@Bloem helemaal mee eens… en daarom ben ik er wss zo blij mee!!!
ikke ga stoppen de kids zijn er…tot morgen allemaal en welterusten…
fijne avond…
Truste Viva :slapen: Espana
:kus:
Ikke ook. :slapen:
:dag:
Fijne avond Viva en voor straks alvast weltrusten
Slaap lekker Beps
lekker rustig als iedereen laapielaapies gaat doen!
Begrijp heel goed hoe je je voelt. Mijn tante woonde tot enkele jaren geleden in Syrië. In de jaren 70 was Syrië in oorlog met Libanon. Was toen een jaar of 10 en weet nog goed hoe iedereen muisstil het journaal volgde. De gespannen gezichten van oma en mijn moeder als hun stad weer in het nieuws was. De spanning als de telefoonverbinding er daar weer uit lag en er dagenlang geen contact met hen mogelijk was. De opgeluchte gezichten als er dan eindelijk weer verbinding was en alles met hen in orde was. Mijn nicht trouwde jaren later en ging wonen in Beiroet. Op dat moment rustig maar ook niet voor lang. Hetzelfde verhaal dus weer. Weet dus heel goed hoe het voelt om familie te hebben in oorlogsgebied. Moet er dus niet aan denken dat J. later het leger in wil, krijg het al spaans benauwd bij de gedachte alleen al.
@Turkijefan
Wil niet zo vlotten met boeken of wel? Kan je vriend geen hotelkamer voor jullie regelen zodat je alleen je ticket hoeft te boeken?
@Marion2: Inderdaad, dat is verschrikkelijk wat die mensen moeten meemaken daar. Ik heb er weleens een reportage erover gezien. Die kinderen die nooit buiten kunnen spelen. Bij het minste geringste onder het bed moeten kruipen. Moet er niet denken. Ben altijd zo blij dat ik HIER woon.
Bep, ben je nog niet onder de wol? :slapen: Zo :idea: uit en nu slapen.
Nou het is zo stil ineens dus ga ik ook maar. Morgen laat ik me nog wel even zien, als het scherm nog steeds wil meewerken en morgenavond zit ik dus in Rotterdam voor een nachtje. Woensdag een rondleiding op een hèèl groot cruiseschip met lunch. Dus… genoeg leuke dingen in het vooruitzicht.
Na woensdag dus nog 2 werkdagen en dan weekend verjaardag dochter en dan… koffer pakken… en dan…:vak01:
Truste :dag:
dit is echt TE debiel voor woorden:
ik heb een soort van splinter in mn elleboog, maar kan zelf niet kijken hoe of wat… :retard: maar telkens als mn elleboog iets raakt (buro, jas, bank) dan voel ik iets stekend prikken…
maar kan zelf niet kijken :hihi: ikke word gek van mn arm te draaien :biggrin: zie je het voor je? ![]()
Roanna,heel veel plezier in Rotterdam en op het cruise schip
@ roanna heel veel plezier morgen en woensdag!! lekker hoor! enjoy!
Bloem, in de spiegel kan je het vast wel zien ![]()
is echt ienie-minie tinie winie tiney…
zucht… voel me net zo iemand die alleen met dr ellebogen kan werken :retard:
@roanna: heel veel plezier morgen en woensdag
@Roanna
Heel veel plezier woensdag op de LOVEBOAT! Nog even en je kan er in Kusa naar kijken
@Linda
Nog leuke mannen gesproken op msn vandaag
?
zucht… voel me net zo iemand die alleen met dr ellebogen kan werken :retard:
Kan je het anders heel ver mee schoppen hoor :biggrin:
Solly … is erg vervelend natuurlijk. Je woonde toch boven de kroeg? Zit er daar geen leuke kroegtijger die de splinter er even voor je uit wil friemelen?
@marion: nee helaas