ik vrees van niet
ikke ga ff lunchen!!
ik vrees van niet
ikke ga ff lunchen!!
eetse bloem
ik ga lekker naar huis…is niets meer te doen…misschien tot vanavond…
doei
burp… :hihi:
buikje weer vol
beetje loom nu
ga maar een bakkie cappu halen ofzo… mmmm
iemand nog iets leuks te vertellen? wilde cowboy verhalen?? romantische love-story IETS leuks?? nee…? ik ook nie!
Tjing tjing net bijeenkomst gehad in juli krijgen we 2x een eenmalige bijdrage,ja ja dus extra centjes en de loonsverhoging van april komt er dan ook nog bij,dus laat het maar juli worden :D.
Pff tis hier rustig kan wel merken dat er een aantal op :vak02: zijn en de moeten de meeste nog gaan,dus…
ikke zit al 6 weken te wachten op de beloofde overwerkbonnen… zou bonnen krijgen met een waarde van € 125… niemand weet hoe/ wat/ wanneer… nice!
Bonnen??? VVV bonnen ofzo? Dus ze beloven wat en vervolgens heb je het nog steeds niet en niemand weet hoe en wat,kan je niet vragen waar ze blijven?
al 10x gedaan… weet niet eens WAT voor bonnen, en de actie loopt nog steeds, dus ze zullen wel wachten met uitgeven,… als ik ze maar krijg
Als ze ze maar niet gaan geven als jij weg bent,dat zou helemaal zonde zijn.
mmmm lekker cola!! ikke vind die nieuwe cola zero echt heerlijk, beter dan die cola light ofzo…
en turkije lover, ik ZORG wel dat ik die bonnen krijg :unibrow:
:biggrin: heb net ff weer € 90 uitgespaard voor de reis
lang verhaal, ingewikkelt, heeft te maken met een bep. annulerings verz. die ik af zou moeten hebben sluiten, en nu hoeft het toch niet… nogmaals lang verhaal, maar hoef het niet te betalen!! :biggrin: beterzzz en daar gaat het om!!
@toos…vakantie begonnen…lkkr!!!
@viva…heerlijk 10 weken vakantie achter elkaar ![]()
@bloem…11 weken zijn zo om
wachten op de bonnen dan maar ![]()
ikke ben met oma de stad ingeweest…eigelijk veel te warm…maar we hadden nopg wat dingetjes nodig…
toennet was opgehangen…komt er een gigantische bij…koningin ofzo…over de muur gekrope…bahh!! ikke snel naar binnen…was staat nog voor de helft in de mand…maarja zal vast wel een beetje drogen…![]()
xx
@Viva
De mijne was ook van B*sch, heeft het 12-13 jaar gedaan dus zijn tijd er wel ongeveer opzitten.
Is overal hetzelfde met die vrouwen zo te horen. Loop ook altijd te stressen op de dag van vertrek. Rijd graag ruim op tijd aan maar hubs vindt dat niet nodig. Heb dus ook geen rust totdat ik op het vliegveld ben.
@Turkijelover
Mooi meegenomen dat extra geld. Al enig idee wat je er mee gaat doen :biggrin:? Ben van de domme vragen vandaag!
@Bloem
Lekker dan, van alles beloven en … als je ze maar binnenhebt als je moet gaan shoppen voor de grote reis.
Zo zal er ook maar eens een wasje in gaan doen, is er nog niet van gekomen vandaag.
@Bloem, NEEEEEEEE de zero is echt vies!! Geef mij maar de light versie!!! Hebben net maar ff 4 flessen gehaald!!
x
Nou 10 weken achter elkaar mag weer niet:angry:
jammie zero…ik vind het lekker drink al jaren light…maar zero is lekkerder
Ik snap ook eigenlijk niet wat ik nou lekker vind aan cola… Haha is toch raar?? Het smaakt nou niet echt bijzonder!!! :dope:
x:kus:
Zo, zit er helemaal klaar voor. Wacht alleen even op de zoon, waarmee we meerijden naar R’dam. Maarja, hij moet eerst werken, dus…
Ik heb al wel een bietje bijgelezen. Gaat over wel of geen cola zero, vaatwassers, wasjes draaien, vliegtijden en stress.
Nou, dat stressen heb ik ook wel een beetje in me. Ik ben pas gerust, als ik op Schiphol ben. Daar doe ik hetzelfde, wat jullie doen.
Kijken, kijken en niet (soms wel) kopen.
En een vaatwasser? Wa’s da? Nooit gehad. Ja, ik heb er wel een met knopjes hier en daar. Ook levenslange garantie. Ja juist, die ja, mien husbunt. Heeft nooit storing, doet het altijd! ![]()
Wat duurt wachten lang he Bloem? Vind ik nu op dit moment ook. :retard:
Marion, nee nog geen idee wat ik ermee ga doen :D,maar in ieder geval wat leuks :unibrow:.
Ik drink bijna nooit cola thuis in turkije alleen met wodka of als ik hele erge dorst heb vaak de dag erna ;),maar heb de zero wel eens geproefd en vond het lekkerder dan de light.