TTT deel 30...!!

@Bloem
Hij snapt waarom dit nodig is. Praten er ook regelmatig over als er iets fout loopt of als hij zich niet gedraagt zoals het hoort. Hij heeft natuurlijk zelf ook last van al die onrust in zijn lijf. Geeft dan ook aan dat het weer te druk is in zijn hoofd.

owh dat is wel mooi dat hij ook ‘mee werkt’ nix zo frusterend als een boos en gefrusteerd manneke die niet antwoord op al die vervelende lastige vragen enzo…
komt dan vast allemaal wel goed met de juiste hulp!
knuff

Gaan we wel vanuit toch? En nu weer over tot de leuke dingen van het leven :biggrin:

Vanavond zijn we uitgenodigd voor de schoolmusical. Speelt een neefje mee en ga kijken met J., hub heeft vergadering in Berkel-Enschot dus die kan niet mee.

daar is het wel de tijd voor he? eindejaarsmusicals en uitvoeringen en recitals enzo! leuk!!!

zo dames
ik neem even afscheid voor vandaag
ik heb me netjes gedragen he?

tot later vanavond allicht
smakelijk allemaal voor strax en enjoy te rest of the day!

Ik ga er ook vandoor heb geen zin meer en ga de boel afsluiten hier.

Toedeloe

Zo ikke is weer thuis.

Marion,veel plezier vanavond

@Marion: ja idd die zzp formulieren, gaat veel tijd in zitten he.
Ik vind het maar niks en dan is dit nog proef en mogen we het over een poosje weer gaan doen.

@ Bloem: sollicitatie gaat over een andere functie.

Groetjes jac

Bijlezen gaat niet…Sorry.
@Cyn, ikke ben er ook. Mss is het een optie op de 24ste een stuk samen te gaan. Ik ga met de auto. al is dat niet perse sneller… Is maar 30 min verder he… We hebben het er wel over…

Morgen toets. Niewe berekenmanier… 6 toetsen, gem 80%. dus…als je na de 6de toets gem 80% hebt ben je door… Tussen de 75 en 80% is goed. Scoor je minder gemiddeld, dan mag je je slechtste toets overdoen…
Als ik voor de laatste 2 toetsen(morgen en woensdag) 53% pst scoor…dan heb ik gem 80%
Het moet wel gek lopen als ik er dus niet door ben…JOEPPIE!!!

Zo wat is het benauwd hier 27 graden en by the way foto komt eraan.

Vandaag voor het eerst proberen om witbrood zonder korst te eten. whoeoeoi

Stage gaat ook weer vlekkeloos.

@Jac
Is een hele klus ja. Daarom verwerken wij op het secretariaat alle ingevulde formulieren in het registratiesysteem. Doe de laatste weken niets anders meer dus.

@Beps
GOED GEDAAN MEISSIE!!!

ben ook zoooo relaxed nu… heb niet eens mn aantekeningen meegenomen om door te nemen. komt wel goed…

Lekker gevoel voor je Beps,het gaat je vast en zeker lukken.

Besmile,heerlijk zeker om weer vast voedsel te eten

jajaj het is wel hap slik weg, maar heb wel al 3 boterhammen op. wheoeoei

Kauwen mag nog niet.

Het begin is er.

Jaaaa Besmile, iets ‘vastst’ in je mond en maag…genieten

@Beppie,heerlijk he dat je er zo gerust kunt aan beginnen en eigenlijk al weet dat je door bent.

@Besmile,wat zal die boterham gesmaakt hebben!!!
Misschien is soppen een optie?

Joehoe…waar zit iedereen?

Tis inderdaad erg rustig hier