Ik vrees toch dat dit de eerste verschijnselen van alzheimer light zijn
Ja maar dames, ik heb 3 jaar garantie op dat scherm. Heb ik vorig jaar los gekocht en daarna pas mijn nieuwe PC. Dus dat is best vrij snel stuk dan.Als het daar aan ligt. Mijn zoon komt het weekend nog ff hier en zou er ook ff naar kijken.
Zou er toch mee terug gaan als ik jou was, als toch garantie hebt
@ roanna, als je garantie hebt, waarom zit je er dan nog achter dan???
wegbrengen die hap!!
@ toos, van wie? die monitor of van roanna…
niet teveel knipperen met je oogies he roanna? dan wordt het schermpje ook zwart :biggrin: :hihi:
Ohhhh het is al over 12ven. Ik ga naar bed.
Weltrusten dames. Ook nog een heel fijn weekend en tot morgen maar weer. Werkse voor hen die werken moeten. (Ikke nie) :drool:
Truste :dag: :kus: allemmal.
Denk ook dat ik 'm even wegbreng naar de winkel, maar moet dan wel een reserve hebben.
Tjussssssssss. :dag:
@ roanna, ja wel eentje vragen om weer mee te nemen he? das ook met de auto dus waarom niet met de pc
slaap lekker! truste
@Bloem: Niet roanna of dr beeldscherm, wat dacht je vanzelf. Vergeet wel veel, zelfs wanneer je wcrol op is
:dag::slapen: welterusten, fijne dag/ weekend. Geniet ervan en niet aan je werk denken he
@ toos, ja lijkt het wel op he? ben er echt niet meer bij tegenwoordig…
maar ikke ben tegenwoordig meer van de zero, vind ik lekkerder dan light?
kan dat ook???
Dat je vergeet dat je een date had met mij in oktober, nou ja kan ermee door, maar dat je een pleerol opmaakt en dat vergeet
Nee volgens mij begint het met light
k heb dr schijt an!!
Moet toch eens met je beste vriend gaan praten
@ toos, its just me and you now
heb een nieuwe laatste hint neergezet
misschien komt marion ook nog ff binnen, zit cker voor de tv met de pc nog aan op ww
@ toos… waarover dan wel niet?
Uhhhhhh over jou, kan ik meteen zien over wie jij het hebt
Staat die andere nog wel eens op de luchthaven
@ toos… hehehee… ik ben benieuwd!!