Bloem ik heb meeting topic nog aangevuld:wereld:
ze zijn echt leuk die nieuwe smylies ik ga zo even aan de:was:
@ viva, ik had het gezien, dacht al dat het jou ook nix uitmaakte
:vak02: Hier verlang ik naar!!! Wordt je toch chagi van, van dat weer buiten!
WE NEED :zon02:
nee, maakt mij allemaal niets uit Bloem,of ik nu 30 of 40 kilometer moet rijden…boeiend…
O Cyn, ze zijn echt leuk he:vak01:
bleghh ikke moet zo ook weer werken
heb ik toch helemaal geen zin meer aan!! zucht
nog ff nog ff nog ff!!
Ik moest voor mijn werk gisteren naar de andere vestiging in Den Haag, rij ik ook gewoon 30 kilometer van de ene plek in den haag naar de andere plek in den haag…handig hoor zo’n halve rondweg langs den haag heen maar het is wel een pokke eind…en dan weer naar huis, ga je dus naar je werk…rijd je dus in totaal 50 kilometer…ga toch eens vragen of ik reiskosten vergoeding krijg voor dat gerace, want ik krijg 2,50 euro reiskosten vergoeding per maand…belachelijk
ooo bah ik heb geen zin vandaag, moet boodschappen doen, en kadootjes kopen voor vaderdag…blehhhh…moet eigenlijk op vrijdag nog door mijn huis maar vandaag een makkie, heb woensdag alles al gedaan dus ik doe het vandaag dan maar met de franse slag ik blijf niet aan de gang…straks nog even de:was: wegwerken en strijken…en dan weekend vieren…
Ohhhhhhhhh nieuwe smilies??? Oh, wat grappig.
@Turkije-lover: Oh, dan niet goed gelezen dan. Ik dacht vanavond.
Moet er toch meer lampjes bij hebben. Zie nie meer zo goe.
@Cynthia: Meid toch! Ook nog welkom terug namens mij en wat leuk dat jij het ook zo fijn hebt gehad op je studiereis.
Tot laters :dag: Oh, wat leuk…:dag:
:was: Deze is ooooook leuk. Ha, ha.
Roanna, thanks!!! Ben blij om weer terug te zijn!! Voorlopig weer ff thuis!!! Ja vond portugal echt super!! En ben inderdaad ook bij Cabo S. Vicente (ofzo) geweest… MOOI!! Echt een kodakmoment!!!
x
@ cyn ja he… was erg mooi daar, alleen jammer dat het toen in de schaduw al 42 graden was toen ikke er was
@ viva, E 2,50 per maand? hahahahaa sorry!! ikke krijg 144 per maand… slik!
de was is hier gedaan 3 wassen in 12 uur tijd, droger maakt overuren!! strijken? wat is dat?
Roanna, denk dat je het nu wel beter ziet :idea:![]()
ja belachelijk he die reiskosten, nou die mogen ze wat mij betreft ook houden hoor…dat komt omdat ik in den haag woon en werk, maar eigenlijk woon ik niet in den haag maar in pijnacker, maar is ingepikt door den haag. Mijn buurvrouw werkt ook in den haag gaat altijd met de tram, moet 4 strippen stempelen en krijgt 20 euro vergoeding, haar collega woont in rijswijk dat is hier 5 haltes vandaan dus de tram begint hier te rijden richting rijswijk, zij stapt op en moet 3 strippen stempelen en zij krijgt 70 euro vergoeding omdat ze in rijswijk woont en niet in den haag…is toch krom…je kunt hier niet komen vanuit den haag (binnenstad) zonder de stad uit te gaan dus over of wateringen, voorburg, rijswijk, delft maar hier krijg je dus niets. Wij hebben dus ook een telefoonnummer van delft en een postcode van nootdorp maar wonen in den haag
wordt dat dan niet aan de hand van de postcode berekend? bij mij wel nl
snappen jullie het nog???:wacko:
ikke wel
ik ken het daar wel
heb er 2 jaar gewoon he?
nee bij ons is het zo…als je in den haag woont krijg je die 2,50 zodra je buiten den haag woont geld je postcode…bij mij dus het probleem nee je woont in den haag, maling aan de postcode
Bloemmie hoe lang is het geleden dat je hier hebt gewoond??
van mei 2001 tot maart 2003
zuiderparklaan