ik ga werken tot vanavond
@Linda: Werk ze
Lekkere ochtend gehad. Kindjes waren erg lief en hebben hard gewerkt. Er kwamen alvast kleuters oefenen.
Hoe was het bij jullie?
@Bloem ik blijf als het goed is 5 1/2 week weg.:wub::wub: Heb een enkele reis. Daar ga ik pas de terugreis regelen. Ik moet in die laatste week van de vakantie de klas in orde maken.
iedereen weer aan de arbeid??
@ toos, wat doe je vandaag allemaal? pre-vakantie was wassen enzo??
Hello ladies!!
Hoe is het hier? Hier met mij wel goed… alleen slaap!!! Ben druk bezig met leren… wil het echt halen!!!
Vandaag weer werken!
Zaterdag lekker veel geld uitgegeven ik heb een armband gekocht van Imenso… (soort pandora) google maar als je het niet kent!! En alleen de armband was al €40.-
en dan de schakels nog…
Er zitten nu schakels/kralen aan, en er kunnen er nog een stuk of 14 bij :wacko:
Heb nog niks teruggelezen… dus ga maar ff kijken nu!!
Sorry voor het egootje!!
x
@ fransijn., owh heerlijk!! lekker bij je mannetje zijn zonder druk of wat dan ook!! great!! :wub:
@ cynnie… goed dat je weer terug bent! weer aan het werk? bijna klaar met school? volgend jaar weer verder of nu echt klaar??
jammer ook dat je niet naar de meeting kunt komen
maar ja, school gaat voor he?
Goede middag!
Lekker vrij, heerlijk hoor!
Zo even de tafel afruimen en dan ga ik me maar eens verdiepen in de geboortekaartjes, want dat begint nu toch wel tijd te worden. Ik weet gelukkig wel welke, maar die moeten nog wel besteld worden. Eerst een adressenbestand maken, dan weet ik hoeveel en dan kan ik het vandaag of morgen nog regelen.
Tot later!
@Bloem, ja dan echt klaar… Denk ik… Ga dan de laatste examens voor mijn werk doen, en daarna misschien een taalcursus… En dan zien we wel weer!!! Vind het ook jammer van de meeting, maar de kans is gewoon heel klein dat ik kom…
x
@ cyn, ach je hebt je prioriteiten op een rijtje, de laatste loodjes!!
@ mk, voor jou ook de laatste loodjes! spannend! en idd, je kunt maar beter het geboortekaartje uitgezocht hebben. succes ermee
Cyn goed leren…het eind is in zicht
MK neem je rust, nu kan het nog meis
Bloemmie, doe nog een hintje bij de foto…hij is echt niet te vinden
@Bloem: Ben inderdaad aan het pre:was:, spullen bij elkaar zoeken, googlen en wikipediaen.
@MK: Leuk geboortekaartjes uitzoeken. Succes. Wordt ind wel tijd, voor je het weet is het 07-07-07:wink:
@Cyn: Werk ze voor nu en leer ze!!
Ga even boodschappen doen. Vanavond diploma uitreiking van dochter.
:dag:Tot straks of zo
@ toos, wat leuk! bij ons was de uitreiking altijd op donderdag! wel officieel dat ze strax dat papiertje op zak heeft!
Wat je zegt, blij dat ze het papiertje heeft. Kan ze met een ontspannen gevoel lekker op vakantie. En wij ook:biggrin:
ja idd! stel je voor dat ze herexamens zou hebben gehad: blegh!
petje af, weer een diploma binnen
@ cristina: wanneer is jouw diploma uitreiking?
Thanks! :dag:
@Toos
Bijna VAKANTIE, nog 1 morgen tussen de leerlingen en dan op naar AD!
@Bloem
Mijn klerenkast ligt bomvol en weet ook vaak niet wat ik aan moet doen. Vrouwenprobleem denk ik.
@Marion: Gelukkig is de leerling die niet zo snugger is er morgen niet, dus nog 4 uurtjes ploeteren.