TTT deel 30...!!

Ja Toos het is wel erg rustig he,lijkt wrl of iedereen in winterslaap is.

HOEZO wat een rust HIER? :unibrow:

Weggespoeld denk ik

Ik ben net thuis van de stad en dacht ff mijn mooie lampies hier aan doen

hey Roanna, gezellig. Hoe is het met je hoofdpijn

Nou, wij liepen ook in de stad hier en inenen pikkedonker en een regen, niet normaal meer en een knal. Ik kreeg bijna een hartverzakking. Echt waar, zo hard. :storm:

OOh dat is gelukkig helemaal weer over. Ik denk echt, dat het met dit drukkende weer te maken had.

Hier maar even, komt volgens mij nog meer aan. Mn schouder steekt behoorlijk, meestal teken van onweer

hier heeft het van de middag erg geregent en geonweert…nu gelukkig weer over…

ik wel al een vliegtuigen van freebird op het vliegveld zie staan…

@beppie…slaap lkkr

@ filiz, ach je gaat 8 weken, dan maken die 2 verloren dagen ook weinig uit!!

@ beps, super, toppie, zei ik het toch?

@ jill, oei, ik schrik!! morgen meteen naar de doccie

@ besmile, super de eerste hapjes, lekker aan de olvarit :biggrin:

zo… ikkke ben weer droog hoor
thuis gekomen met 31 graden, ikke doen ff een power nap van een half uurtje, word wakker en stap op de fiets naar de bus naar mn ouders: spat, druppel, drop. binnen 5 minuten was ik doorweekt!! ik had beter in bad kunnen springen, dan was ik droger gebleven…!!
ppffff… wat een ellende zeg en dan een half uur in de vieze benauwde bus met je kleren plakkend aan je natte huis… mmmmmm :thumbsdown:

Zo te lezen hebben we allemaal wel wat he? :hihi: Jill niet lekker, Toos stekende schouders, Viva een ontwrichte kaak, maar onze Bep heeft weer goed haar best gedaan. :thumbsup: Goed Bep!

Ik heb daarnet de hele rij opgehouden bij de kassa van Xen**. Ik moest alleen een stoffertje hebben en geen blik (nouja plastic) dus kom met mijn stoffertje aan de kassa en toen kon dat mokkeltje de prijs niet herkennen wat die stond op dat blik, die ergens anders lag en ik ook eigenlijk niet nodig had.

Zij omroepen kassa 2 en d’r kwam maar niemand, dus stond ik daar de hele boel op te houden voor een stoffer van € 1. Het was ook al tien over half negen, dus zolang zijn ze dan ook niet meer open. Er echt waar, er stond een rij en dat alleen door mij. Komt er eindelijk zo’n ander meisje die de stoffer moest gaan halen. :lol: Wel lachen hoor.

waarom was je niet ff zelf gegaan dan??

:unibrow: je vond het wel leuk :hihi:

Meiden ik trek het niet meer,even op de bank tot straks!!

Omdat ik zei dat ik dat blik niet nodig had en daarom ook niet gepakt had, plus het lag er ook niet bij. Lag verderop. Maargoed het hoort toch bij elkaar, zei ze. Bij de Blok*** kun je je ze wel los kopen, maar daar waren ze op.

@Jill: Rustig aan hoor

@Jill: Ga maar lekker even rusten en anders tot morgen weer hoor! Sterkte en beterschap. :wink:

Jill,sterkte rust maar goed uit

O ja en ik had trouwens vanmiddag de blauwe enveloppe in de brieven bus. Precies op tijd dus? Voor de vakantie. :unibrow: Yehhhhh

@ roanna jjeeeee party party!! shopppppuhhh

Jee, wat ben ik weer verwent met extra lampjes zeg. Bedankt lieve mensen. Nu zie ik het nog beter. :thumbsup::biggrin: