Bloem tot strakkies
@viva
Hoe gaat het?
Is de pijn in je kaak weer over?
Ik heb gezocht, maar ik kan alleen postzegels met een ooievaar vinden. Die met beschuitjes heb ik nog nooit gezien volgens mij.
@MK: Ik weet het niet??? Mn vriendin had met beschuitjes. Mss dat ze die afwisselen…
@Viva: Mn buurman is beroeps. Blijven hangen na de diensttijd(toen was dat er nog) En dan heb je geen keuze…je MOET naar het buitenland met je divisie mee… Arme familie… Toen er geruimt werd overal leefden we ook mee(ook een risico zou je kunnen zeggen…) VERSCHRIKKELIJK!!!
@beps
Is deze week je laatste toets?
Ja gelukkig wel, was gewoon een beetje ontwricht denk ik van al die apparatuur die in je mond gezet wordt, en vervolgens 3 kwartier je mond open houden…
Beps, ook nu als die jongen beroeps zijn…want tegenwoordig ga je vrijwillig, dan moet je mee als jou compagnie in de uitzendperiode zit, dat is een cyclus van 3x 6 maanden
1e 6 maanden is opleiding voor uitzending
2e 6 maanden is optoppen van de compagnie, dus uit verschillende compagnieen worden dan militairen die die bepaalde compagnie gestopt
3e 6 maanden is uitzendperiode dan wordt dus de compagnie aangewezen die weg moet mijn zoon zit bijvoorbeeld in Charly compagnie Bravo compagnie is nu aan het optoppen en Alfa compagnie zit in Afganistan.
Turkije fan,ik heb er nooit problemen mee gehad.Belde op naar het reisburo en zei dat ik het hotel wilde wat ik had gezien,maar dat er maar 1 persoon vloog en de andere persoon al daar was ze hebben nog nooit moeilijk gedaan,zelfs niet toen mijn vriend al eerder in het hotel was dan ik.
Mk,misschien zijn die postzegel met beschuitjes erop zelf gemaakt kan toch ook op de site van tpg??
Viva,komen voor jouw en je familie dus ook zware tijden aan.De vriend van me nichtje heeft een tijd in bosnie gezeten toen hij terug kwam is hij eruit gestapt,had teveel meegemaakt kon hij niet meer aan.
Nou mijn zoon stapt er niet uit, er is net een brief naar ministerie van defensie gegaan van zijn majoor met het verzoek mijn zoon een vast contract aan te bieden…ik denk ook niet dat mijn zoon nog zou kunnen wennen aan de burgermaatschappij, in hart en nieren is hij militair hij is 24 en zit vanaf zijn 18e jaar in het leger…hij is eigenlijk migmaglasser maar ging vanaf de mariniers zo het kms in om sergeant te worden bij de landmacht…en hij gaat denk ik over 2 jaar weer terug naar de kms om weer verder te leren.
Ja, je kunt je eigen postzegels ontwerpen, met wat dan ook maar. Foto’s tekening en dergelijke. Kost wel iets meer, maar dan heb je wel iets exclusiefs.
mk is ook leuk om een foto van je kleine meid op die postzegels te laten zetten bijvoorbeeld bij het wiegje…
Ik ben dus helemaal niet creatief en daarbij wordt de enveloppe zo weggegooid en blijft alleen het kaartje nog even staan of bewaard.
ja dat is ook weer waar, en het is allemaal al duur genoeg…maar het was maar een ideetje…
Daar heb je wel gelijk in MK116, maar het was wel een leuk idee.
Idd wel een leuk idee, maar niet voor mij.
@MK: Ja woensdag de laatste toets. Maar ik mag ervan uit gaan dat ik er door ben. Lijkt wel een lot uit de loterij maar dat is het niet(hihi) betaald niet top, veel topspanning, maar toch trekt het mij… dom he… verdien 25% meer in mn vorige baan(en die zijn er ook nog genoeg) en toch trekt dit meer hihi
@Viva: Dat heeft de buurman nou ook. Heeft een soort van admin baantje, maar moet toch op uitzending, hoort bij het beroep. Maar denk ook niet dat hij nog in de burgermaatschappij zou voegen…
Nou goed, net ff gedut op de bank, en zo maar naar bed. Je word zooo moe van het leren…
@beppie: zal woensdag voor je duimen, dan toch hele dag vrij dus tijd genoeg om te duimen voor je
@beps
Valt niet mee hè alles de hersenen flink aan het werk moeten ![]()
Succes woensdag, ook al ben je erdoor, je wilt natuurlijk toch een goed percentage halen. Slaap lekker voor straks.
@ turkijefan, ikke heb dat ook 2x gedaan, geen problemen
@ mk, ach, lekker doen wat je zelf wilt
@ viva, ligt er aan de afdeling, mn ex heeft 5 jaar in het leger gezeten en er is nooit sprake geweest dat ie op uitzending ging (wilde ik wel, maar ja :biggrin:)
@ beps, maar ja, tel die kosten van de opleiding er ff bij en je hebt een TOPSALARIS!! en naar je zin hebben is onbetaaldbaar!
@Linda: Als ik een -6 haal ben ik er nog door… wss kan ik zelfs minder scoren, ik neem nu alleen de behaalde resultaten van de wetten-toetsen… de kennistoetsen(daar heb ik -5 van over) heb ik dan niet meegeteld… ik ben er wel haha