15 werkdagen is ook overheen te komen toch, hebben je baas en zo vakantie als je terug komt of zijn er helemaal weg
Nee hahaha toos ze zijn alle 2 ontslagen, althans ontslagen, er is hun vriendelijk verzocht om wat anders te zoeken…zooitje he
ik sta nummertje 9 op de lijst…jippie
Ja kun je wel zeggen dat het een zooitje is:finger:
Welke lijst Viva ![]()
:biggrin::biggrin:
nou Toos ik zag ergens een lijstje voorbij komen en daar stond ik geloof ik nummer 9 op welke plaatst sta jij??? Ik zou het namelijk niet weten…
@Viva: Ik heb ook geen idee
@Roanna: aan
uit
aan
uit
aan
uit
aan???
Goedemorgen dames.
@Bloem: Ja zekers, kan ik jullie goed zien, vraag alleen niet hoeveel moeite het me weer gekost heeft. :tear:
Zijn net thuis van controle ziekenhuis voor manneke (cardioloog) dus ga vanmiddag zekers even bellen naar A*cer. Heb er nu te weinig tijd voor, omdat ik zo weer moet werken
en ik dit wel even op mijn gemak wil uitleggen.
Ik had zelf ook al een nieuwe optie bedacht, n.l. ik laat dit scherm in orde maken, koop zelf een nieuwe, geef deze dan als zij gemaakt is weer door aan mijn zoon, want die heeft altijd nog zo’n 15 inch. scherm en deze is 17.
Houden we dat kleine scherm van zoon als reserve. Snap je 'm nog?
Verder alles goed hier? Hier wel! :frown:
@Toos: Oh meisje… veel vaker aan en uit. Wil je nie weten. Mijn hele vinger doet zeer van toetsen indrukken en loslaten. :lol:
Maar kump goe!
Ik ga zo :dag: werken
…:kus: Allemaal!
@Roanna: Was alles goed bij de cardioloog?? Mannetje weer goedgekeurd?
Werk ze en hou je taai he
@Toos: Ja hoor alles goed voor zover het goed was. Met het ene pilletje ophouden en weer met een ander beginnen. Dus…Dan weet je het wel!
Mag in ieder geval wel vliegen. Hij heeft een chronisch zuurstoftekort naar het hart toe, maar tot nu toe kunnen ze dat met medicijnen goed behandelen. Dus… wij gaan lekker op vakantie met het vliegtuig.
Nu ga ik echt. Doei… :dag:
@roanna: werk ze
Jupie 1700ste post
@ roanna, ikke heb thuis nog een 17 inch staan, over nadat de pc zelf gecrashed is…
@ turkijelover, ja ijsberen op de weg… is een uitdrukking
anyway… warm! benauwd! regen! zon!!
Weet ik Bloem,was ook maar een grapje :biggrin:
hmmm zo weer werken totaal geen zin
okey gelukkig!!
misschien in siberie of in de dierentuin… maar ja…
in mn dromen zie ik ze overal lopen!! :biggrin: