Ja hoor we zijn al weer halverwege.
Zo jullie gaan weer lekker. Ik hou jullie echt niet bij hoor!!!
Groetjes jac
Niet te doen he Jac.
Als we in dit tempo doorgaan dan zitten we met een nieuw record denk ik,ik dacht dat het record 4 dagen was.
@Jill: Mn broer doet het financiele gedeelte, dus dat soort zaken handelt hij af, behalve successierecht dat moeten we ieder apart betalen. Gelukkig was er voldoende om zulke naheffingen te betalen. Kennen jullie dat niet daar??
@Bloem bedankt he voor mijn mooie advatar,heb ik ook eens iets orgineels.
Haha, sta ik straks in deel 31 nog steeds op 1. Lekker doorkletsen dames
O jawel hoor,die weten het hier ook wel maar ik denk wel dat ze zouden wachten tot het huis verkocht is maar dat weet ik niet zeker.
O.K Toos we zullen er extra hard aan trekken,beloofd.
Het is trouwens erg stil vanavond,waar zit iedereen toch?
In 9 dagen kunnen we 1.5 deel volkletsen
Dat moet lukken toch?
Volgens mij zitten ze allemaal bij raad het plaatje.
Nou ja dan moeten we het maar zelf doen he,ze zullen nog wel binnenspringen denk ik.
Nee Jac, dit hier is niet bij te houden. :unibrow:
Toos, ik heb ook even op de site van Schiphol gekeken en P3 is bijna even duur als Rai en daar gaan die busjes om de 10 minuten. Weet je, hun gaan met 2 auto’s met 5 volwassenen en 2 kids, waarvan er een nog maar een half jaar oud is. Omdat ze al om 6 uur vliegen (Fuerteventura) moeten ze zeker al om 4 uur op Schiphol zijn en dan het lijkt mij en haar trouwens ook, dat het parkeren P3 op Schiphol handiger is. Voor 8 dagen € 47,50 per auto. Dusssssssssssss is te doen.
Bedankt Toossie! Lief dat je er nog aan gedacht hebt. Gaat morgen lukken hoor, ben er helemaal klaar voor.
ik heb nu ook reputatiekrachten ![]()
bij ons horen ze 2x langs te komen bij stage, maar of de 1e had geen tijd of de ander niet.
Maar het is in Nederland al niet anders dan in Belgie,als je je hele leven hard gewerkt en gespaard heb kom je bekaaid af.
Er zijn er die alles opmaken en er op los leven en eigenlijk hebben ze nog gelijk ook.
Marion ik denk dat ik iets gemist heb,sorry in elk geval veel sterkte!!!
marion
bedankt voor de kracht ![]()
O ja sorry denk dat ik het door heb.