@ toos, is te overzien dan
@ marion, ja misschien maar toch… misschien nog een leuk bloesje of hempje ofzo kopen.,… als ik tijd heb!!!
@bloem
Beter hier ijsberen op de weg dan dat je ze op reis tegen komt. Ben je de verkeerde kant uit getreind :frown:.
Nee, alle gekheid op een stokkie. Komt allemaal goed … je hebt een leuke reisgenoot en samen gaan jullie er een mooie tijd van maken.
@Roanna
Gelukkig alles weer goed met ut menneke! En ook het beeldscherm doet het weer, je dag kan niet meer stuk ![]()
@Fransijn
OOOO jij gaat ook al lekker lang naar Turkije!
@Cyn
Mooi je hebt je armband dus! Nu de andere 14 kralen nog.
@MK
Leuk werk, geboortekaartjes uit zoeken! En … ze kunnen maar besteld zijn, 07-07-07 komt snel dichterbij.
@Toos
Hopelijk de laatste werkdag geen ergernissen voor je nu die snuggere er niet is.
@Bloem
Gewoon ff wachten tot de uitverkoop is begonnen, of is het inmiddels al zover? Kun je vast nog wel iets leuks scoren voor heel wat minder geld.
@ marion, als dat zou kunnen! ik hoop het, misschien binnenkort toch eens de winkels induiken!
Goedenmiddag dames.
Nou, ik heb gebelt hoor naar **er. Ik heb wel meer als een kwartier aan de lijn gehangen à 10 ct. p.m. maargoed. Hele verhalen moest ik vertellen en het kon ook aan de videokaart liggen. Ja, weet ik veel??? Of ik 'm niet even op een andere pc kon proberen? Nou, nee dus. Ik heb ze hier niet in voorraad staan.
Nog een keer uitgelegd, wat dat scherm (niet) doet en hun weer overleggen, dus nu krijg ik eerdaags een e-mail dat hij opgehaald gaat worden voor reparatie.
Lief van je hoor Bloem, dat jij eventueel er nog wel een had staan, maar ik mag ook tijdelijk een oude van de buren lenen, die hetzelfde als jou hebben Bloem. Geen PC meer, maar nog wel een goed werkende monitor. Dan kan ik jullie in ieder geval nog blijven zien. ![]()
Hallo meiden
Vakanties, laatste loodjes, monitoren…leerlingen(op school en op het werk) ehhhmmmmm armbanden, en toen wist ik het niet meer…
@Linda: morgenochtend om 5.05 had ik erheen gevlogen… helaas… Maar de baan heeft ook wat zeg maar…
Nou goed. Nieuw onderwerp, veel herhalen, maar dat zat er nog goed in. Ik zie wel weer…
Tot vanaaf ofzo
Met een vakantie naar AD in het vooruitzicht, kom jij die paar uurtjes toch wel door.
:zon02: :zon: :zon02: :zon: :zon02: :zon: :zon02:
@beps
Gelukkig maar dat het zo goed gaat met de toetsen, anders had je helemaal de balen gehad.
Hopelijk ben je in augustus extra blij, nog lekker naar Turkije en een leuke baan.
Geboortekaartjes zijn besteld, tekst voor de proefdruk ingeleverd. Volgende week maandag kan ik de enveloppen en de proefdruk ophalen.
Kan ik deze week alvast de etiketten uitdraaien en postzegels halen.
@MK: Heb je van de leuke postzegels besteld met beschuiten erop?? Vind ik altijd zooo leuk…
@ mk, das weer iets dat je van je lijstje kan strepen
@ roanna, gelukkig, je kunt ons nog zien!! jeeehheee
@ beps, pm was leuk he?? ikke lag HE-LE-MAAL in een deuk!! :biggrin:
Zal wel weer een fraaie PM zijn he Bloem. :biggrin: :biggrin: Nee hoor! Ik ben helemaal niet nieuwsgierig. :lol:
@Roanna: Zoooo gelachen… maar goed, niet echt voor anderen
Je komt niet veel meer op msn de laatste tijd!
Nee, nee… ik snap het wel een bietje. Kan je hier niet plaatsen.
Ze hebben trouwens op markpla** hele mooie hokjes te koop.
Veel plezier hoor meiden.
:biggrin:
ja sorry hoor…
is nie leuk als we zitten te priveen enzo
excuse meeeee
Zo stage gaat weer goed. Net te horen gekregen, dat een militair uit een dorp naast mijn dorp is omgekomen.
HAHAHAHAHAAHAHAA HAHHHAAHAHAHAAHA
En nu is het over oke!!!
Klaar ermee. Geen onder onsjes van een kilo, gewoon gedaan met die banaan!!!
![]()
Jemmig Besmile, is die militair uit jouw buurdorp??? Was al zo blij dat mn buurman nu thuis is, want anders had ik weer daarover gestresst!!!
was dat die jongen van 20 jr die in afganistan is omgekomen??
@ beppie de militait komt uit Duiven en dat ligt 1km van mijn woonplaats. Hij laat zijn vrouw en 1 kind achter.
@ bloem nee. Deze is 44 Jos Leunissen ooku uit afganistan