TTT deel 31 !!

@ toos… luchtbedden??
hahahaha

@ beps, jajajajaaa 50% was ie geloof ik (kan ook -30% zijn, igg goeiekopesser), en die aqua blauwe was ook erg mooi, misschien ff bij jouw in lelydorp kijken of ze em hebben…

Dat heeft geen zin want het zijn nogal aparte,helaas.

owh ja katten
@ jill: koffiedik strooien over de aarde… gaat onder de nagels zitten en vinden ze vreselijk!! komen dus niet weer terug
doen ze dat wel, dan met de plantenspuit natsproeien en anders ff lekker bij je buren in de tuin gaan schijten en vragen hoe leuk zij dat vinden…
ideetje??
:hihi:

Haha Marion die is wel leuk,het probleem is alleen dat ik las van obstipatie heb,haha

Koffiedik,mmmm ik heb alleen Senseo

schrikdraad:unibrow:. Tuinslang erop zetten. vinden katten niet fijn

hahahaha
ikke zie jill al die senseo pads open frutten om daar het koffiedik uit te halen… en dan strooien
hahahahhaaa
sorry!! ik sla door

O ja Marion,de plantenspuit staat klaar!!!

Nee Bloem was ik inderdaad al aan het doen.

Toos: 22 juni - Turgutreis :turkey:

Filiz: 24 juni - Side 8 weken
Roanna: 26 juni - Kusadasi
Crazymar: 30 juni - Marmaris
Turkije-fan - Gümbet

MK: 12 juli - uitgerekend

Fransijn: 21 juli - Side
Sevgilim: 25 juli - Kusadasi
Vivaturkije: 3 augustus - Alanya
Summa: 4 augustus - Bodrum
Beppie: 5 Augustus - Kusadasi
Dyranieldan: 18 augustus - Marmaris
Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jill: 29 augustus - Alanya
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Jac: 31 augustus - Turgutreis
Bloem: 4 september - Op halve wereldreis
Diamond: 4 september - Kusadasi
Besmile: 23 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis
Fransijn: 20 oktober-Side

Turkije-Fan: november - verloven

Nur: 4 juli 2008 - TROUWEN

En dan de verjaardagen nog …

28/6 Toos

25/07 Cristina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
19/10 Sevgilim
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
11/01 Dettje
22/01 Roanna
24/01 Diamond
13/02 Fransijn
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan

gingen er binnenkort niet nog een paar mensen op vakantie ofzo? en was er niet binnekort ook nog iemand jarig??

Jill: Koffieprut bewaren, en door de tuin strooien. Kijk waar ze je tuin inkomen. Doe daar kleine glaslatjes(van die dunne) en steek daar spelden in. Doe die latjes met de punten omhoog net onder de aarde. Als ze dan in je tuin springen dan doet het zeer. Maar je verwond ze niet. Geloof me, ze willen je tuin niet meer in!!! HAHAHA(Zo doen wij het altijd en niets meer dan mn eigen katten. 50 Hopen… Errug veel voor 4 katten. Wij hebben er 4, maar die poepen net 6-8 hoopjes in 2 daagjes…

Is dat zo:biggrin:

ik weet van nix!!

@ jill, jij kunt aan de knutsel met die tips van beps!

Nog nooit van gehoord, glaslatjes met spelden. Maar goed als het werkt

Ga naar de toppers kijken, tot strakkies

sta op mee lees stand.

mee tooo
gilmore girlzzzz
tot straxxies

Hoi Jill fijn je weer even te horen, ik hoop dat je snel opknapt, over katten gesproken, ga naar de apotheek en haal daar hertshoornolie, steek vervolgens houtensateprikkers in de olie en zet ze in de aarde 1. die olie stinkt vinden katten niet fijn, 2 die houten prikkers op een afstandje van een paar centimeter van elkaar loopt niet fijn…

er bestaan trouwens ook een systeem om katten te weren uit de tuin, maar dan heb je allemaal dunne draden lopen door je tuin, daar staat dat schrikdraadstroom op en een hoge fluit toon. Geen idee hoe het heet en wat het kost.

ikke ben weer terug, maar denk dat ik zo naar bed toe ga
mn schouder is killing me en ben best wel een beetje moe… maar ja, de zon schijnt nog en het is lekker weer… dilemma!?