ja behoorlijk!!
@Bloem: Kun je geen hint geven over de wereldfoto?
zal eens gaan kijken daaro
@toos…ik vlieg met pegasus geloof ik…heb eigelijk geen flauw idee…![]()
@turkije-lover…dat zijn gehaktballetjes in een pittige tomatensaus…
Hé allemaal, kom snel even langs hoor. Bijlezen is even geen optie, zo tussen de middag. Het weer is weer opgeknapt en er schijnt hier in Woubrugge een flauw zonnetje.
Ga zo snel lunchen en weer klaarzetten voor vanmiddag.
Fijne dag voor iedereen.
Zijn er al uitslagen van examens binnen?
Nog maar 37 dagen:wub:
Filiz,die zijn wel lekker.En weet je al wat je vliegtijden zijn?
nope…mamz komt om 2 uur terug van t werk…en dan gaan we samen naar de stad…ik haal ze dan op…
zal jullie het zo snel mogelijk laten weten ![]()
spannend!!
ikke zat in mn rooster te kijken en ik heb as dinsdag ineens een vrije dag… dus ikke??? snap er nix van, kan gewoon een fout zijn, maar zit nu heel diep te graven of er die dag iets is, waarvoor ikzelf toch vrij heb gevraagd… maar kan echt nix verzinnen…??
Is toch lekker Bloem een dagje vrij ff bijtanken en dan woensdag er weer tegenaan
oke goedemiddag.
Ik heb weer geslapen en geniet van deze dag. Hoop ik.
Ga zo naardorp maar ik dacht eventjes op wereldwijzer kijken voordat ze weer zoveel gekletst heb.
Maar ik denk dat ik er 24 uur per dag op moet zitten want het is niet bij te houden! KLETSKOUSEN!!!
Leuk hoor
GRoetjes jac
Ben ik weer!!!
Niet veel gekocht,alleen gegrilde kip voor vanavond en bloemen voor de tuin.
@Filiz is wel een goede maatschappij ,wij hebben er de laatste keer meegevlogen,we kregen zelfs eten.
oke vluchtig eventejs bijgelezen.
Cyn: Fijn dat je het super gehad hebt. We willen als je tijd hebt alles weten.
Toos: We kunnen het bijna niet vergeten en jij helpt ons daarbij!
Lekker hoor!!! Jaloers nee helemaal niet:nod:
En lekker hoor pedicure.
Het lijkt trouwens dat iedereen marktdag heeft. Bij ons is tie inmiddels afgelopen dus kan ik straks rustig naardemarkt.
Ik hou helemaal niet van markten enkel de markt in Turgutreis.
O ja ik heb net een brief gekregen. ik heb 26 juni om half 9 een sollicitatiegesprek. Spannend. Er hebben er 2 op gereageerd dus 50 % kans.
We zullen gaan zien
o Ja filiz: met pegasus heb ik ook meegevolgen en ik vond het super!
@ turkije lover, tuurlijk is het lekker, maar ikke ga niet overwerken om zomaar een dag vrij te hebben!! ik werk me juist te pletter om strax 8 weken vrij te zijn, dan ga ik toch niet zomaar een dagje vrij nemen?!! kost me 7 uur!
ik ga eventjes naar dorp, dus misschien tot straks
@ jac: spannend!! wat is het voor iets?? andere functie of ander bedrijf?
Goede middaaaaaaaaaaaaaaaaag!
Vanmorgen alles heel goed verlopen, heb er een goed gevoel bij. Eerst een uurtje met ons drietjes gepraat. Daarna een observatiegesprek met J. alleen. Dat duurde ook een uur. Wij mochten mee kijken door zo’n speciaal raam als we dat wilden, maar hebben dat niet gedaan omdat we bang waren dat J. daardoor afgeleid zou worden of rare fratsen uit zou gaan halen voor dat raam. Ondertussen zijn wij lekker naar buiten gegaan. Schoonzus zit in het gebouw ernaast, wist de tijden, en stond ons buiten al op te wachten. Weer fijn bij gepraat dus. Nadat J. klaar was nog met zijn vieren iets gedronken. Leuke reactie van J., ben zo blij tante … dat het weer beter met je gaat. Moet wel even zeggen dat je er goed uit ziet. De charmeur :biggrin:.
@Jac
Toevallig ook bezig met de ZZP-formulieren? Ook mijn taak op kantoor de laatste weken.
@Bloem
Je moet er wat voor over hebben om 6 sterren te halen, een pijnlijke schouder dus :slywink:.
@Linda
Hopelijk voel je je snel wat beter. En anders lekker naar huis om uit te zieken.
@Toos
O de pedicure, moet ik ook nog heen.
@Cyn
Fijn dat je het zo goed naar je zin hebt gehad! Sevilla lijkt me ook zoooooo mooi :drugged:
@Cyn welkom thuis fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad.
@Marion wat fijn dat het zo goed is gegaan,nu afwachten zeker?
Hopelijk ging het ook weer een beetje met je schoonzus in elk geval fijn dat jullie even hebben kunnen kletsen.
@ marion, dat klinkt positief! wanneer moet je terug/ hoor je meer… en idd… wat is J. een charmeur… komt goed van pas als profvoetballer :hihi:
Bloem, ja dat is waar,kan je niet vragen dan of ze je zomaar vrijgepland hebben en mocht dat zo zijn kan je altijd nog gaan werken misschien mocht je dat willen.
Marion,Fijn dat het allemaal goed gegaan is.En J nu al een charmeur dat gaat wat worden later hahaha.