@ Hey Filiz: Wat gaaf zo’n koffer. Wil ik ook wel hebben, maar dan zegt mijn manneke, heb je nog geen koffer dan? Ja, eigenlijk wel, wel 2 zelfs, maar niet in die felle kleur. Moet er nu altijd een apart strikje of bandje om doen, voor de herkenning.
meiden…ik kom nog ff welterusten zeggen…
blauwe envelop is bij mij ook niet aan de orde…
@iedereen die zich brak voelt…sterkte ermee…hopelijk gaat het morgen allemaal beter…
slaap lkkr allemaal en tot morgen
Is erg makkelijk zo’n felle kleur koffer. Had eerst een kanariegele en nu zuurstok roze, is goed te herkennen op de band
Nou, mijn mannneke heeft zo’n “gewone” donkerblauwe trek-koffer en ik een knalrode. Die van mij kan je ook trekken. :drugged:
Oh, da;s ook een mooie kleur Toos die van jou!
Er stond trouwens een stukje op reiswijzer over ecom* holds. Mensen hebben ADR geboekt, maar horen pas in Bodrum dat ze naar een ander hotel moeten omdat ADR geen zaken meer met ze doet. Je moet er toch niet aan denken
Het is net een toverdoos, kan heel veel in
Iedereen die slapen gaat, weltrusten en tot morgen. Slaap lekker. ![]()
Heb ik ook gelezen Toos en soms staan die berichten ook op het Trosradarforum. Ja, is wat he? Wat een nepperij he?
Je zal maar ADR geboekt hebben, Adr prijs betaald hebben en je komt er nooit. Lijkt me echt vreselijk
Nou Toos, ze hadden ADR in het voorjaar in de aanbieding en had ook bijna bij hen geboekt toen, maar om de een of andere reden, hield me iets toch tegen Ze boden het toen al aan voor € 100 minder dan Od en/of Bx. Ben nu achteraf zo blij, dat ik niet bij hen geboekt heb.
Ja dat is zeker, ze zijn volgens mij ook niet aangesloten bij de ANVR.
Mijn schoonzus had een paar geleden ook bij zo’n reisorganisatie geboekt, gingen ze 2 weken voor vertrek failliet. Gelukkig waren ze wel aangesloten bij de SGR. Sindsdien boek ik eigenlijk alleen maar bij bekende organisaties
Heb je trouwens gezien dat het very hot wordt als wij er zijn, ook in kusa
Ging je trouwens naar een hotel of appartement
Nou, ik zeg heel eerlijk dat ANVR zegt mij niet zoveel. Veel belangrijker vind ik die SGR vanwege je eigen centen. We hebben ooit een nare reis gehad, geboekt toendertijd bij B*x en de ANVR heeft totaal niets voor de gedupeerden gedaan of zelfs maar van zich laten horen. Maargoed, dat is een te lang verhaal om dat nog te vertellen hier.
Ik heb nu dus via O*d geboekt en dan is het meegenomen van die ANVR, maar ik heb daar niks meer mee. Anderen zullen daar heel anders over denken, maar wij hebben het zelf meegemaakt, dat ze geen ruk voor de consumenten deden.
Naar een hotel…Hotel Ozcelik. Heeft een eigen website die momenteel bij mijn favorieten staat. :biggrin:
Wij hadden bij corndn een bingo geboekt, was een valse bingo. ANVR heeft ons toen geholpen om een klacht in te dienen. Duurde toen heel lang voor we onze schadevergoeding terugkregen, ze kwamen met allerlei smoesen. uiteindelijk een mailtje naar hun gestuurd die ik ook naar trosradar had gestuurd. Stond het binnen een uur op onze rekening
Ziet er goed uit hoor
Lieve Roanna BX is OD, is dezelfde touroperator…