oke bloem nou dan weet je het misschien wel te vinden, mijn huis is in 2003 opgeleverd ik woon aan de rechterkant van de brasserskade dus tegen delftse hout aan dus eigenlijk delft noord in Brassershout dat valt dus onder Ypenburg, maar ook weer niet want de grens is de Brasserskade…vandaar
trouwens de Zuiderparklaan ken je niet meer terug, ik reed er van de week nog over naar de tandarts, alle grote bomen in het midden zijn weg en er staan nog maar kleine boompjes, is een heel raar gezicht
ja dat had ik al begrepen en viva
al die nieuwbouwwijken lijken op mekaar… ken delfthout en pijnacker wel enzo
maar toch: een pot nat!!
Nou meiden ik moet wat gaan doen, anders komt het niet af vandaag jullie zien mij vanmiddag wel weer terug komen…voor iedereen werkse…leerse…en voor iedereen die niet lekker is beterschap…Linda en Jill dan …
mij niet gezien
doe mij maar een mooi wit huisje ergens tegen de berg aan ofzo
heb trouwens vannacht erg vreemd weer gedroomd over de toekomst… wil zoveel en het liefste tegelijkertijd allemaal… maar ja, geld en tijd!!? arch!
zo… ikke ga eens richting het werk!!
tot straxxies allemaal
Heb even terug zitten lezen in verschillende topics… Was erg gezellig zie ik :mad:…
Hans, bestaat er een mogelijkheid om mensen te blokkeren op deze site… Want ik krijg echt het idee dat sommige personen alleen maar negatief komen reageren, terwijl “ons” Turkije forum altijd super positief was en gezellig!!!
Zou toch jammer zijn als mensen hierdoor gaan wegblijven!!
x
[quote=“bloem29, post:918, topic:29743”]
@ toos, die bingo die je genoekt had? hoe zat dat dan, was in de veronderstelling dat als je die boekt, je gewoon niet weet welk hotel je komt… wat is dan een valse bingo in deze?? anders via pm.
Je weet inderdaad niet welk hotel je krijgt bij een bingoreis. Cor**dn had ons verzekerd dat het 1 van de hotels was die op de site stond of in de gids. Toen we in Bodrum kwamen bleek het om een hotel te gaan die nergens in voorkwam. Het moest een 4 hotel zijn maar het leek wel een truckershotel. Boven op een berg van god en alle mensen verlaten. Kregen alleen maar halfgare kip te eten, en moest je in de rij om wat te eten te krijgen. Stond het personeel achter dat je vooral op moest schieten. Na veel bellen hadden ze een alternatief, 4* resort was net een week open, vergaten alleen te vertellen dat het 3 jaar dicht was geweest.
Het was er smerig, draden hingen uit de muur, losse tegels in de badkamer enz enz enz. Zijn daar uiteindelijk wel gebleven en hebben er zelf wat van gemaakt.
oke ik geef het op!!!
Ik moet eerlijk bekennen ik hou jullie niet meer bij.
Moet soms echt 40 pagina’s bijlezen!!!
hahahahahhahahahahahahahahahhaahhaahahahahhahaha.
Ok ik ga weer een poging doen!
Groetjes jac
zo globaal bijgelezen, maar ben de helft alweer kwijt.
Oeps…
Maar helaas moet ik er weer vandoor.
Jullie zullen vanavond wel weer een geboorte meemaken.
Ik kom dan waarschijnlijk morgen op kraamvisite.
Groetjes en iedereen een fijne dag
@Toos, heb je daarna nog wel een klachtenbrief gestuurd? En wat was daar het antwoord op??
x
@ toos, owh nu klinkt het weer bekend, had je al eens verteld denk ik he? maar goed, ikke ben weer helemaal op de hoogte.
voor mij is het erg belangrijk waar ik zit, maar als dat niet belangrijk is, lijkt zo’n bingo me ideaal, mits het goed gaat dan natuurlijk
@ jac, ja ach… :redface:
zal idd wel weer een geboorte aankomen!
@Turkijelover
O wat er! Was in ieder geval niet bij ons want de kids waren allemaal dik in orde.
@Roanna
Maar snel naar de monitor laten kijken dan voordat hij het begeeft. Willen je niet missen hier.
@Cyn
Mooi punt voor dat saaie vak!
Veel plezier met shoppen … mooi trouwens een armband van Pandora.
@Viva
Boven een bepaald aantal km krijgen wij gewoon reiskostenvergoeding, wat is nou 2.50 euro in de maand. Kan je bij wijze van de auto net van starten. Moeten we naar een andere lokatie dan worden de km die je verder moet rijden ook vergoed.
Jeetje wat gaan we hard … al weer bijna deel 31!
ja veeeel te hard gaan we! hihihi
Marion, ja echt super… Maar ze verkopen bij ons in de stad ook Tedora… www.tedora.nl en dat is bijna hetzelfde… alleen iets goedkoper :hihi:
hihih… das geen moelijke keuze dan!!
Jij snapt het :hihi:
Ik had al ff op internet zitten kijken, en er zijn zoveel leuke schakels om er aan te kopen… vanaf €9.95 tot €50.- ofzo… :drugged:
x
@Cyn
Moet je wel uitkijken dat je aan de armband zelf alle kralen kan rijgen. Zijn goedkopere merken waar alleen DAT merk kralen op passen.
jeetje meiden wat gaan we snel…op tijd van 12 uur…26 pagina’s ofzo vol…!!
je hebt nog niet eens de kans om uit te slapen of e is alweer een bevalling geweest!!
goede morgen trouwens…![]()
iedereen lkkr geslapen…? al plannen voor t weekend…?
sorry heb niet bijgelezen…hoop dat het met iedereen goed gaat
xx
€ 50??? voor een schakel??
djeeezzzsss
ikke doe niet meer aan sieraden. behalve 1 horloge en mn oorbellen die niet uit gaan laat ik alles thuis, ringen, armbanden, kettingen… ALLES!