TTT deel 30...!!

ik was er wel maar moest bijlezen…echt het is bijna niet te doen als je een dag niet ingelogd bent geweest, je moet zoveel lezen dat je bijna alles vergeet…

Viva hoe is het met je tandpijn?

ja gaat goed hoor Jill, mijn kies voel ik niet meer alleen mijn kaakgewricht is geloof ik een beetje ontzet…kan niet zo goed kauwen…maar dat gaat ook wel weer over

En hoe gaat het met jou Jill, alles als in orde voor je vakantie in augustus, alles rond…ook met het hotel???

en niet goed kunnen kauwen, ach is goed voor de lijn…kan voor mij geen kwaad

pfff ik moest morgen naar de tandarts om de beschermschroeven los te doen en te happen,bellen ze vandaag dat er iets nog niet klaar was.
Nieuwe afspraak over 14 dagen,en ik had stille hoop voor de volgende vakantie alles klaar was.
Ik ga het dan maar uitstellen want wil niet net voor de vakantie het gebit laten plaatsen

Het is hier noodweer, ongelofelijk wat een regen, je kunt met een kano de straat door…dit is al de 3e wolkbreuk in 3 uur voor vanavond…de lucht is gewoon groen hier…met af en toe een klap

Ja hoor alles rond.
Ik heb de laatste dagen enorm veel pijn morgen maar even naar de dokter.
Het is niet de pijn die me ellendig maakt maar wel de koorts,ik had net 38.9

O jill dat is balen, mijn man heeft 6 implantaten met een rail met daarop een protese…met klemmetjes dat heeft al bij elkaar 1 jaar geduurd voor het klaar was, nu heeft hij problemen met de klemmetjes die op de rail geduwd moeten worden 1 is afgebroken en de andere zit dicht, hij moet nu 10 juli weer terug voor de 30 e keer naar de tandarts in anderhalf jaar, gek wordt hij er van…maar als hij gewoon goed zit is het heerlijk dat andere gebit verloor hij bijna als hij moest lachen

Ja het is echt erg op sommige plaatsen,ik zag op tv dat brussel ook volledig onderloopt door een wolkbreuk.
De weerman verwacht nog meer.

Weet je wat er met je aan de hand is of heb je iets van een ontsteking/griep te pakken???

Je bent gewoon echt rot van je vakantie terug gekomen nietwaar Jill, heeft het daar niet iets mee te maken, iets opgelopen een bacterie ofzo???

Ja ik heb ook zoveel last van dit tijdelijk gebit,als ik lag moet ik mijn hand voor mijn mond houden.
En ik ben allergisch voor de plaat.

Wij hebben nergens last van qua noodweer.

misschien heb je daar wel koort van, als je allergisch bent voor iets en je moet het alsmaar gebruiken, misschien dat de lichaam daar wel op reageert

Nee hoor ik was pas naar een paar dagen niet goed,maar ik heb vaker koorts en dan zijn meestal mijn witte bloedlichaampjes verhoogd.

nou Besmile is wordt het alleen maar erger…de lucht is verschrikkelijk grauw en groen…ook hele grote druppels, ik heb wel de tuindeur open maar op een klein haakje anders kan ik mijn laminaat vaarwel zeggen.

Komt wel goed ben het gewend,een paar spuiten en hup hat gaat weer.

Bijna 800!!!

hier ook niks aan de hand