:dag:Hallo meiden, zo vaderdag weer achter de rug. Eerst de opa-vaders bezocht, en daarna uit eten geweest met Sdochter en a.s Sschoonzoon. Hadden ons uitgenodigd voor vaderdag. En uiteindelijk was m’n S**zoon en vriendin er ook nog bij. Dus wel leuk voor mijn Hub.
Verder niet veel bijzonders te melden. Weekend weer voorbij:crybaby:.
Weer een volle week werken, bleh.
Maar met een leuk vooruitzicht volgende week zondag!!!
Heb er zin in!!!
Doei, doei XXX Mar
@bloem: ik dacht geef t effe aan voordat ze het daar zelf ziet
@mar: alles goed? jij komt zondag toch ook he?
Ja hoor Bloem ik kan jullie heel duidelijk zien. :dag: Kijk maar!
Kwam net mijn buuf online op MSN die zit in Zeeland op de camping en had de laptop mee. Dus even gebabbeld enzo.
strax zit je met mij te babbelen als ik lang en breed in Beijing zit!! haaahahaha
@ mierre, goed te horen! tot volgende week he? kunnen we ff live klessen
@bloem: heb zin in volgende week zondag, jij ook, leuk je dan eindelijk eens in het eggie te zien
:biggrin: me too, al leert de ervaring dat na afloop de mensen vaak blij zijn dat ik weer weg ben en ze de situatie hadden willen laten zoals ie was :biggrin: unknown!
ikke nu aan het lezen in de weduwnaar… mmmm… australie… ozzy land… moet ik OOK nog naartoe… zucht
@bloem: is het zo erg dan?
moet je niet aan mij vragen… vraag maar aan je voorgangsters!! :biggrin:
are you scared yet??!
Werd weer opgehouden op msn.
Nou Linda, valt reuze mee hoor om Bloem in het eggie te zien en mee te maken. ![]()
Hoop dat iedereen een gezellige dag heeft gehad. Het weer viel uit eindelijk nog mee. Hoop dat alle vaders weer verwend zijn.
Heb alleen nog een BABA in Konya, dus dat is te ver weg.
Was gezellig met een goede vriend in Rotterdam. Even lekker bijgepraat, dat was wel even nodig.
Vanavond lekker wezen tennissen. Ook weer even wat aan de conditie gedaan.
Zo meteen naar bed.
Er volgt weer even een drukke week. Hoewel ik volgende week lang weekend heb. Van vrijdag tot en met maandag. Wij hebben dit jaar laat vakantie met school. Pas op 20 juli. En dan 21 ga ik weg. Ik kan niet wachten. Heb zo’n heimwee.
Welterusten allemaal. tot morgen.
Ja leuk he Bloem zo’n klapdoos bij je te hebben op je reis. Kunnen we toch blijven klessen dus.
Over de :was: enzo en en over het weer:storm: en over hoe jij het hebt daar, waar dan ook.
Zo, ik doe mijn klepdoos ook maar weer dicht. Ik ga naar bed.
Voor zo weltrusten allemaal en werkse weer.
Truste… :kus: allemaal.
Hoop dat alle vaders weer verwend zijn vandaag. Voor mij ook een dubbel gevoel, maar ja het is nou eenmaal zo. Jullie hebben (bijna) allemaal lekker gegeten, ik niet moest werken, heb het met broodje zalmsalade mogen doen. Kreeg vandaag van jongste dochter en aanhang alvast voor mn verjaardag een bon voor een complete gezichtsbehandeling. Ga van de week kijken of het nog kan, lijkt me heerlijk.
@Viva: Koffer is inmiddels uit de mottenballen. Pfffffff nog 1 ochtend werken
@Franslijn: Heb echt met je doen. Heimwee is zo’n vervelend iets, kan wel zeggen dat de tijd vliegt, maar duurt voor jou te lang he. Hou je taai meid.
@Roanna: Lekker dat je je hotelletje hebt geboekt, je had ook mij mogen slapen, is maar 3 kwartier van rotjeknor
Rest ben het even kwijt, maar luf you all
@toos: heerlijk he je koffer inpakken, ik moet nog 9 weken werken
[quote=“turkije-fan, post:572, topic:29813”]
mijn vakantie is bekend!! morgen ga ik boeken!!
Toos: 22 juni - Turgutreis ![]()
Filiz: 24 juni - Side 8 weken
Roanna: 26 juni - Kusadasi
Crazymar: 30 juni - Marmaris
Turkije-fan: 3 juli - Gümbet
MK: 12 juli - uitgerekend
Fransijn: 21 juli - Side
Sevgilim: 25 juli - Kusadasi
Vivaturkije: 3 augustus - Alanya
Summa: 4 augustus - Bodrum
Beppie: 5 Augustus - Kusadasi
Dyranieldan: 18 augustus - Marmaris
Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jill: 29 augustus - Alanya
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Jac: 31 augustus - Turgutreis
Bloem: 4 september - Op halve wereldreis
Diamond: 4 september - Kusadasi
Besmile: 23 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis
Fransijn: 20 oktober-Side
Turkije-Fan: november - verloven
Nur: 4 juli 2008 - TROUWEN
Turkije fan je zit in de zelfde z tijd als ik in gumbet, min meeting??
@ roanna, dat was wel een heel erg politiek correct antwoord!
@ fransijn, tja… heiwmee, kennen we allemaal he? nog ff, de dagen tellen af
@ toos, kan ik me voorstellen en dan ook heel de dag werken! afleiding of irritatie? gelukkig heb je gauw vakantie, ff de boel de boel laten, ontspannnen en genieten!
nog 1 dagje werken, zet em op!
Getver nog 9 weken,aftellen he
@toos: erg he, heb net een mini-vakantie achter de rug maar 9 weken is nog wel effe ja