Zo lekker tukkie gedaan. Was zo diep in slaap gevallen, dat ik, toen de wekker afliep, echt dacht dat ik al weer te werk moest… maar dat is dus niet zo, en ik mag NOG een nacht slapen
Nou goed, ikke wel eten, ossehaas, gefrituurde aardappelfantasi en gebakken champions met uien… Zelf een lekker sausje maken, ja dat is wel een vaderdag menu…
Tot straks of anders morgen weer
:dag:
Ja goed he, en niet eens boodschapjes gedaan… Had alles nog in huis. Wilde gister niet meer boodschapjes doen, dus de kasten maar eens door gegaan…en dit was er nog… Wat een straf
hoi allemaal,
Zo, we hebben weer lekker gegeten vandaag! Zo te lezen is er bij iedereen wel wat lekkers op tafel gekomen tenminste! Ben ik eindelijk weer eens een zondag vrij, ik van alles in huis gehaald, zitten we uiteindelijk maar met z’n drietjes te eten. Had erop gerekend dat oudste zoon en vriendinn en mijn vader ook hier zouden eten. Nou ja, heb ik morgen een makkie!
Had een lekker biefstukkie met champignons, brocoli met kaas, salade en gebakken aardappeltjes. Niet slecht toch?! En als toetje heeft onze dochter ijs/slagroomwafels gehaald in het dorp. Jammie…!!
En volgende week alweer zo lekker eten…wat hebben we t weer goed hé?!
Fijn dat t weer een beetje beter gaat Jill, houden zo meis.
Voor de rest iedereen nog een fijne zondagavond en werk ze, studeer ze, poets ze, lekker niks doen ze enz. enz. morgen.
Zo, ben er weer. Wel met de broek open, want het lijkt wel of ik tegelijk voor 3 dagen heb gehad. :biggrin:
Dat zal wel weer iets fraais zijn in die panty he Bep?
O ja, Bloem, dat hotelletje in R’dam was iets van € 75 voor een 3 persoonskamer incl. ontbijt, dus mag nie klagen. Als je trouwens de naam van het hotel intypt, kom je bij een hotel in Istanbul uit. :drugged:
Heb trouwens weer een reden gevonden om te denken dat ie weer single is, hij was eerst gratis lid op die bewuste site maar kwam er vrijdagavond achter die ie net als mij betalend lid is geworden, doe je niet als je bezte bent toch.
Zat net effe op diet site naar zijn foto te kijken, is ie daar online niet op msn helaas, blijkbaar mogen ze daar op internet op het werk want hij heeft late dienst en die duurt normaal gesproken tot 23 uur
Nee Bloem die wilde niet aan blijven, want ik had alles uitgezet voor we weg gingen. Met als gevolg dat ik dus …tig keer het aan en uit knopje op het scherm in moest drukken, maar ik raak er al helemaal aan gewent. :mad: :finger: