Ook rustig Bep. Alles zien gangetje. Ik ben al de hele avond op zoek naar een hotelletje voor dindagavond in Rotterdam en kom qua prijs de hele tijd bij hetzelfde hotel uit en dan wil ik boeken, kan da nie, want ik heb (nog) geen creditcard en hetzelfde hotel zonder die kaart kan wel bij weekendje weg, maar da’s gelijk weer zo’n € 35 duurder. Wat een gepuzzel. Maargoed, heb ik wat te doen. :evil:
Ik ben weer terug uit Side, was fantastique!! Heel gezellig en goedkoop en geweeeeeeeeldig! Wou stiekem toch wel een beetje daar blijven.
Ik ben geslaagd voor VWO!!!
Joepieee!!
Heb het wel echt heel druk, sorry niet bijgelezen =(. Hoop dat alles goed gaat met IEDEREEN!
Afgelopen paar dagen met ouders en vrienden doorgebracht, morgen kerk, feestje, filmavondje, feestje.
Dan de hele week in het theater vanwege licht en geluid voor een toneelstuk. Ondertussen ook proberen bij te blijven hieroo ;).
@Roanna: Hier lekker rustig, 2 pubers dit weekend. Die zitten nu in de kerk(daarom zijn ze hier, wonen in een andere provincie, kerken hier) en hubbie is werken. Btje gamen, tv luisteren,…ach lekker nietsen. Is na zo’n drukke leerweek ook errug aangenaaaaaaam…
@Kris: Komt goed… Heb de hele week trainingen voor mn nieuwe baan gedaan, afgesloten met een toets…93,75% score… week 4 van trainen en toetsen(via e-learnen, en zelftraining) 40 uur per week IK BEN GAAR!!!
@ Beps: dat is echt heeeeeeel erg goed!! Dat betekent dat je zo gemiddeld een 9,4 hebt op een schaal van 1 tot 10!! Echt knap van je, je kunt echt trots op jezelfzijn! Ik ben het inieder geval wel
@Cristina: Hardstikke mooi! Gefeliciteerd ook en welkom terug van je zo te lezen, fijne vakantie. :vak02:
@ Bep: Ach Bep, ook wel lekker rustig dan bij jou. Nouja, nu nog dan! :lol:
Heeft een mens zo af en toe ook nodig he, zo’n moment van heerlijke rust. Vooral jij nu na al dat leren. Geniet er dan nog maar even van, want als ze zo thuis komen zal het wel gedaan zijn met de rust, of valt dat nog wel mee?
Hier zit het manneke naar voetbal te kijken en ik zit zoals gewoonlijk weer eens hier! :biggrin:
@Cris: Heb tot nu toe 5 toetsen gehad. 3 Kennis toetsen(100-90-100) en 2 wetten(86-93.75) En niet vergeten dat ik al 25 jaar van school ben. Mn Leer-spier is niet meer echt gewent wat te doen. Zoooooo moeeeeee Woensdag de laatste en dan heb ik die baan(al kan ik al niet meer zakken zeg maar…)
@Cris
Welkom thuis! Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad in Turkey, maar kan ook niet anders he
En natuurlijk ook gefeliciteerd dat je geslaagd bent voor de VWO kanjer.
En nu zit mijn pauze er weer op, loopt storm met de lammetjes, denk ik dat ik de laatste gehad heb komt hub weer met een volgende lading aan.
Was vanmiddag ook al zo :so:. Wil op de bank!!!
@ cristina, welcome back! had vanaf dinsdag al zoiets van? waar blijft ze nou, maar ja, dan telkens hiero weer wat anders enzo,…
hoest met je vriend? nog samen
@ roanna, wegbrengen en bellen, maar goed, dat zeggen we al de hele week!! :biggrin:
@ beps, leer spier… :unibrow: die heeft een goeie impuls gehad de afgelopen weken!! petje af hoor, goede voorbereiding voor september!!
owh ja, en @ cristina, van harte met je diploma, maar dat was natuurlijk kat in het bakkie
@ marion, owh jee!! nog meer!! vraagje? voor de beeldvorming: lammetjes staan in de wei? toch? en 's avonds naar binnen? hoe? waar? wat? wat moet ik me daarbij voorstellen??? geen idee namelijk??
@ roanna, ook goed!! als je maar hier blijft!! we moeten jullie meiden al lang genoeg missen met de vakantie, dus…
maar … wie ging er ookalweer op vakantie binnenkort??
Filiz: 24 juni - Side 8 weken
Roanna: 26 juni - Kusadasi
Crazymar: 30 juni - Marmaris
Turkije-fan - Gümbet
MK: 12 juli - uitgerekend
Fransijn: 21 juli - Side
Sevgilim: 25 juli - Kusadasi
Vivaturkije: 3 augustus - Alanya
Summa: 4 augustus - Bodrum
Beppie: 5 Augustus - Kusadasi
Dyranieldan: 18 augustus - Marmaris
Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jill: 29 augustus - Alanya
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Jac: 31 augustus - Turgutreis
Bloem: 4 september - Op halve wereldreis
Diamond: 4 september - Kusadasi
Besmile: 23 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis
Fransijn: 20 oktober-Side
Turkije-Fan: november - verloven
Nur: 4 juli 2008 - TROUWEN
En dan de verjaardagen nog …
28/6 Toos
25/07 Cristina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
19/10 Sevgilim
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
11/01 Dettje
22/01 Roanna
24/01 Diamond
13/02 Fransijn
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan
@Marion2: Je bent er wel druk mee he? Wel weer eens wat anders dan anderen. Wie van ons krijgt er zomaar even op welk uur dan ook even lammetjes. Alleen jij en je hubs, Marion. Wel apart hoor!