TTT deel 30...!!

@ toos ja is goed, geef jij me nog ff wat €€€€€??
nee zit er idd over te denken, egypte, israel, jordanie en dan eindbestemming: thuis

@ jill, ja en ik weet van wie!!

Toch niet van jou zeker?

Hoe is het Bloem, al verder gezocht???

@ filiz, any time, any time

Een paar weken geleden heb ik zitten prutsen met kopieren knippen plakken,weet ik veel,nu staat hij ineens bij mijn afbeeldingen.

@Bloem: de fiscus is net aardig voor je geweest

@ jill, ikke had em als 1e voor je neergezet, ergens in TTT 21, maar hij is voor jou hoor, no problemo

@ toos, nee druk man! met milaan op msn en met jerusalem!! kan nie allllles tegelijk!

@ toos, fiscus was meegenomen in de 6 mn azie reis, dus elke euro broodnodig hoor!!

Ik mag alleen maar de fiscus betalen, je weet wel successierecht en belasting wat mn vader had moeten betalen. Maarre teruggeven ho maar

das flink baaaalen he? pfff… snap dr ook nooit nix van
wordt volgend jaar nog wat

@Bloem: Of weer een poosje sparen en dan egypte enz enz enz

Ach ja, weet nog niet hoeveel successierecht we moeten betalen omdat het huis nog niet verkocht is. Verder heeft de belasting mn vader meteen maar van de afgelopen 5 jaar doorgelicht, kwamen met een flinke naheffing

ja allicht… of niet… ik zie het wel!

@ toos, maar als je het nu uiteindelijk wel verkoopt… krijg je dan niet volgend jaar weer terug ofzo?

Je hebt gelijk, eerst deze reis, je hoofd leegmaken en dan verder kijken

Nee was dat maar waar. Vind dat zo stom, heeft iemand zn leven lang gewerkt, belasting betaald misschien wat gespaard of een huis, moet je daar belasting over betalen

@marion: Wens je alvast succes in het Radbout. Hoop voor jullie dat je er wijzer van wordt

@Toos wat erg,bovenop al je verdriet krijg je dit ook nog pffffff meid .

OOOOOOOOOOOOOOOOH … stiekem stalken :unibrow::wink:
Deed het vroeger ook wel een hoor, had wel het voordeel dat mijn vlam op de route lag van huis naar school :smiley: