TTT deel 31 !!

@ roanna… ja ik weet niet… reisje maken ofzo??

Voor of na? :zon02:

wat voor of na??

DE REIS!! is da nie spannend genoeg dan?

Ikke…nouja blond he!!

Jij gaat op wereldreis, met aan het een eind een poosje naar Turkije. :wereld:Heel spannend, maar waar zat je dan ineens voor rechtop in bed en ga je doen? Dit dus? Owwwwwwwwww dat… zeg dat dan! :unibrow:

Marion,ja een uur en een kwartier pfff dacht dat we nooit wegkwamen daar stond gewoon helemaal vast.

Bloem,nieuwe plannen???Of bedoel je je dat je je reis gat doen en het nu pas goed tot je doordringt dat je het gaat doen.

@Bloem
Beestjes blijven komen tot eind juli dus worden er die dag geboren dan moeten ze een flesje. En druk of niet, ik maak gewoon tijd, heb de eerste drie weken van juli ook nog een beetje vakantie tussendoor ;).

@ marion, owkey, ikke hou het in gedachte

@ turkije lover, hihih, 1 uur en 3 kwartier… hebben beps en ikke beter gedaan… ikke betalen, zij auto halen en via andere uitgang dan de andere 1500 mensen eruit

@ roanna, ja dat ja! kan wel allerlei leuke dingen verzinnen maar had vannacht ineens een brainwave
zag me op 4 sept op schiphol staan, rugzak op de rug, naast mn reisgenoot, naar mn ouders te zwaaien en dacht ineens: hellup!! ik ga het gewoon DOEN!! ARCH!!

Bloem,wij konden geen andere uitgang vinden helaas:disgust: wel naar gekeken,maar misschien niet goed :delete:,maar ja we zijn er gekomen en het mocht de pret niet drukken :smiley:

Moet weer even wat melden. Ik ben Dia voorbij gegaan qua berichtjes posten, dus hij gaat hier ook als een speer. Sta nu onder Cynthia. :biggrin:

Heb net even de WOK gebeld of ze nog plaats hebben voor 4 personen. Gelukkig kon het nog om 19.15 uur, dus gaan we een nieuwe poging wagen om vanavond ff uit eten te gaan. :chin: Toen met moederdag ging het niet door, omdat manneke vlak voordat we zouden gaan niet zo lekker werd. Remember???

Zo, ik ga nu even de krant lezen. :dag:

@roanna: klinkt goed hou ik ook wel van, wokken

@Roanna
Klinkt lekker. Dubbel genieten dus vanavond … smakelijk :chin:

@Bep: Zo te zien heb jij wel stroom? Ik hoorde net op de radio dat een gedeelte van L’stad zonder stroom zit.

@Marion: Ja bedankt hoor ! Jullie ook straks he!

@Linda: Ja hoor! Is zeker wel lekker. Alles zelf pakken en soms zelf wokken enzo. Ik had het aleens via mijn werk gedaan en gaan nu weer naar hetzelfde restaurant.

@roanna: hier zit er ook een vlakbij, veel plezier vanavond!

@marion: lijkt me een mooi gezicht al die beesten

is er iemand hier die een mobiel van tele2 heeft en smsjes van een Turks nummer kan ontvangen?

@ roanna, mmmm klinkt lekkel!!
@ marion, ook bij jou!! jammie jam jam

@ turkijelover, was het dan wel leuk dan?? of had je zoiets van…:disgust:??

@jill: zie dat je online bent hoe gaat het nu met je?

Heyyy meiden,ik wil jullie niet lekker maken maar we gaan dadelijk lekker barbequen.
Vandaag voel ik me iets beter maar ja daar zal de zon ook wel een beetje debet aan zijn.

lekker hoor bbq.

Kon ik maar al gewoon weer normaal eten. Nog 2 weken wachten en dan hopelijk mag ik wat anders.