus plat… Ja die reden is het bij ons ook altijd voor nieuwe glazen

@Bloemmie: GRRRR Gewoon de helft goedkoper GRRRR…zondag de tweeling gaan uithangen :unibrow:

Oke, nu de haartjes gaan uitspoelen… Meteen maar douchen, kan met dit weer geen kwaad!!!

Bedankt Marion!!!

@Bloem is er bij jullie al uitverkoop dan?
Onze zoon wil een tent van diezelfde zaak.

@Bloem
Mooi dat je zo goed geslaagd bent!!! Altijd leuk om weer wat meer keus te hebben. En die afritsbroeken zijn natuurlijk ideaal voor in de rugzak straks.

@Bloem: Goed geslaagd dus.
@Jill: Ben vanmiddag maar begonnen met pakken, had alles gewassen en gestreken, dus dacht dat ik het meteen maar in de koffer kon mikken. Morgenochtend nog tas met alles wat vloeibaar is, luchtbedden en weet ik veel wat meer:tongue:.

@ marion, ja absoluut!! staat ook nog wel redelijk, maar zal er niet zo hier mee over straat gaan

@ beps, zelfde geld voor het shirt… bewaar ik echt voor op reis

@ jill, owh, klinkt toch ook niet fijn, maar je weet wat het is en het is igg nix nieuws

@ toos, leuk dat de diploma uitreiking leuk was!! is toch een afsluiter/ hoogtepunt van een opleiding

@ vaatwassers, was ideaal, maar ach, nu alleen, was 1x per week af, of ff een koppie onder de kraan als ik het nodig heb, geeft wel een troep op het aanrecht

@ cola ikke vind light altijd zo wrang smaken, valt echt als een steen op je maag, voelt altijd alsof je uitgehold wordt als je meer dan een half glaasje drinkt. gewone cola krijg ik meer dorst van en zero smaakt gewoon lekker naar cola en geen dorst en blijkbaar dus echt zero calories… mooi meegenomen!!

Dat is ook wat met die katten, waarom ga je niet met je buren praten?