truse…lekker
Truste allemaal!!!
Slaap lekker iedereen!!!
:idea:
Goedenmorgen
@Viva: Zeggen dat Bx en Od dezelfde zijn is hetzelfde als zeggen dat Alb**t Hyn en Ets dezelfde zijn… Ze vallen onder dezelfde moedermaatschappij, maar de 1 is niet verandwoordelijk voor de daden van de ander!! Dus als B iets fout doet is O niet verantwoordelijk, en heeft ook andere bepalingen… Btje kort door de bocht…
Ikke ga er weer voor vandaag… Jullie gaan het horen vanaaf…
Oh ik denk dat ik niet naar de meeting ga… kom er net achter dat ik al met al 3 uur onderweg ben om in Rotterdam te komen… Wil ik dan voor 24 thuis zijn moet ik voor 20.30 al richting station… btje jammer… Utrecht is te doen, ook omdat ik dat met de auto doen kan(net geen uur)
Tot vanaaf
Goedemorgen allemaal
Goede morgen allemaal, Ook zo lekker geslapen. Ik werd wakker om half 7, omdat m’n vriendin me een sms stuurde.
Die piep hoor ik overal, ik leef daar mee. Natuurlijk ook omdat E en ik veel smsen.
Nu op school even alles klaargemaakt, met Mustafa Sandal op de achtergrond.
Wens iedereen een plezierige dag.
Voor mij weer druk. Eerst school en dan invallen bij gymlessen van half 5 tot half 8, daarna verjaardag.
Nog maar 36 dagen:wub:
@fransijn: werk ze en veel plezier op de verjaardag vanavond
Goedemorgen deze morgen,
Bijna weekend half dagje werken vandaag en morgen naar Guus Meeuwis!!!
Roanna,Hotel Ozelic loop ik weleens langs ziet er goed en gezellig uit,dat zal vast wel goedkomen.Heb je nog een plekje in je koffer :unibrow:
Had gister me vriend gebeld,maar hij was nog aan het werk,zag ik vanmorgen dat hij me terug gebeld had,maar helaas heb de telefoon niet gehoord :crybaby:.Vanavond maar weer proberen.
Fijne dag allemaal
Ga maar weer eens werken, voel me wel beter dan gisteren ben alleen nog erg moe, werken tot 18 urur spreek jullie dus vanavond weer.
Werk ze Linda
Goede morgen!
Niet veel tijd nu want moet direct aan het werk. Alvast allemaal een fijne dag en tot straks!
Goedemorgen allemaal!!!
Iedereen die aan het werk gaat ,nog een paar uur en het is weekend!!!
Voor alle andere ook een hele fijne dag.
Marion,lees net in de krant dat er kinderen van een school gister niet goed zijn geworden toen ze smiddags aan het oefenen waren voor een schoolmusical,moest aan jouw denken jij bent gister toch ook naar een schoolmusical geweest?
Goedemorgen dames.
@Jill: Weer en beetje opgeknapt? Ik hoop het voor je.
Doe kalm aan vandaag he!
@Turkijje-lover: Jawel he? Ziet er wel goed uit dat hotel he? Jij ook werkse nog even en vanavond veel plezier bij Guus. ![]()
Alle anderen ook werkse, leerse, poetse en wat dan ook weer. Even weer douchen en miss kom ik zo nog even en anders tot vanavond.
Als de mointor het wil doen. Moest vanmorgen wel 10 keer de aan en uit knop gebruiken en… eindelijk blijft die dan aan. :idea: Is iedere keer weer een verrassing of die het nog doet. :biggrin:
Beps: Oad & Bex zijn wel degelijk dezelfde… Zijn allebei van Globe, alleen het ene deel is alleen via internet en de ander ook via reisburo’s. Hebben dezelfde directie ( hotelplan hoort daar ook bij) Uiteraard is het wel zo dat als er iets is dan moet je wel bij diegene zijn waar het geboekt is. En de meeting, tsja daarom kom ik dus ook niet!!
Gister mijn laatste tentamen cijfer gekregen voor notuleren: 8.1!!! Nu dus nog maar 1 herkansing, en dan ben ik geslaagd:biggrin: WOEEEHOEEEE!!!
Ben nu op mijn werk… ga morgen lekker shoppen… Wil een armband van Pandora gaan kopen of iets vergelijkbaars!!!
x
Roanna,ga morgen naar Guus.
Cyn,die herkansing ga je vast ook halen een 8.1 das een mooi toch.
Zo zijn er wel meer bedrijven die hetzelfde zijn, mijn buurvrouw kocht een bankstel bij zitwerel* daar was iets mis mee, werd terug gehaald, en ze kon een nieuwe uitzoeken bij ja wel Piet Kler* de eerste zaak had niet zoveel keus in haar smaak, de 2e wel, dus bij Zitw… gekocht en betaald en geleverd door Piet Kler.
Ik wist ook niet beter dat Oa. en Be. hetzelfde zijn, dat zie je ook als je op vakantie gaat, wordt je opgewacht door Oad met tickets van Bex en ook de hostess is van Oa., die je bezoekt in je hotel
mogguh allemaal
geloof dat ik als de sodemieter naar het meeting topic toe moet gaan…
maar eerst ff hier
@ toos, die bingo die je genoekt had? hoe zat dat dan, was in de veronderstelling dat als je die boekt, je gewoon niet weet welk hotel je komt… wat is dan een valse bingo in deze?? anders via pm…
@ de rest…uhm… fijne dag allemaal!!
Goedemorgen Bloem,
Ben je er al achter waarom je dinsdag vrij hebt ![]()
Hey zie dat er nieuwe smileys zijn:zon:
nieuwe smileys??
is de banaan ook weer terug??
ikke vind ze niet zo…
al is deze nu wel van toepassing:was:
en strax deze :wereld:
as ik naar:chin: ga
en vanaaf deze:slapen: