Beterschap Linda,ben je er al een voor bij de dokter geweest??
Hmmm zit te denken om zondag misschien ook te komen,maar weet zo niet meer of ik al wat had staan,dus zal vanavond thuis even kijken,lijkt me wel gezellig
Beterschap Linda,ben je er al een voor bij de dokter geweest??
Hmmm zit te denken om zondag misschien ook te komen,maar weet zo niet meer of ik al wat had staan,dus zal vanavond thuis even kijken,lijkt me wel gezellig
@ja joh, kom gewoon, als linda nie komt, moet er wel vervanging komen!! hahahaa
Nou de school is niet dicht maar ik ben wel 6 weken vrij…heerlijk…:chin:
Linda beterschap
turkijke lover gezellieeeeeeeeeeeeee
nog 13 dagen werken…en dan 6 weken vrij…o was het maar zo ver…:vak02:
goede morgen…!!
zo hey…2 daagjes niet hier…en we zijn alweer bijna toe aan een nieuw deel…!!
soory…ik ga niet bijlezen…das onbegonnen werk denk ik…hoop dat het goed gaat met iedereen…heeft iedereen een leuk weekend gehad…?
[EMAIL=“en@iedereen”]en
@iedereen die iets leuks gaat doen veel plezier…
@zieke…beterschap
@werkers…werkze…
@andere die niet werken vandaag…geniet ze
de tijd gaat snel nu…heb deze week ook nog zoveel gepland…nog 5 dagen:D
tot later…xx
@ filiz: aftellen!!
@ viva: aftellen!! hoe kan je dan 6 weken achtermekaar vrij hebben? heb je dan nog wel vrije dagen over??
nog 11 weken!!
@Bloem, ja alles goed! Ben weer druk aan het werk… Askim heeft geen beltegoed, dus niet gesproken!!! Zal hem vanavond ff bellen denk ik!! Voor mijn studiereis ben ik inderdaad bezig met een verslag… Vind ik echt leuk om te doen!!
Met jou ook alles goed? Alle de turkse nummers gevonden… Ismail Yk staat trouwens ook op die cd… misschien dat je die bedoeld!!
Heb net trouwens 2 mensen naar Gümbet geboekt voor aankomende zaterdag…![]()
Cyn,dus jouw askim heeft ook het probleem van geen beltegoed,de mijne ook.Had hem zaterdag gebeld wel lekker om zijn stem weer te horen.
Bloem en Viva,jullie horen het vanavond of ik zondag kom
@ turkijelover, is goed!!
@ cyn, owh… ikke ga googlen, goed dat het goed gaat… HEIMWEEEEE!! ikke wil ook weer naar gummiebet… phffoeooeee
@ cyn, nee denk niet dat ik die bedoel, zal denk ik met de cd, de pauzeknop en een arsenaal aan songteksten een kijk en vergelijk moeten doen, wil ik erachter komen…
zucht…
vind nr 3 zo mooi en nr 10 die vrouwenstem… kom nu ff niet op de text, maar ja…
[quote=“bloem29, post:827, topic:29813”]
@ @ viva: aftellen!! hoe kan je dan 6 weken achtermekaar vrij hebben? heb je dan nog wel vrije dagen over??
ik heb ongeveer 10 weken verlof per jaar…ja…dat heb je als je op school werkt…:o
en van die 10 weken heb ik er nog niet een opgenomen…ja in februari een week maar die had ik nog over van verleden jaar…dus heb de volle 10 weken nog tot mijn beschikking…heerlijk
ppffff… MAZZELAAAAAAR!!
Goedemorgen dames.
Even melden hier, anders worden jullie ongerust. Ha, ha. :unibrow:
Kep mail gehad met labels erbij, dat ik afspraak moeten maken om het scherm op te laten halen.
Ga nu werken, want ik moet eerder beginnen. Ik lees jullie denk ik niet eerder meer, dan morgenavond. Dus… :dag::kus:
@ roanna, werk ze, enjoy today & tomorrow!!
we willen een uitgebreid verslag na afloop!!
Bloem,mm… nou als je ongeveer weet hoe het liedje gaat, dan zal ik het wel herkennen denk ik!!! En ik heb ook HEIMWEEEEEEEEE :wub:
x
Toos: Alvast een hele fijne vakantie in ADR!!!
Maar dat zal vast wel lukken.
Ik moet straks werken dus ik dacht laat ik het nu maar vast zeggen!!!
Heerlijk hoor.
ik verveel me te pletter !!
kan ik die 11 weken niet elders uitzitten?
ikke ga vanaaf met cd en ww-ttt31 zitten en dan plemp ik neer wat ik versta… kan jij vertellen wie of wat!!
hoe zit dat cynnie? dinsdag? werk? huh??
Linda: beterschap en doe maar rustig aan!
Iedereen geniet van deze zonnige dag!
Ik ga straks werken:(
Groetjes