TTT deel 31 !!

oke bloem: sla je ogen dicht zet maar die cd op en denk aan turkije!!!
hahahahahahaha doe dit elke dag een uurtje of 2 en dan zijn die11 weken zo voorbij!!!

Bloem, dinsdag> geen school meer>> alleen nog die herkansing… :zon02:

@ jac… mmm… vrees juist dat het daardoor zo erg is
@ cyn, okey! had je geen zin in een vrije dag dan?? of extra centjes voor een extra weekendje dansen in X-bar?

zucht… ik wou dat ik kon genieten van het mooie weer… zucht
kennen jullie Mr. Bean?? (off course!!) als die naar iets saais moet luisteren dan begint ie zo leuk te knikkebollen en dan schrikt ie weer op enzo
zo voel ik me ook…blabla…zzzzz…
het lult maar tegen me aan… ene oor in… andere uit :drugged:

@Bloem&Viva
Hebben nu ook een inbouw dus dat moet zowiezo. Wil er nu een met de knopjes boven in de deur dan heb je met een voorfrontje straks ook niets te maken.

@Cyn
Niets te melden, hoe kan dat nou?

@Linda
Houd eens in de gaten wanneeer je er last van hebt. Had het een poos geleden ook vaak. Ging ik het in de gaten houden en jawel hoor, steevast 1 maal in de maand.

Goeddddddemiddddddddag
Yeahhh, het zit erop, heb nu 4 weken vrij:vak02:.
@Jac: Bedankt, zal vast gaan lukken, jij succes met je sollicitatie en werk ze vandaag
@Linda: Beterschap
@Roanna: Je bent al weg, maar toch fijne dagen in rotterdam
@Bloem: Hoe is het met je elleboog?

OOOOOOOOOOOOOOO Toos, wat heerlijk…ikke moet nog 3 weken en 1 dag werken…pfffffffffffff

Marion, je hebt tegenwoordig ook andere vaatwassers, met die knopjes boven in de deur heb je heel vaak mankementen…omdat er condens op komt

Heb met je te doen hoor. O en heb de koffer nog niet gepakt, doe ik morgenochtend had ik bedacht

@Toos
:vak02: EINDELIJKVAKANTIE :vak02:

Het is vandaag nog mooi weer voor alle laatste

:was:jes

Gelukkig wel, was het echt zat. Ging vanmorgen op moed

@Viva
Wist ik niet. Mijn schoonzus heeft er al jaren zo een en heb haar er nooit over gehoord. Ach … we zien het wel.

Ach Toos, niet meer aan denken, heerlijk genieten van het mooie weer, weet je hoe laat je vertrekt ???

Ik had en heb er ook 1 met knopjes in de bovenkant nooit problemen mee gehad

Je hebt ze ook digitaal zijn geloof ik maar iets duurder, mijn schoonzus heeft er een met die knopjes bovenin en die zijn al 3x vervangen.

@Viva: Natuurlijk weet ik dat. Vlieg vrijdag om 17.30 en terug om 22.45. Zijn van plan om vrijdag rond de middag op t gemakje naar schipholly te rijden

kan ook best zijn dat ze een maandagochtend machine heeft gehad, ik heb er gewoon een met de bediening aan de buitenkant hij is 10 jaar oud en ik heb er nog nooit iets mee gehad een b*sch

wat een k*ttijden op de heenreis…kom je midden in de nacht aan…

het is niet ideaal, klopt. Zijn rond middernacht in AD. Maar ja je kunt niet alles hebben