Die van kostte iets van €15,-. Kr**dv*t heeft ze soms in de aanbieding
Nou ik heb hier nog een spinternieuwe in de doos. Merk Trst. Ooit een voor nog geen €5 bij Dir vd Br*** gehaald. Gewoon bij de boodschappen in het winkelwagentje gedaan, terwijl ik het geen eens nodig had. Maarja, reserve he! Voor als er oorlog komt ofzo, dan heb ik 'm al in huis. :paranoid:
Altijd makkelijk, hebben ze daar ook beeldschermen, haha
@ roanna, maar is da een laptopmuis dan?? die je op de rand van je LP zet en zo bewerkt, of gewoon een extra muisje met een staartje??
@ toos, een extra beeldscherm kan roanna wel gebruiken
aan
uit
aan
uit
aan
uit
aan
uit
aan
uit
aan
uit
aan
uit
aan
uit
aan
uit
aan…
:biggrin:
Dat bedoel ik, daarom duurt het zo lang voor ze reageert
:d
heheheee
en weer
uit
aan
uit
aan
uit
aan
uit
aan
uit
aan!
of toch uit?
Nou daar zeg je wat, Toos. Maar als deze het inderdaad begeeft, heb ik niks. Een PC zonder scherm is net zo erg, als toen ik nog rookte. Wel shag maar geen vloeitjes meer. Da’s pas erg!
Heb nog wel garantie, maarja je bent 'm zo een week of 3 kwijt. En dan?
Dr zit hier zo’n 2e hands computerzaakje en die heeft nog weleens voor een leuke prijs schermpjes. Dus… even afwachten maar!
funny
jullie merken het al… ben een beetje melig!!
@ toos en roanna, heb weer een nieuwe hint gegeven bij turkije foto, help besmile eens ff met gokken
owh en er is ook een nieuwe wereldfoto
@ roanna, ikke had dat ook, destijds toen ik nog studeerde… alleen toen zonder waarscuwing… in 1x bzzzzllllinnngg… en weg was ie
overleden, nix geen aan-uit-aan waarschuwing, zat ik daar, vrijdagavond en mn paper MOEST maandag af zijn… :eek:
toen ff heel snel via het netwerk een nieuwe opgesnord, die gaf nog weer in dat ouderwetse geel-zwart, drama, maar had wel een 8.2 voor mn paper!! :biggrin:
Je kan beter een andere kopen, repareren als ze dat nog kunnen kost vaak meer
Wereldfoto heb ik gezien, ziet eruit als iets afrikaans
@ toos, ja een nieuwe via m*rktpl**ts ofzo zal goedkoper zijn dan repareren ofzo
Ik heb geen idee Bloem wat voor muis het is. Je kunt er wel mee vingeren, da’s zeker!
Nou, mijn beeldscherm doet alleen moeilijk met opstarten hoor. Inderdaad, zo’n 10 keer op het scherm zelf het knopje…aan…uit…aan…uit en dan gaat ie op een gegeven moment gaat tie wel wel aan en dan blijft tie ook aan.
Dus hij gaat nu niet aan en uit. Kom zeg, daar zou je helemaal gek van worden. :crybaby: Als ik dat al niet een beetje was.!
Foto’s rade?. Nou zal eens zien wie, wat, waar en hoe dan.
nou moeh!! :eek:
ikke ging ff plassen en ik zou zweren dat er nog een halve rol pleepapier stond… op!!
die kabouters zullen wel weer aan de schijt zijn geweest ofzo ik weet het niet
greep niet mis hoor, heb voor de rest van het jaar nog staan, maar toch, dacht echt ff dat ik…?? koekoek!!
@ roanna, denk dat ie problemen heeft met de voeding…
toen mn pc de geest gaf, wilde hij telkens de monitor opnieuw aanzetten, uit, klik, aan enz enz
zou toch maar eens rustig aan gaan rondsnuffelen naar een nieuwe… vrees echt dat het eraan zit te komen en dat aan-uit-aan doet ie nie voor nix!!