TTT deel 31 !!

ja dinsdagmorgen nog even, kan niet zoveel meer van domme irritante leerlingen hebben, mag eigenlijk, doe erg mn best om het niet te laten werken maar wordt er doodmoe van. Verder was ik wel blij om te kunnen werken, inderdaad voor de afleiding. Morgenochtend trouwens weer een bezichtiging zou leuk zijn als ze kochten voor we weggingen, of een tel van mn broer krijgen dat het weg is. Zou een leuke surprise zijn

@ Marion: Hoe is het met de lammetjes?

Ga slapen tot morgen allemaal

Welterusten

Goede avond!
Nog heel even snel bijgelezen voordat ik mijn bed in duik. Morgen naar kantoor en moet dan toch wel een beetje uitgerust zijn. De BBQ was lekker, nou ja het vlees en wat er verder bij hoort dan. Het gezelschap gezellig. Hele familie compleet inclusief honden. Kleine neefje (en natuurlijk broer en schoonzus) dus ook eindelijk weer eens gezien, zie hem echt te weinig, een wonder dat hij ons nog kent. Maar ze wonen helaas net iets te ver weg voor een bakkie. Een leuke vaderdag dus.
Even een ego dit keer want heb geen puf meer om sociaal te doen, komt morgen wel weer. TRUSTE ALLEMAAL!!!

@ linda, truste
@ toos, ik snap je volkomen, afleiding is leuk, maar je moet er niet te veel moeite mee hebben he?
ikke duim voor je dat de verlossing snel komt!!

@ marion, goed om te horen dat het leuk was
slaaapp lekker!!

@bloem: is waar wat je zegt, afleiding is leuk, maar heb het er af en toe moeite mee. Hoop ook dat de verlossing snel komt en boek dicht kan.

Maar ik ga niet sentimenteel worden hoor op de late avond

Hele dag druk in de weer geweest met dat kleine spul. Gelukkig aan het eind van de middag rustig zodat we nog redelijk op tijd naar de BBQ konden. De knecht kwam gelukkig melken dus konden iets langer blijven. En hub had ook nog tijd over om mij nog even te helpen. Scheelt voor mij ook weer een uurtje en das toch lekker meegenomen.

Het is een heel karwei zo boerderij he

@ toos, nee dat hoeft niet, maar mag wel, als je er behoefte aan hebt. tis allemaal niet nix en als een of ander leerlingschaapje dan voor de 10x keer iets vraagt wat je al 11x hebt uitgelegt, kan dat net een beetje te veel van het goede zijn… ikke snap!

boekkie is bij mij ook uit (dees wel) en ga maar eens slapen… morgen weer werken, maar totaal geen slaap natuurlijk… nou ja!

@ marion, hoeveel geiten hebben jullie nu rondlopen ?? en hoeveel koeien? voor de beeldvorming he :unibrow: kon ze op de foto niet zo goed tellen :wink:

Heb ook geen slaap maar ga zo mn mandje opzoeken

Doen jullie de :idea:jes uit en de deur op slot? Ik ga :slapen:. Truste…

ja wel zo verstandig he?
ff tandjes poetsen en lekker in bedje liggen… mmmm
tot morgen, wel te rusten allemaal en slaap lekker

@ jill, goede nacht… dat ie snel en pijnloos voorbij is!

Bloemmie, ik heb je zoveel te vertellen…

@Toos
Is een hele klus ja, hard werken maar dat is niet erg, dat went. Heb er wel moeite mee dat je niet zomaar een dagje weg kan. Ook voor de vakantie is het een heel gepuzzel want het werk gaat gewoon door. En dat valt niet mee voor zo’n vakantiemonster als ik :biggrin:.

auwwwwwwwwwww:crybaby::wub::crybaby::wub::crybaby:

@Bloem
Niet schrikken. Lopen nu 1192 dieren hier rond. Het grootste gedeelte daarvan zijn melkgeiten, nu 861. Die heb je gezien op de foto. De stal is gebouwd voor ongeveer 1100 melkgeiten dus nog even te gaan voordat ie vol is. Dan nog een bok of 13 en de rest varieert in leeftijd van 1 dag tot ongeveer een jaar.