TTT deel 31 !!

Arme jij!! Maar gelukkig is het in huis droog… Voorzichtig aan!!

jajajajaa… heelhuids thuis en droog!!
kon meerijden met een collega en in ‘mijn’ stad is het droog, dus lekker naar huis gefietst. natuurlijk eerst wel ff bij de appie2go een flessie wijn gehaald en nu lekker weekend!! whiheee… muziekje aan, deurtje open en ff nix noppes nakkes nadaaaa

Had jij mazzel Bloem. :zon:

Zo, hier ook weer rust in de tent. Dus… we kunnnen weer.

hoevaak heb je nu aan en uit moeten zetten roanna :biggrin:

:lol: Nu niet Bloem. Als die eenmaal aan is, blijft tie aan. Ik zet 'alleen in de wachtstand als ik er niet achter zit. Schuif ff met de muis en voila hij doet het weer. Maar als ik alles helemaal uit doe en dan weer aan zet, dan pas zijn er problemen met het scherm. Maargoed, dat hoort niet zo dus.

nee tuurlijk niet…
laat je toch gewoon de pc dag en nacht aanstaan… probleem opgelosd :biggrin: krijg je alleen wel weer andere problemen, maar goed

Precies en dat willen we ook niet. Dan maar 5 minuten de aan en uit knop mollen. Zag trouwens op de bon, dat ik 'm al 2 jaar heb, maargoed nog 1 jaar garantie dus.

Zolang ik jullie nog maar kan zien. :biggrin::thumbsup:

@Roanna: ff bellen dus… dan word zij gemaakt!!!

idd meteen maandag wegbrengen en een lease beeldscherm meenemen…

zoals jullie begrepen hadden, had ik gisterochtend een sollicitatiegesprek. binnen 5 werkdagen zou ik een brief ontvangen met of ik aangenomen was of niet. vandaag naar nieuwe sollicitatie geweest en wat denken jullie? toen ik thuis kwam lag er een brief klaar. ik ben aangenomen :nod: 2juli moet ik even langs komen voor informatie over het bedrijf en krijg ik mn werkkleding. ook die dag zal ik mn contract tekenen. wat hun betreft is mn 1e werkdag 4juli. de dag dat ik dus in Turkije wilde zitten. moet ik ze nu opbellen met de vraag of die 1e werkdag later kan of zal ik mn vakantie later boeken?

Ja, wegbrengen doe ik zo wie zo wel, maar of ik er een te leen krijg!!! Denkt het niet. Ik had zo’n 2e hands winkel opgebeld he en vertelde het probleem. Als het de voeding zou zijn en ik zou het zelf moeten betalen, moest ik rekenen op tussen de € 100 of € 150 . Nouja, dan kan je net zo goed een nieuwe kopen. Maar eerst nog ff proberen hoe het zit met deze garantie. Ik heb het nagekeken op de site van A*er en dit type heeft 3 jaar pickup en return garantie.

Hoe bedoel jij dan Bep, ff bellen en dan word zij gemaakt? Wie moet ik bellen dan de winkel of Ac*r?

Turkije-fan: Nou gefeliciteerd dan! :king: Ja, alleen wel een dilemma nu. Tja, wat vind je zelf belangrijker? Moeilijk hoor!

@Roanna
ik denk dat ik werk iets belangrijker vind, want eindelijk heb ik dan iets. ik zal heus nog wel naar Turkije gaan. tijdens de sollicitatie had ik gezegd dat ik begin juli of eind augustus op vakantie wilde en toen zei iemand dat ze dan liever eind augustus hadden, dus ze weten dat ik begin juli op vakantie zou gaan. zal ik ze opbellen?? want wachten tot 2 juli is te laat als ik 3 juli laat vlieg.

@Roanna: A*cer… die hebben de garantie afgegeven… En dan maar afwachten…

@Turkije fan: Allereerst gefeliciteerd dan met je baan…
Dat heb je dan goed gedaan…not! Met zo’n sollicitatie moet je gewoon doorgeven wat je wilt. Nu laat je het aan hen, en dus zal je je vakantie gewoon moeten verzetten. Had je gezegt: Dan en dan GA ik… ja dan is het weer anders.
Ik zou m nu dus verzetten, maar je kan het maandag nog ff proberen of je toch kan.

@ turkije fan, gefeliciteerd met je baan

Zo net 2.5 uur geslapen. Doet me wel even goed.

geprobeerd te bellen, maar beide heren waren er niet. morgen is de man waarnaar ik 2 juli moet vragen er dus morgen zal ik bellen en vragen of ik begin juli even op vakantie kan

@Turkije fan: :thumbsup:

Wat is het stilll is iedereen nu al op vakantie???

@ Turkije-fan: Nou dan zou ik toch voor die baan gaan en dan eventueel indien mogelijk, eind augustus naar je vriend. Werk is ook best belangrijk en wat je zegt, naar Turkije kun je altijd later nog wel gaan.

@Bep: Ja dat had ik ook al zo gedacht. Had ook vandaag al daar heen gebelt, maar er wordt in het weekend niet gewerkt daar. Ga ik maandag meteen maar even doen. :wink:

wat een rust hier… hoe ist in A’doorn dan??