Goedemorgen
Goedemorgen Linda.
Eeen beetje goed geslapen vannacht? Ik las dat je ook mee gaat naar de meeting he? Goed zeg! Is reuze gezellig met die meiden hoor! Helaas kan ik er dit keer niet bij zijn :crybaby:, anders hadden we nog samen kunnen reizen ook. Nouja, er komt vast nog wel een volgende keer.
Ik ga nog ff wat doen thuis en dan weer verder zoeken, voor een nachtje hotel in Rotterdam voor a.s. dindsgavond.
Fijne dag en tot laterzzzzzzzzzz. :zon:
Even niet geweest en dan zomaar weer in 31.
Waar halen jullie de tijd vandaan?
Nog niet bijgelezen. Heb net m’n huis gedaan en ga zo naar Rotterdam.
Jammer dat het weer zo slecht is. Moet nl. eerst 10 km fietsen voor ik bij de trein ben.
Hoop dat hier iedereen goed gaat. Wens jullie een fijne zondag toe en geniet van de rust voor zover je die hebt.
Wie weet tot vanavond.
Nog maar 34 dagen te gaan.
@roanna: ja ik ga idd zondag maar de meeting, leuk om er eens een aantal in het echt te zien, heb er zin in. Jammer dat jij niet gaat. Volgende keer wel he. Kunnen we gezellig samen reizen.
Morgen allemaal,
ff bijgelezen mar weet niet alles meer.
Cristina welkom terug en van harte gefeliciteed met je VWO diploma op naar Engeland.:king:
Turkije fan,ik zou later naar je vriend gaan en voor de baan kiezen,zoals je zelf al zegt kan je in augustus gaan en dan heb je je loon binnen heb je extra centjes voor de vakantie.
Guus was erg gezellig we hebben er een leuk feestje van gemaakt.We hebben er alleen een uur en 15 minuten over gedaan om de parkeer garage uit komen:mad:.
Nu ff naar een verjaardag en vanmiddag naar me paps,dus tot later allemaal :dag:
goede morgen dames…!!
iedereen een fijne dag!!
en iedereen veel plezier met wat ie gaat doen…
xx
@Turkijelover
Een uur en 15 minuten om de parkeergarage uit te komen?
Veel plezier op de verjaardag en bij je paps.
@Fransijn
Veel plezier in Rotterdam!
@Roanna
HIJ DOET HET NOG!!!
Veel succes met de speurtocht naar het hotel!
Wat er gebeurde weet ik niet maar opeens was mijn post geplaatst en was nog net niet klaar.
@Linda&Filiz
Ook jullie een fijne dag!
@marion: dank je jij ook
Gaat lukken Linda, gaan met de hele familie bij mijn zus BBQ-en straks. Heb er zin in!
Ook nog naar hub zijn paps dus hoeven ons in ieder geval niet te vervelen vandaag
ik heb gebeld en het is geen probleem dat ik begin juli ff weg ga :kus:
morgen ga ik boeken. ik vertrek dan 3 juli laat en kom 10 juli laat terug. de volgende dag begin ik dus bij mn nieuwe baan :finger:
Joeppie al die mensen die naar hun vader gaan…of langs komen… ikke wil ook, hij zit in KUSADASI!!! Maar helaas blijft bij een smsje dit keer
Zo, hier regen en matig weer, geen motor vandaag dus. Maar eens kijken wat we dan gaan doen!
@Turkije-fan: Das mooi meegenomen dan, lekker hoor
Goede morgen allemaal.
Gisteren ondanks het weer toch een leuke bbq gehad. Om 5 uur begon het net te gieten, echt niet normaal zo hard en flink onweer erbij. We hebben de bui maar afgewacht en daarna was het weer droog en vanaf kwart over 6 kwam ook het zonnetje er weer bij.
Het grasveld van de speeltuin stond niet blank, dus de kinderen konden toch in de speeltuin spelen. Er waren wel 6 kinderen in de leeftijd van M. ze was dus helemaal in haar element.
Vandaag niet alleen vaderdag, maar mijn papa zou vandaag ook 60 jaar geworden zijn. Het moge niet zo zijn helaas. Beetje een K dag dus.
@mk: sterkte vandaag voor jou en je gezin
mornink!!
ikke gedoucht en tandjes gepoetst en ookal gegeten, ikke kom mn stoel niet meer uit vandaag :biggrin: lekker cocoonen
@ mk, owh das idd goed r*k zeg… knuff, hugg en kizzz
@ marion, zou toch niet denken dat er zoveel plaatsjes zijn in burkina faso, turkije foto is ook nieuw
@ mierre, zie dat je de weegschaal gevonden hebt
@ roanna, je bent er weer bij gelukkig!! altijd ff afwachten
@ linda, nog een weekie, al zenuwachtig :hihi:
@ turkije fan, goed geregeld dan!
@ fransijn, hopelijk blijft het droog die 10 km
@ filiz, werk ze
@ beps, motorweer?? ikke ook sms gestuurd: happy daddy’s day! hahaha
zo…
wel sociaal genoeg geweest he?
ikke ging gisteren in bed liggen, zat een beetje te draaien en te denken en zat ineens met een ruk rechtop in bed… 02.30 uur
ik ga het gewoon DOEN!!!
arch…!! :eek: spaans benauwd… duurde wel een uurtje voor ik mezelf weer een beetje kalm had…
slik… ik ga gewoon…
slik… ik ga het gewoon doen
slik… ik leef mijn droomwens
slik… hellup!! mammie!! :tear:
hahahahhaa silly me!!:biggrin:
@Bloem
En dan lijken die hutjes ook nog allemaal zo op elkaar :biggrin:
@Beps
Was een leuk vaderdagkado geweest … dochter op visite in Kusadasi. Weet alleen niet wie er gelukkiger was dan, paps of Beps.
@MK
Dubbel zo’n dag dan he … sterkte :kus:
@ marion, ik houdt je aanbod in overweging… ergens in juli ofzo??
moeten de kleintjes dan nog de fles of niet meer??
ikke ga eens kijken wanneer ik een heel weekend weer vrij heb… of komt juli niet uit met de drukte enzo?
@Beps:: :biggrin:
@ cyn, ja he?? hij is behoorlijk :biggrin: ik kwam niet meer bij!!
Middag Bloem en Cynthia.
Optie ff doorsturen miss? :unibrow:
Wat ga je doen Bloem. Whaaaaaaaattttt dan?