TTT deel 31 !!

valt me trouwens toch op dat dit jaar bijna al die vluchten zo laat vertrekken naar turkije…heel af en toe is er een vroege vlucht…ik heb de meeste keren gehad dat ik om 3 uur op schiphol moest zijn, maar het kan aan mij liggen.

ik weet ook mijn tijden al…zijn ook niet ideaal…hoor
vertrek 10.50 vanaf rotterdam…terug vertrek 06.50 antalya…

Onze docher vertrekt dinsdag, zij vertrekt om 6.20. Zij vliegt met tran**vi*, wij met martnar

ik had liever wat vroeger vertrokken en later terug, ik heb een keer gehad naar bodrum dat ik mocht kiezen hadden ze van martin*air 3 vluchten per dag naar bodrum, ging ik op 5.00 uur de lucht in op de dag van vertrek en terug om 23.30 uur…ideaal

Nou Toos dan heeft jou dochter geluk…gezellig dat je dochter ook gaat

Dat hadden wij vorig jaar ook, vroeg heen, laat terug. Ach het is niet anders kan er niks aan veranderen

Ja zij komt een week samen met aanhang naar AD

Ik ga nog even een:was: ophangen, tot later

nee zo is dat, jij gaat naar schiphol, kun je alvast in de stemming komen, ik vind dat altijd heerlijk daar, maakt me niet uit dat ik 3 uur of zo moet wachten…nu gaan we via rotterdam en gaan we ook lekker vroeg heen, gewoon lekker een bakkie doen, vliegtuigjes en mensen kijken, gewoon om in de vakantiesfeer te komen…ik ben altijd een vreselijk stresskip als ik met vakantie ga, mijn hubs weet het altijd al…die zegt gewoon maar niets…en laat me mijn gang maar gaan, en al sla je me dood ik weet niet waar dat door komt, ben heel erg kortaf en loop alleen maar te rennen, zodra ik op het vliegveld ben en achter een bakkie koffie zit nadat ik ben ingecheckt daald de rust op mij neer…wat zit een mens gek ik elkaar he…en ik weet het van me zelf…gelukkig maar. Ach en mijn hubbie, hij kent me door en door…geeft me dan een kus en zegt zo meissie heb je nu vakantie…de schat

Het lijstje nog een keer…

:turkey:Toos: 22 juni - Turgutreis :turkey:

Filiz: 24 juni - Side 8 weken
Roanna: 26 juni - Kusadasi
Crazymar: 30 juni - Marmaris

Turkije-fan: 3 juli - Gümbet
MK: 12 juli - uitgerekend
Fransijn: 21 juli - Side
Sevgilim: 25 juli - Kusadasi

Vivaturkije: 3 augustus - Alanya
Summa: 4 augustus - Bodrum
Beppie: 5 Augustus - Kusadasi
Dyranieldan: 18 augustus - Marmaris
Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jill: 29 augustus - Alanya
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Jac: 31 augustus - Turgutreis

Bloem: 4 september - Op halve wereldreis
Diamond: 4 september - Kusadasi
Besmile: 23 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis

Fransijn: 20 oktober-Side

Turkije-Fan: november - verloven

Nur: 4 juli 2008 - TROUWEN

Toen de kinderen nog meegingen had ik dat ook. Liep te stressen tot en met. Riep altijd dat ik niet meer met vakantie ging, was ook een hele volksverhuizing. Nu niet meer, maak me niet zo druk. Vind Schiphol ook altijd leuk, wat je zegt, mensen kijken, bakkie koffie drinken, beetje langs de shops slenteren. Kom de tijd wel door daar

@ toos… jeeeee officieeel vakantie!! had je nu al niet weggewild??

@ viva, ikke heb dat ook als ik moet reizen. en vooral op de terugweg. maar dat komt niet door mij (neeee ECHT niet!)
maar door andere mensen, die dan zo staan te sullen in de rij en domme opmerkingen maken of gespreken voeren over nix… kan ik echt niet tegen. loop ik te slepen met al mn spullen en dan in de weg staan… word ik zo stressig chagerijnig van!! grrrrr

wat zal het lekker rustig hiero zijn als jullie ALLEMAAL weg zijn :biggrin:
hahahaaa

nee, vind het niet erg om een paar dagen gewoon vrij te zijn voor we weg gaan. Kan ik op t gemakje de spullen inpakken en de dingen doen die ik nog moet doen

Arme Bloem nog 11 weken zwoegen…

Maar dan wel een half jaar op vakantie

Ga nog wat doen, tot later

Nou onze dochter met vriend gaan ook met ons mee, (wel eigen appartement hoor, daar moet ik dus niet aan denken met zijn 4en in het zelfde appartement in mijn vakantie no way) en die zijn volwassen, maar dat stressen wat ik heb dat heb ik ook als we gewoon met zijn 2tjes gaan, en het maakt niet uit hoor, auto, bus of vliegtuig…altijd opgejaagde gevoel voordat ik wegben…daar wordt ik dus helemaal:( van

Toos werkse…of doense…want je bent al thuis

IK mis Jill al een paar dagen…ik hoop dat het goed gaat.