TTT deel 30...!!

@Linda ja nu snap ik waarom je zo denkt en inderdaad als je niet meer single bent ga je normaal niet meer op een datingsite.
Nou meid ik hoop echt dat het wat wordt,trouwens waarom benader je hem niet via die site?

@turkije-lover: heb m vandaag gewoon een berichtje gestuurd maar nog niet met die vraag erin wil effe rustig afwachten proberen contact te houden via berichtjes en op de training, eerste week van julie hebben we de laatste training voor de zomerstop gaan dan met z’n allen ijseten bij een ijssalon probeer dan naast m te gaan zitten net zoals vorig jaar alleen toen speelde dit nog niet allemaal, en eens polsen of ie door wil c.q. gaat trainen tijdens de zomervakantie

@mk: bedankt voor je punten, mocht alles gaan zoals ik hoop dan kom ik een keer met hem bij je langs

@Linda: Oh, als het nu zo in elkaar streekt, zou ik toch zeker het nog een keer via die site proberen.

Is Dia al terug? Oh ja he. Wat gaat dat snel. :frown:

@roanna: dia is vanmiddag geland hier op het vliegveld. wil nog niet gelijk weer p die manier benaderen wil niet te opdringerig over komen eerst maar eens kijken of ie reageert als ik m gewoon mail en hoe het contact verloopt tijdens de training staat ook zo raar he mocht ie toch niet single zijn

@Besmile: Foto foto

Dus rustig aan opbouwen Linda en zien waar je uitkomt hoop voor je dat het allemaal positief wordt.Zal voor je duimen

@Linda: Ja, daar heb je ook wel weer gelijk in. Nouja, als het ook via de normale mail kan, beter nog toch?

@Toos: Waar mooie foto Toos? Oh , zeker op die andere topic?

ja kan het bijna niet meer bijsloffen. wereldfoto, turkije foto en hier nog meelezen en kletsen

Je had de wereldfoto bijna goed geraden

Ja Toos, je bent er maar druk mee. :lol:

wordt ook een daagje ouder

en wie heeft de wereldfoto geraden???
heb er nota bene vrienden wonen!!

Ja hoor en dan nog zo moeilijk doen

ligt niet aan de leeftijd hoor, ik zap me ook een ongeluk en met die gekke touchpad is het een gepriechel van hier tot bogota!

Pfffffffff Toos ik wordt er ook helemaal hyper van maar vindt het wel een leuk spelletje.

en gezellig dat het overal is!
beter dan tv

Bloem ik ben het helemaal met je eens!!!

Ikke is weer thuis

@Jill: Sterke vrouwen kunnen alles aan :wink:

huizen, trainingen, foto’s weet ik veel, hoofd loopt al om met wetten, en dan jullie er nog bij…warmte ben het zat
Ik denk dat ik ga douchen en dan met de airco aan slaapie doen…
Of toch nog ff WW-en…

Kies maar voor het laatste Beppie.