TTT deel 31 !!

ja absoluut apart, maar ikke zou toch eigenlijk niet willen ruilen hoor!?

@ roanna… hoezo? ga jij binnenkort ook dan?? :unibrow:

He allemaal, ikke heb lekker weer gewerkt vandaag, sparen voor de volgende vakantie. Was niet zo druk, af entoe ook hier een hoosbui, en dan liep de tent weer vol met allemaal mensen die kwamen schuilen. En het terras dus leeg.
@ Kris,Van Harte, knap hoor, en welkom terug!
@ Nieuweling, (sorry, naam even kwijt) welkom, en ikke is jaloers, wil ook in Istanbul wonen. Weet je al wat je daar gaat doen? En waaarom ga je er eigenlijk wonen?
@ Bloem, ben benieuwd naar je korte koppie!
@ Marion, wat een gemekker zal dat zijn bij jou!
@ Bep, ik ben hartstikke trots op je, meid!
Filiz, lekker dat je nu vakantie hebt!
@ MK, Uitgewerkt? En is het nog een beetje vol te houden? Nog een paar weekjes!!
Verder ben ik het ff kwijt, maar voor iedereen het beste.
Ik ga ff wat anders aan trekken en nog even gezellig naar de kroeg, Kus allemaal…XXXXXXXXXXXX

mar miertje!!
wat een sociaal stukkie, zit je nog alles bij te lezen??

lekker een spaatje halen in de kroeg, of heb je de SAS te pakken!!
tot volgende week!

Hey Miere. Veel plezier zo in de kroeg. Ik heb je net ff een paar lampjes geschonken, hoef je niet zo in het donker naar huis. :dag:

Werd hier ineens giga donker, heb ook de :idea: maar aangedaan, en de deur dicht tegen de mosquito’s

Ja, bloempje, lees meestal alles bij, als het niet 50 pagina’s is ofzo, dan geef ik het ook op. Maar ik heb nou eenmaal niet zoveel tijd om gezellig mee te klessen, helaas, maar ik probeer me iig 1 x per dag te melden, en alles te lezen. XXX
Roanna, bedankt voor die schattige lampjes, ik heb dus geen idee wat het inhoudt, of hoe dat moet, anders zou ik er ook wel een paar uitdelen, haha XXX
Ik ga een spaatje halen, ja, en misschien nog een whiskietje, lekker hoor.
Gaat Hans nou eigenlijk nog mee volgende week? Heb ik ff gemist. XXX

weten wij en hij nog niet denk ik

en @ mierre… lamppies terug geven… klik maar ff op mn weegschaal!! en dan ok en dan zijn we weer vriendinnetjes :biggrin: :hihi: :unibrow:

Mierre: Leuk he die lampjes, heb ze ook voor je aangevuld…denk ff om de mijne hihi, Rustig aan vanaaf…

Oke dames, ik wou me beeldscherm nu maar weer even rust gunnen, :smiley: dus als jullie me morgen niet zien, weten jullie waar het door komt. Don’t worry… Be happy!!!

:slapen: Truste dames en hopenlijk tot morgen weer. :zon:

Ikke ga af… pubers zijn in da house dusssss tot morgen
Kusssssss

@ roanna, truste, en gewoon 20x op aan en uit duwen, komt goed!!

@ beps, enjoy!! :unibrow:

@Bloem
Schapen lopen buiten met de lammetjes. Wij hebben geiten en die staan gewoon op stal.

@Roanna
Zijn wij niet alleen hoor. Zitten dik 300 geitenhouders meer in Nederland. Vooral rond Tilburg en Den Bosch zitten er veel.

@Miere
Veel plezier in de kroeg!

Truste voor degene die het bed al op gaan zoeken!

@Zo stoere vrouw!!! Heb een ontzag voor je Marion, zo laat en nog hard te werk,… maar ikke ga naarbed

@ marion, owh sorry geiten… zijn een stuk minder lief dan!
maar hoe stel ik me dat voor… met z’n allen in 1 grote schuur, of stallen met mamma geit + gezin, offff…

je hoort het al? ikke heb geen kaas gegeten van het boerenbedrief!

Meiden…het is te erg. Gistermorgen een nieuwe TTT geopend, en nu al op de helft…

Ik ga slapen ogen vallen bijna dicht haha, tot morgen

truste

ikke vind het ook mooi genoeg geweest
dusss
tot morrugguhhhh!!

Dat roep ik al een uur, komt er niet van…haha

ga dan gewoon!
hahahaa
nog steeds lachstuipen?? ikke wel!