TTT deel 31 !!

@ marion, nee ikke hoef ff nix te weten van de mannelijke soort (Ik?! ja! echt?!)
ga strax wel ff kijken…

@Linda
Jammerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, maar de dag is nog niet voorbij :drugged:

@Bloem
:kus: op de splinter, heb je er zo geen last meer van.
Trouwens, tip van oma! Heb je toevallig geen rauwe ham met een randje van dat wit vet eraan? Zo ja, dan moet je een klein stukje van dat vet afhalen, op de splinter leggen en een pleister erop plakken. Nachtje laten zitten en morgenvroeg zit de splinter in het vet. Klinkt raar maar het werkt wel.

@marion: weet ik maar mijn luikjes vallen bijna dicht

Ik ga slapen spreek jullie morgen weer

Oh ja Bloem sterkte met je elleboog hoop dat je er vannacht geen last van krijgt

Truste Linda … sweet dreams!

@ marion… klinkt echt te gek voor woorden, maar heb niet zo’n ham in huis… helaas… maar lastige is, ikke zie geen splinter ofzoo… ga ik er overheen met mn vinger, dan voel ik nix, maar zodra mn elleboog ergens op steunt…(been, tafel, leuning enz enz) dan auw… auw AUW!! grrr…
me go crazy :retard:

Echt irritant want je wil hem er gewoon uit hebben. Vreemd dat je hem niet voelt als je er met je vinger overheen gaat, zit ie wat dieper wss. Ergste is dat je er niet vanaf kan blijven. Tenminste dat heb ik dan altijd. kijk maar uit dat het niet gaat ontsteken!

@ marion, gij snapt mij… ik word GEK!! :retard:

en ik voel nix, ik zie nix
maar als mn elleboog ook maar iets aanraakt… auw!
gek gek gek gek gek gek!!! word ik ervan… arch!!

Ja Bloem, soms ben ik best wel snaps

ikke ga d’r maar bij liggen
dan raakt mn elleboog nix en kan ik meteen wat slapen
kan de foto toch niet raden… dus laaaa maaaaa

slaap lekker allemaal! truste tot morruguhhh

Ha schatten van me,
vandaag weer lekker veel gewerkt, ben net thuis!!!
@Tukijelover, hotelletje boeken ter plaatse is meestal geen enkel probleem, en vaak veel goedkoper!
@ Bloem kom maar ff langs, haal ik hem er wel even uit…:teeth:
**
Vervelende verhalen, van die militairen, ik ben blij, mijn jongste zoon wilde bij de marine, maar werd toen afgekeurd. Was voor hem op dat moment heel vervelend, maar die stress heb ik nu iig niet. En nu vindt hij het ook niet meer zo erg, want, zegt hij, dan had hij nooit zijn huidige vriendin ontmoet, en dat is echt een schat!! Alles heeft een doel in het leven, denk ik weleens…:finger:
En als we woensdag allemaal duimen voor Beps, duim dan ook een heel klein beetje voor mijn jongste zoon, die moet voor het eerst afrijden, en ik hoop zo dat hij in 1 x slaagt. HIj heeft al genoeg pech gehad de laatste tijd. :frown:
Welterusten voor iedereen die zo gaat, :slapen: ik ga nog ff spelletje spelen, ofzo, of msn-en als er iemand interessant op de msn komt…
XXXX Mar

:idea:

nix bij te lezen… handig!
mornink!!
allemaal een fijne onbezorgde dag met een :zon02: en een :biggrin: !!

:idea:

Goedenmorgen

@Bloem: Irri dus… Wat ik meestal doe is ff wachten tot er een rood bultje komt(dan ist iets ontstoken) Als je er dan in knijp net als met een puistje, psttt op de spiegel met de splinter…

Meiden duimen ook morgen hoor, voor Mierre’s zoon… ikke doe het wel!!

Tot vanaaf

saampjes…

gezelli

lekker geslaapt??
ikke helaas veeeeeel te kort…!!

Ikke heb heerlijk geslapen, hubbie al om 5 uur eruit, ikke nog ff omdraaien… hmmmmmm

Werk ze, ga me opknappen…

en je hebt toen netjes doorgeslapen?? knap hoor!!
de slaap was nog niet op dus??

mmmm kan nie wachten om er vanaaf weer in te duiken!!

hier schijnt overigens een stralend zonneke