wie wat hoe he??? ![]()
de light kickt weer in hoor!
zou je wel willen weten he, niks negatiefs hoor
mmmhahahaawww je mag praten met wie je wilt, maar tis nu wel lekker rustig zo… dus laat maar ff een 10 mnd sudderen ofzo
Het is droevig gesteld met je, doe ik zoooooooveeeeeeeeelllllllll moeite voor die gast, vraag je wie. Mn broek zakt dr vanaf
Ben wel benieuwd naar die gast, zijn eigenlijk van plan om een boottocht met hem te maken. Mooie gelegenheid om te kleppen
maar die komt nooit op de luchthaven
dusse wie is er nu aan de light??
je haalt feit en fictie een beetje door mekaar, can’t blame you
maar vandaar mn ???
@ toos, beste vriend gaat niet meer mee op de boot, broer wel, ook leuk, maar anders…
Het was zn vriend zeker die op de luchthaven stond, hij deed excursies toch
Zit ie in zo’n burootje dan
ik ken niemand die op de luchthaven komt, behalve dan mn ex-buurmeisje die hostess is
kom nog ff goede nacht zeggen…![]()
dus bij deze>>goed nacht en tot morgen…xx
werkte zn vriend niet voor Cor**d*n ofzo
Nu misschien niet vorig misschien wel??
@ toos, nee op zn scooter :biggrin: overal en nergens, kan em ook nooit vinden als ik hem nodig heb en kom hem altijd tegen als ik hem niet zoek… een beetje contacten leggen, socializen en soms werkt ie nog waar ik vorig jaar werkte…
autootje halen, mensen wegbrengen, biertje drinken, mee naar turgutreis, mensen ophalen, ff iets afgeven op de boot, beetje socializen, plannetjes maken… enz enz
@ toos… la maar!! denk niet dat ie het leuk vindt als ik dat zo hiero nog een x ga vertellen
ikke stel voor dat iedereen hier heel rap overheen leesd, want kan het zelf nog maar amper volgen, laat staan iemand anders!! :retard:
Weet ook eigenlijk hoe het nou precies zat, weet nog wel dat het ingewikkeld was
Laat inderdaad maar doen
@Feliz: Welterusten
Nee hoor Bloem, ga me niet verder met jou leven bemoeien hoor
@ toos, gij mag oe eiges altyd met myijn leven bemoeien hoor, maar dit gaat niet alleen over mij!!
en nogmaals, je haalt feit en fictie door mekaar, maar dat geeft nix, dat je alles nog zoooo goed weet vind ik al petje af…!!