haydi haydi
ik ga naar het werk, de trein wacht niet op mij!!
tot straxxies
haydi haydi
ik ga naar het werk, de trein wacht niet op mij!!
tot straxxies
Werk ze…
Ikke dus nu pas uit de plooi. Heerlijk na gesuddert… Nu ff de was. Zonnetje doet het hier al heerlijk. Mss vanaaf met hubbie ff een rondje…Of gewoon lekker naar bed, aircotje aan… BBQ kan ook nog, of dat voor morgen Weet niet zit te vroege-morgen-dromen :biggrin:
Hier ook een heerlijk zonnetje hopen dat hij blijft schijnen.
Bloem,hoe is het met je splinter?
Beps,lekker bbq altijd goed toch,hoop voor jouw ook dat het droog blijft.
het steekt nog steeds rond mn elleboog…
nooit geweten dat dat ding zoveel aanraakt!!
@ beps, mmm klinkt hheeeerlijk! ga je lekker op de motor naar je werk?
@ turkijelover, hier ook zonneschijn, zonder jas op pad gegaan!
Gisteravond niet meer geweest. Ben met de rapporten bezig geweest.
Fijne dag allemaal. DE ZON SCHIJNT.:vak02:
Nog 32 dagen.:wub:
mijn vriend had een hotel voor €40 voor 2 personen per nacht ai. misschien heb ik iets gevonden :nod: en anders ga ik donderdag even bij d-reizen langs
Goede morgen op deze stralende dag!
Denk dat we vandaag toch maar vast een vaatwasser gaan kopen. Krijg ik eindelijk een nieuwe keuken, hebben we geen tijd om fatsoenlijk te gaan kijken. Is geen doen om nu ook nog te moeten afwassen. Kan tenslotte altijd over gezet worden he.
@Miere
tuurlijk duimen we ook voor je zoon, gaat in 1 moeite door.
@Fransijn
Een hele klus die rapporten of niet?
@turkijefan
Gewoon een keer de knoop door hakken meissie. Hoogseizoen begint in juli, als je nog heel lang wacht heb je straks geen plaats meer in het vliegtuig.
@Beps
Kan ook allemaal. Eerst de BBQ, dan een rondje op de moter en dan naar bed :biggrin:
@Bloem
Nog zo’n last van de splinter? Krijgen je collega’s hem er niet uit? Rondje lunchtrommels voor het vet van de rauwe ham dan. Weet je trouwens zeker dat er een splinter in zit?
@ marion, nee weet niet zeker, ik zei al… VOELT als een splinter, maar nogmaals, ik zie nix, ik voel nix, alleen als mn elleboog iets aanraakt: prik, steek enz…
nou ja, onkruid vergaat niet, overleven we ook wel
wel lekker aan het shoppen voor een vaatwasser! neem dan wel eentje die overal bij past, niet een zwarte nemen en strax een witte keuken ofzo (noem maar wat) maar groot gelijk! afwassen hebben we allemaal geen tijd voor hoor! hihihi…
Goedemorgen allemaal
Goeiemorgen!!!
Weet eigenlijk niks te melden nu!!! Haha stom!!
x
mogguh linda
ook weer van de partij?
werk of vrij vandaag? tis alweer bijna woensdaaaaaggggg!! :biggrin:
owh ja dames, over precies 11 weken hang ik in de lucht (of sta ik dan in kopenhagen??) op weg naar St. Petersburg
11 weken!!!
goedemorgen meiden…
Bloemmie laat een collega even kijken naar je elleboog, als die ook niets ziet, ga dat even naar de dokter, voor het zelfde geld heb je hem gestoken (waarvan je niet meer weet) en is er een stukje botsplinter af gebroken, en die zit dan gemeen te prikken.
Beps doe je best…geniet vandaag morgen moet je er weer tegenaan
Linda…vandaag nieuwe kansen
Mk…voetjes omhoog he vandaag, anders krijg je dikke voetjes
Mierre…ook voor jou zoon…succes morgen
Marion…neem een vaatwasser die geschikt is voor onder en in bouw, kun je vragen, als je dan een nieuwe keuken koopt kun je hem inbouwen, dat heeft te maken met de deur dat front plaatje kan er dan vanaf en dan kunnen ze er een deur opmaken die hetzelfde is als de keuken…ook kan de bovenplaat er vanaf is misschien 30 euro duurder maar zit je straks niet met het probleem dat je niets meer aan de vaatwasser hebt.
roanna have fun he op je loveboat
Toos koffertje al gepakt???
@ cyn, mornink 2 U 2!!
hoe is het? askim nog gesproken? druk op het reisburo?
moet je nog een verslag maken van de studiereis of hoe werkt zoiets??
@ viva, mornink!!
zo’n vaart zal het nie lopen hoor… ff afwachten
jij weer op het werk? hoe is het nu? zomer al in het hoofd?
zijn jullie 6 weken dicht met de vakantie? heb je dan ook 6 weken vrij??
@bloem en de rest: weet nog niet helemaal zeker of ik zondag kom, de laatste nachten al weer weinig tot niets geslapen ben dus weer best moe, net zoals de vorige keer ook weer last van hoofdpijn en misselijkheid, hoop dat t van de week nog beter wordt maar als het zo blijft wordt het zondag niet wat
@ linda: morgen ben jij vrij, hup je bed in en rustig aan doen
zondag is ook nog 5 dagen weg, dus dat komt vast wel goed!!
@bloem: ga er maar vanuit dat ik niet kom, heb laatst dit ook gehad,is weer helemaal hetzelfde mocht t veranderen en beter gaan en ik wel kom hoor je het gelijk
Ga nu oook effe weer naar bedje toe paar uurtjes proberen te rusten c.q. slapen moet vanmiddag ook weer werken anders val ik achter die kassa zo in slaap
@ linda, beterschap dan maar
@bloem: thanx, hoop alleen dat t niet net zo als vorige keer twee weken aanhoudt