ikke was idd een plaatje zoeken
jerusalem gaat slapen (uur tijdsverschil) dus ikke ben er weer
@ jill, en wat voor een!
@ marion, namens mij off course ook!!
@ toos, ken het wel, alleen nooit mee te maken gehad… heb dus geen idee hoe/ wat en vooral hoeveel… maar ja, als er maar wat over blijft dan toch he? wel raar wat ze idd niet wachten tot het huis verkocht is enzo…
hoop gedoe!! beter blijven leven!
Ja Marion, door al die hectiek hier is dit bijna ondergesneeuwd, maar ook ik wens je alle sterkte in het Radbout en hopenlijk worden jullie er wat wijzer door.
Heb eigenlijk niet veel te vertellen en over huizen heb ik al helemaal geen verstand.
Ga straks weer werken een nachtje maar.
Daarna weer overdag werken.
Ik ga eventjes verder kijken bij het raadspelletje
pffff ben eindelijk weer een beetje bijgelezen, ik was vandaag zo druk dat ik de hele dag geen tijd had gehad om bij te lezen. Moest dus 54 blz lezen pffff.
Ik puf nu al en moet nog niet eens bevallen. Ik ga nog steeds voor 7 juli, dat is 5 dagen voor de uitgerekende datum, net mooi had ik zo gedacht.
Vandaag de laatste werkdag dus en je loopt dan toch de hele dag te stressen, dit nog, dat nog, komen altijd weer dingen tussendoor maar nu … KLAAR!!!
@turkie-lover(en de rest): de reden dat ik het vermoed is als volgt, we staan beiden ingeschreven op een soort datingsite, toen hij me vertelde dat ik ie net een vriendin had en eigenlijk het profiel wou verwijderen was hij in die tijd en daarvoor hooguit 1 keer in de week a 14 dagen actief op die site, de laatste tijd is hij net als mij vrijwel dagelijks daar te vinden, dit doe je normaal gesproken niet als je een relatie hebt en dat liet hij ook destijds wel een beetje doorschemeren daardoo er eigenlijk niet meer actie te zijn, dus vandaar dat ik weer een beetje hoop heb snapppen jullie?
Ik kreeg eergister ook een kaart voor een uitnodiging voor een bruiloft op
07-07-2007 van kennisen van ons waar wij het totaal niet van verwacht hadden dat die ooit zouden trouwen. Allebei al een huwelijk achter de rug en nog niet zolang samen , maar wel grappig dus.
@MK116: Nou, ga maar lekker nog even genieten van je vrijheid nu en van je gezin. Straks ben je er weer druk mee, maar wel een leuk vooruitzicht.