Heb nog steeds de blauwe enveloppe niet, mn schoonzus belde vandaag die had hem ook in de brievenbus.
Is wel lekker meegenomen zo net voor je vakantie toch??
@ toos, ja klopt!! maarrrrr…komt wel komt wel! don’t worry any moment now
Ja hoor zal best wel, als het goed is voor 1 juli
Ik heb hem ook nog steeds niet :frown:
ik ben zoooo blij dat ikke het al hebt! :biggrin: sorry, niet echt meelevend, i know, maar ben zoooo blij dat ikke het heb!
hahaha kan ik me voorstellen Bloem,maar ik wacht rustig af en dan hou ik nog wat tegoed :biggrin:
Begint hier nu ook te regenen
kan me goed voorstellen dat je er blij mee bent, zal er ook blij mee zijn.
Ben net terug van m’n werk. Als een verzopen kat natuurlijk. Wat een rotweer zeg. Dan is een kwartier fietsen net te lang.
Voel me nu brak en zie dat er al meer mensen last van hebben. Ga vanavond maar vroeg slapen, zal vast goed gaan op het ritme van de regen.
Ik krijg geen blauwe envelop op m’n deurmat. Het was bij mij nihil, daar had ik al bericht van. Komt door m’n bijbaan.
Nou ja, zolang ik m’n tickets maar kan kopen.
Hoop dat een ieder die terugkrijgt er volop van zal genieten. Het is altijd lekker zo’n extraatje.
Mensen ga ofline. Welterusten allemaal.
Nog maar 37 dagen te gaan.
@Franslijn: Slaap lekker!!
Weltrusten fransijn
ikke heb geen blauwe enveloppe ontvangen maar wel het geld :biggrin: en daar gaat het om natuurlijk he :hihi:
maaaarrrr ikke ga ook lekker slaapie slaap doen
@ beps, veel succes morgen, gewoon weer 100%
@ de rest, truste en slaap lekker
@ jill, doe rustig aan en probeer te ontspannen en hopelijk is deze nacht weer snel om
hoe bevalt eigenlijk de poetsdame?
okey truste mensen, we hebben zoveel lamppies nu, ikke ga ze niet uitdoen!?
@Bloem:Das ook niet verkeerd, aangename verrassing van de fiscus
@Bloem: Jij ook truste
Goede avoooooooooooond!
Weer terug van de musical en hebben genoten. Was erg mooi in elkaar gezet allemaal. Vooral mooi om te zien hoeveel plezier de kids eraan beleven.
Onweer!?!!?? Hier heeft het alleen flink geregend, het is nu droog dus maar snel even naar mijn vee, zijn vanavond weer 9 lammetjes geboren en moet die nog even te drinken geven. Kan maar gebeurd zijn he.
@Jill
Sterkte meissie en doe het maar even rustig aan. En … morgen toch maar even naar de dokter.
@Filiz
Leuk kado van je moeder zeg. Paars valt zeker goed pp tussen alle andere koffers.
Weltrusten Fransijn.
Zo is dat Fransijn. Zolang je de tickets het hele jaar nog kunt kopen, zal het vast wel goed met je gaan. ![]()
Ik had het ook altijd al jaren op tijd terug, tot 2 jaar terug met al die toeslagen, die de belasting ook moet gaan uitvoeren, hadden wij het soms pas in september of oktober terug. Da’s ook k*t hoor. Want ergens reken je er wel op. Ik weet ook altijd al precies wat we terug krijgen, ook mede door ons koophuis enzo.
Als je het later in het jaar krijgt, krijg je er wel rente bij. Was vorig jaar € 52 extra. ![]()
Ik krijg ook geen blauwe envelop :(.
JAaj het brood heeft zekers goed gesmaakt.
Marion,dus jullie hebben er van genoten,zullen de kids wel trots zijn geweest.
Ik ga ook de luikjes sluiten weltrusten allemaal
@Marion2: Dan krijg je het er maar weer druk mee met al die lammetjes. :unibrow: Leuk dat je het zo leuk hebt gehad met de kids vanavond en ook goed van J. met dat gesrprek van vandaag in het Radbout. Het begin is er, zullen we maar zeggen.
@Bloem: Truste. Nee jij hoeft nu al die lampjes niet uit te doen. Zijn vast nog wel vrijwilligers die dat willen doen. Toch? :lol: