@Jill
Je maakt me WEL lekker maar das niet erg. Gaan ook zo naar de BBQ :biggrin:
Vandaag gaat het een beetje beter Linda,ik las trouwens dat jullie contact gehad heben.
Doe inderdaad maar rustig aan als jullie voor elkaar bestemd zijn dan komt het zeker goed.
Laat het smaken Marion.
Wij barbequen veel in de zomermaanden,krijg er nooit genoeg van.
Raar he ik kan al dagen geen reputatiepunten geven.
Dat geloof ik graag Besmile,die papjes en prut dat ben je snel moe he.
@Jill: ikke ook niet. Probeer het elke dag maar helaas, more to spread before…
Zo de meeste programma’s gekeken, nu het restant van een film… tot vanaaf…
@beppie: tot vanavond
@ jill inderdaad.
ja je moet idd heel wat mensen rep punten geven, voordat je weer van voor af aan kan en mag beginnen
mmmm BBQ… heb ik dus al zo’n 2 jaar niet gedaan… snik!! :crybaby:
Hai Jill. Maakt me altijd weer blij, jou te zien hier! :vak02: Misschien wel, door het zonnetje. Wie weet?
Ook lekker BBQen. Wij gaan vanavond wokke Jill. :chin:
Bij mij lukt het ook niet meer. Alleen aan diegene die je nog niks had gegeven, zoals gisteravond bij Miere.
@Jill: Naar jou toe lukte het net wel! Dus hierbij weer wat lichtjes in de duisternis.
:dag:
Bloem,we hebben het erg leuk gehad vond Guus wel goed live trouwens.
Jill,gelukkig dat je je vandaag weer wat beter voelt en hoop dat de zon blijf schijnen voor je.Veel plezier met de bbq en marion jij ook natuurlijk.
Linda,hoe gaat het nu met jouw en je spetter nog contact gehad??
Bedankt Roanna,zie me eens stralen!!!
Misschien tot straks,we gaan zo eten,doeikkkkkkkkkkes!!!
@turkije-lover: vrijdagvond gekletst op msn, daarna nog niet weer, ik moest gister werken, hij gister en vandaag, ik gister overdag en hij beide dagen van 14-23 dus wordt moeilijk dit weekend, maar we wachten rustig af
@jill: eet smakelijk
Eet smakelijk Jill.
Linda,het begin is er je hebt in ieder geval contact met hem en woensdag zal je hem vast wel weer zien.
mmmm eten?
bij wie mag ik vanavond mee-eten?
eet er nog iemand turks? of italiaans ofzo??
ikke ga weer lekker aan de soep vrees ik of ff naar beneden hobbelen voor een patatje? :paranoid:
@Bloem: Je kan zo meerijden hoor! Naast de wok zit de Griek en vererop weer een Italiaan. Jij zegt het maar. :biggrin: