@roanna: wat is de iste van dat hotel van jullie? ben wel benieuwd
Gaat gelukkig weer de goede kant op. Maar ga nu slapen. Mijn lichtjes gaan uit.
@roanna: wat is de iste van dat hotel van jullie? ben wel benieuwd
Gaat gelukkig weer de goede kant op. Maar ga nu slapen. Mijn lichtjes gaan uit.
Ja zo kan het ook en zo hoort het ook, maar toendertiijd bij ons echt niet hoor. Maar ik praat wel over jaren terug. Het was toen met die blokkades van die vrachtwagens in Frankrijk. Maar nogmaals, het is zo’n lang verhaal en dat zal ik jullie besparen. We zijn in ieder geval nooit op de juiste bestemming aangekomen.
Linda en Jill beterschap…
Dat was dus een vakantie met einddoel onbekend…maar daar ben je maar mooi klaar mee.
Zoooooo dan, dat ziet er goed uit Roanna
Is een mooi hotel, ziet er goed uit. Zal je ook vast wel naar je zin hebben
Wanneer ging jij ook weer Roanna
:drugged::biggrin:
Ha Toos nog een weekje, het schiet al op…nog even en dan de koffer op bed en pakken maar…
Roanna volgens mij moet je nog even het
![]()
tonen
@Linda: Je zal wel erg moet zijn, dus ga er maar lekker in. Weltusten hoor! ![]()
@Viva: Nou, dat kun je wel zeggen. Het enige positieve ervan was, dat we ipv. in een appartement in de de Camarque terecht kwamen, kwamen we niet verder dan een hotel in Nice en daar maakten we voor het eerst kennis met, dat we niet meer zelf hoefden te koken. :unibrow: En dat doen we bijna altijd tot nu toe, nog zo. Heel enkel nog in een appartement, zoals vorig jaar in Portugal.
Wij gaan de 26e Juni naar Kusadasi.
:biggrin::biggrin::biggrin::biggrin::biggrin::biggrin::biggrin::biggrin:
Ik ga mn luiken sluiten. vallen bijna dicht. Meiden wens jullie een goeie nacht toe en tot morgen maar weer
Nou, daar komt tie nog een keer dan. :unibrow:Toos: 22 juni - Turgutreis ![]()
Filiz: 24 juni - Side 8 weken
Roanna: 26 juni - Kusadasi
Crazymar: 30 juni - Marmaris
Turkije-fan - Gümbet
MK: 12 juli - uitgerekend
Fransijn: 21 juli - Side
Sevgilim: 25 juli - Kusadasi
Vivaturkije: 3 augustus - Alanya
Summa: 4 augustus - Bodrum
Beppie: 5 Augustus - Kusadasi
Dyranieldan: 18 augustus - Marmaris
Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jill: 29 augustus - Alanya
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Jac: 31 augustus - Turgutreis
Bloem: 4 september - Op halve wereldreis
Diamond: 4 september - Kusadasi
Besmile: 23 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis
Fransijn: 20 oktober-Side
Turkije-Fan: november - verloven
Nur: 4 juli 2008 - TROUWEN
So do i.
Ik wens jullie ook allemaal weer weltrusten en hasta manana y haste la vista. Bedankt weer voor de lampjes en het gezellig babbelen.
PS. Ik wou ook nog blokjes (lampjes) uitdelen, maar dat kon om de een of andere reden niet. Nou, later maar weer eens proberen.
Truste. ![]()
Zo blijft bij iedereen vers in het geheugen wanneer je gaat.![]()
roanna
Hallo meiden, ik kom nog even gedag zeggen, heb een lekker dagje gehad.
Van 7.15 tot 21.00 uur gewerkt, toen nog een collega naar huis gebracht in de haagse binnenstad, in de stromende regen, en het was koopavond, dus uiteindelijk was ik pas om 22.30 thuis. Ben gesloopt
Maar het was wel leuk, een mexicaans buffet voor 80 man. Ik heb de hele tijd met een sombrero op m’n kop gelopen, en met een poncho an.
Maar er was geen 80 man, hooguit 60, en ze aten ook slecht, dus ik heb 2/3 van het buffet weg kunnen gooien, (Roanna, was van Pre***) Zonde hoor. En het was wel hartstikke lekker, ik heb zwaar ge SAST!!*
Ik hoop dat iedereen die zich ziek zwak en misselijk voelt gauw opknapt, en Cyn welkom terug!!
Fransijn, fijn dat je nu wat vaker langs kan komen! En iedereen, weet het echt niet meer. Ik ga zo tegen mijn gewoonte in maar eens op tijd slapen, geloof ik…
XXXX Mar
Tot morgen, of zo…
Nu ik geloof dat er niemand meer is ben al 19 minuten bezig met alle lampjes hier uit te doen…Beps doe jij ze morgenochtend weer aan…voor iedereen lekker slapen…heb even alles goed bijgelezen…en geef Hans groot gelijk dat hij dat bepaalde topic heeft gesloten wat een nonses zeg…ik denk dat als sommige mensen die daar berichten hebben geplaatst zich maar eens achter de oren moeten krabbelen…gelukkig zitten ze niet hier…ik heb mij er bewust niet mee bemoeid,…al heb ik dan de naam om op alles te reageren…no way…