Ja, ik heb het ook gehoord en gezien net op tv. Erg hoor!
Bep: Ik ben er s,avonds meestal wel, maar dan ben jij er niet.
Oke… over en uit!
Ja, ik heb het ook gehoord en gezien net op tv. Erg hoor!
Bep: Ik ben er s,avonds meestal wel, maar dan ben jij er niet.
Oke… over en uit!
Ik hoorde het net, Besmile. Vreselijk… Zeker nu mn buurman voor de 2de keer uitgezonden is(nu met verlof) sta je er meer bij stil. Ook hij heeft 2 jonge jongens(12-10)
Mijn neef is ook sportleraar in het leger en is ook ooit uitgezonden geweest naar Bosnie. Gelukkig de laatste tijd hoeft hij niet meer naar zulke gebieden. Wel vaak naar het buitenland, maar dan meer op training enzo.
he bah wat een vervelende verhalen allemaal
moet wel zeggen, ze kiezen er zelf voor, er is geen dienstplicht meer en het is toch een beetje het risico van het vak, maar je vraagt je wel af wat het nut is dat ‘onze’ jongens daaro zitten… maar ja, das politiek en daar houd ik me niet mee bezig…
Ik heb het ook gehoord van die millitair ze kiezen er wel zelf voor maar het blijft toch erg.
Als er geen militairen waren geweest, dan was het nu nog anders in de wereld.
absoluut!
tja militairen,…ik wil het helemaal niet horen kijk maar bij mijn avatar…mijn zoon is sergeant bij de landmacht (was marinier en heeft toen al in Irak gezeten), 10 juli gaat mijn neefje naar Afganistan, die zit bij de marechausee, en in februari moet mijn zoon weer naar Afganistan, mijn andere neefje zat in Bosnie…ja ze zijn beroeps…en ja het is hun vak…en nee je wilt niet doodgeschoten worden…aan ieder vak kleeft een risico, tuurlijk ik weet het allemaal wel, maar vertel dat maar aan je moederhart…
idd het blijft zenuwen totdat ze weer veilig terug zijn!
en jawel hoor :retard:
het regent hier ALWEER!! :mad:
Hoorde het vanmiddag ook bij het nieuws. En Viva ik moest meteen aan jou denken, wist nog dat je zoon ook naar Afghanistan gaat binnenkort.
Heel begrijpelijk Viva. Zij maken die keuze en als moeder leg je je daarbij neer, je moet wel. Maar natuurlijk heb je zorgen als ze uitgezonden worden. En de meesten komen gelukkig weer ‘ongedeerd’ terug. Maar het zou maar net je kind, man, vader, kennis zijn die omkomt daar. Moet je niet aan denken. Kunnen alleen maar hopen dat het heel snel weer rustiger wordt daar.
Zo is het maar net Marion je kunt je niet voorstellen hoe het voelt als ouder zijnde als je kind in dat gebied zijn werk moet doen… toen mijn zoon in Irak zat werd die Erik O opgepakt, werden 15 kilometer verderop 30 italianen doodgeschoten…je loopt de hele dag met een knoop in je maag en ieder nieuwsbericht pluis je uit…en dan kwam die rot irakeese vlag weer in beeld, iedereen gelijk stil en maar staren naar die tv…of er misschien iets gebeurd was…o ik betreur die ouders en familie van die omgekomen militairen…
@viva
Het is iig niet goed voor je hart als je kind daar zit.
@ viva :kus:
fijne he? al die kinderen die zo nodig moeten :wereld:
nie leuk voor de pappa’s en mamma’s die achterblijven!
Ik moet ze nog halen.
zoals jullie van mij gelezen hebben, zou ik vandaag gaan boeken. ik heb de reisorganisatie gebeld, maar die zeiden dat ik ter plaatsen moest vragen of mn vriend bij mij op de kamer mocht, omdat mijn vriend geen Nederlands paspoort heeft werd er gezegd dat het kon dat hij niet werd toegelaten. ik boek dat hotel nu dus ook niet voor mezelf, dat begrijpen jullie wel.
nu heb ik een ander hotel gevonden bij een andere reisorganisatie. daarbij kan ik vertrekken op 30-06. ik heb geprobeerd te bellen, maar het duurde te lang dus wil 21 juni er langs gaan. is dit te laat of kan dat nog? of kan ik beter een retourticket kopen, zodat ik 100% zekerheid heb dat mn vriend bij mij op de kamer kan?
Nou volgens mij wordt het wel kort dag, maar het zou moeten kunnen. Maar wat heeft een retourticket te maken met het feit dat je vriend op de kamer kan, dit begrijp ik even niet.
zo dames
ikke ga richting huis
tot vanaaaaafff
met een retouticket bedoel ik dat we dan samen naar een hotel kunnen gaan en kijken welke ons toelaat. snap je?
Als jij toch een 2 persoonskamer boekt in een hotel doet dat er toch niet toe dat jou vriend geen nederlands paspoort heeft, dat is toch onzin…je boekt op 2 namen maar misschien moet je gewoon zelf een hotel boeken en een los ticket.