Bloem,helaas ik heb al wat op anders had je best mogen komen,had ik de bbq wel aangestoken voor je :slywink:.Patatje is ook wel lekker
Eetse Jill en veel plezier ook met het BBknoeien. :biggrin:
tis nog maar 5 uur hiero!!
begin trek te krijgen van al jullie uit-eet/ lekker-eet verhalen…
nou ja!
Haha, hebben vanmiddag onder de films lekkere toastjes zitten eten, frans kaasje, slaatje.,…jaammmmuiiiiieeeee
Eten ossehaasje, met een roomsaus, gebakken champions en ik denk aardappelpannekoekjes… ja klinkt wel lekker, dat word het(ff door mn kast gekeken…)
Zo hubbie kijkt nog, iets van Stephen King, ikke ben daar niet van.
Niet veel gebeurt hier dus hoef niet meteen sociaal te zijn(He lekker een keertje!)
ja lekker he?
gewoon GEEN sociaal aangepast gedrag vertonen zoals altijd…
mmmm
toastjes… ook lekkel!!
pcies, dan niet…
![]()
je hebt een rep=kracht van 300!!
maar nog steeds maar 11 lampies in je X-mas tree
denk dat dat max lampjes zijn. Het stopcontact is niet voor meer lampjes dan gaat het forum in brand op
Nou meisjes. Ik ga er ook zo even van tussen. Doe hier alles uit, dus ook mijn lampjes en dan maar hopen dat ik na het wokke de boel weer op gang krijg hier. Als nie, weten jullie d’r van.
:finger:
Hotelletje in R’dam is nu ook def. geboekt. Weer een zorg minder.
Ik denk ook, dat er niet meer op gaan. (blokjes) Gaat inderdaad alles in de fik hier. Ze moeten eigenlijk wel weer even met iets nieuws komen.
Tot laterssssssssssssss :dag::kus:
@ roanna, smakelijk en hopelijk wil ie vanavond nog aan blijven
goed dat het hotelletje geboekt is! redelijke prijs?
ze moeten idd met iets nieuws komen, een nieuwe ebukxsussen ofzo… leuk leuk leuk!
nou ja, we zien wel
ikke ga eens ff een soeppie opwarmen, afwassen, opruimen, dat soort onzin enzo
@bloem: eet smakelijk
@roanna: veel plezier, eet smakelijk
mijn vakantie is bekend!! morgen ga ik boeken!!
Toos: 22 juni - Turgutreis ![]()
Filiz: 24 juni - Side 8 weken
Roanna: 26 juni - Kusadasi
Crazymar: 30 juni - Marmaris
Turkije-fan: 3 juli - Gümbet
MK: 12 juli - uitgerekend
Fransijn: 21 juli - Side
Sevgilim: 25 juli - Kusadasi
Vivaturkije: 3 augustus - Alanya
Summa: 4 augustus - Bodrum
Beppie: 5 Augustus - Kusadasi
Dyranieldan: 18 augustus - Marmaris
Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jill: 29 augustus - Alanya
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Jac: 31 augustus - Turgutreis
Bloem: 4 september - Op halve wereldreis
Diamond: 4 september - Kusadasi
Besmile: 23 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis
Fransijn: 20 oktober-Side
Turkije-Fan: november - verloven
Nur: 4 juli 2008 - TROUWEN
zoo soeppie in de mik, wel veel maar goed, sunt om een restje weg te gooien…
op naar de avond, eens kijken of die tv nog aankan, staat bij mij alleen op maandag en dinsdagavond aan op net 5
tis zo’n oude, als je wilt zappen moet je aan de knoppies draaien enzo… nostalgie van de bovenste plank, zet em dus nooit aan, zomaar, ben te lui om te draai-zappen, maar vanaaf maar eens een poging wagen :hihi:
Ikke ben bijgelezen, maar veel weer vergeten…godsamme is bijna niet te doen, vandaag wezen brunchen met de kids, daarna naar mijn vader, wilden ze ons mee uit eten nemen maar we zaten nog helemaal vol, is toch zonde an het geld, dus maar afgeslagen, en gezegd doe maar een volgende keer, we zitten nog vol van de burnch…ik hoop dat ze het niet erg hebben gevonden, we gaan bijna nooit uit eten met mijn ouders maar nu kwam het niet uit…is toch zonde die mensen een hoop geld laten betalen en wij al vol aan tafel verschijnen…
Voor de rest, blij Jill dat het wat beter gaat, Marion druk druk druk…Bloem ineens het besef van ik ga. Toos de koffer uit de mottenballen…Roanna lekker naar de wok…Fransie welkom…Chris…geslaagd van harte…Beps die kan rustig ademhalen…die komt er wel…enne…iedereen die aan de bbq, wok, en restaurant eten zit…eet smakelijk…nu weet ik niet meer.
en viva… wat eet jij vanavond?? :biggrin: :hihi:
![]()
misschien straks een paar toastjes met salade maar meer niet…ik zit bommie
:biggrin:
@bloem: blijf vanavond wel lang op denk ik mss komt ie na z’n werk nog wel online??? Zal wel rond middernacht zijn.
ikke ga stoppen krijg visite…doei
@viva: veel plezier