Jill,lekker gegrilde kip jammie jammie dat wordt smullen vanavond
@Marion: Goed om te horen dat het positief was vandaag, enne J het is een stikleuk ventje
@ turkije lover, off course ik zit er bovenop maar loop me suf te denken of er die dag iets was waarvoor ik vrij heb gevraagd dat ik nu niet meer weet!
Nou hier ben ik dan!!!
Heb dus echt een supertijd gehad!! Sevilla was super! En ook Portugal vond ik geweldig!! Denk echt dat ik daar wel een keer een weekje naartoe ga!!
Foto’s komen binnenkort op mijn hyves!!
x
Bloem,ja dat zal balen zijn als je nu zegt dat je wel komt werken en achteraf blijkt dat je iets gepland had.
Cyn,super dat je het zo leuk heb gehad,ga je nog een keer terug of zit dat niet in de planning?
@cyn…voor herhakling vatbaar dus…klinkt goed;)
@bloem…ffn rondvragen bij fam nd friend of daar niks speciaals is dinsdag…anders gewoon lkkr gaan werken…zijn dan toch weer 7 uur extra…
@jill&toos…ik heb de laatste keer idd ook al met pegasus gevlogen. zijn idd goed…maar om eerlijk te zijn maakt het mij niet zo veel uit met wie ik vlieg…als ik maar daar kom ![]()
maare…is het niet zo dat je standaart eten krijgt…?
alhoewel…ik februari mocht ik kiezen of ik wildeeten of neit…hoefde voor mij niet perse…dat scheelde me 20 euro…!!
oeps…marion vergeten…
@marion…gelukkig dat het idd positief klinkt…erge leuke actie van J…van wie heeft ie de charmes…?
@ cyn, owh klinkt goed!! leuk he? die snoepreisjes!
@ turkijelover en filiz, PRECIES!! zit me suf te piekeren!
@Ik heb nu ook ticket geboekt zonder eten,14 euro pp en meestal nog niet eens lekker.
Maar wij hadden tickets van correndon maar vlogen met pegasos.
De arts gaat nu een behandelplan maken aan de hand van haar diagnose en de problemen waar wij tegenaan lopen. Misschien moeten er nog aanvullende onderzoeken gedaan worden zoals bv een EEG en ECG. Is jaren geleden al eens gedaan maar moet nog bekeken worden of dat opnieuw nodig is. Kan zijn dat het afstemmen van de medicatie al voldoende is. Zo niet dan kunnen er verschillende soorten therapie aangeboden worden. Varieert van polikinische therapie tot aan klinische therapie en gezinstherapie. Afwachten dus wat haar advies zal zijn. Wordt zo snel mogelijk een afspraak gemaakt waarin het behandelplan besproken wordt. Zitten nu natuurlijk wel tegen de vakantietijd aan dus zal iets langer duren dan normaal. Afwachten dus …
Later??? Is nu al erg, vraagt al rustig iemand ten huwelijk
:biggrin:
Ben bang dat hij ook iets van mij meegekregen heeft :redface:, hub is wat nuchterder wat dat betreft.
Ja, jij hebt hem life gezien he. Moet zeggen dat hij zich toen knap rustig hield ![]()
En nu even snel aan het werk. J. moet over een uurtje al weer bij de tandarts zijn om een gaatje te vullen. Krijg je als je niet wil luisteren he. Doktersdagje dus vandaag!
Marion,staan de meisjes nog niet voor de deur te springen of J komt buiten spelen ![]()
Mij maakt het ook nooit uit met wie ik vlieg,als ik er ook maar kom.Heb nu met on*r air gevlogen en kregen geen eten aan boord,februari nog wel,maar ja maakt mij verder ook niet uit hoor.
Hey meiden … BEDANKT VOOR DE BLOKJES!!!
Zie het nu pas dat ik er ook gekregen heb.
@ marion, hopelijk kunnen jullie dan snel een 2e afspraak krijgen… wat vindt J. allemaal van dat gedoe? of snapt hij waarom het is?
@Turkijelover
De meisjes moeten te ver fietsen dan, hebben ze er nu nog niet voor over.
nog niet…
Dat komt vast nog wel :biggrin: