@ beppie… meer dan ik!! en moet nog steeds verspreidden… dus helaas… kan je niet helpen!!
@Jill: Ben doodmoe…zoveel input in mn koppie… En al wat “ouder” dus die leer-spier is ook niet zo ontwikkeld meer, dus moet er best moeite voor doen. En het is wetgeving he, droge kost… Dus mn koppie loopt om…
Ben er nog wel ff een half uurtje
Wij hebben blokjes verspeeld toen we e-Bucks gejat hebben :hihi: dus hebben het aan onszelf te danken Bloem…
Hoi allemaal,
Ben ook weer even hier en heb even wat bijgelezen.
Eigenlijk niet te doen, want het gaat te snel.
Heb net lekker gewerkt bij het callcenter en nu dan even hier.
@Bloem, als ik zie wat jij hier allemaal doet. Altijd maar druk in de weer op WW. Helemaal gaaf hoor.
@Jac, ben je al naar je werk? Zal haast wel. Hoop dat je toch lekker werkt vannacht.
@Marion, ik wens je veel sterkte toe morgen en de komende tijd.
@Linda, je zit even in een moeilijk parket. Is hij wel of niet vrij? Ik hoop dat je er snel uitkomt.
@Toos, ik hoop voor je dat alle “nasleep” snel ten einde zal zijn. Mijn broer is ook nog bezig met dat van m’n tante.
Komt er ineens een broer opdagen die nooit meer contact had met de familie, al 45 jaar niet. Maar ja, omdat tante niets beschreven had, heeft hij recht op de helft van de erfenis. M’n tante stierf net voor dat ze bij de notaris waren geweest. Echt erg.
@Turkijefan, wat zit jij ook vol plannen.
@Jill, je moet maar denken “geniet nu, het is later dan je denkt”.
Sorry als ik niet op iedereen gereageerd heb hoor, het is niet mijn bedoeling om iemand te passeren.
Fijne avond nog en voor straks goede nacht.
Nog maar 38 dagen voor ik naar E ga.
Bedankt meiden voor al die lieve sterktewensen!! Jullie zijn schatten, maar dat wisten jullie al he?
@Turkijfan
Vond je zo zielig zonder blokjes.
@MK
Eindelijk met verlof. Nog een paar weken rust, duurt nog even voordat het 7-7-2007 is!
@Linda
Idd vreemd dat hij nu weer veel op de site te vinden is. Zou mooi zijn voor je als hij weer vrijgezel is.
@Roanna
Leuk he, een bruiloft van een stel waarvan je het (nog) niet verwacht. Kreeg vorig jaar een uitnodiging van een vriendin van me. Was tijdens de vakantie in Las Vegas stiekem getrouwd. En later dus een feestje in Holland. Wist gewoon niet wat ik zag toen het kaartje in de brievenbus lag.
Beppie ze doen je wat aan he maar je mag trots zijn op jezelf!!!
@ beps ten tijde van het hele ebucks gebeuren dat ik in turkije en gran can, heb dus nooit nix gejat of er iets van meegekregen
@ fransijn :hihi: begint het op te vallen…ach, call center he?
@ jill en anderen… ikke zet ww gewoon 2 keer open!! hahaha
Haha slimmeke had ik ook al gedaan!
Sinds ik die scootmobiel in mijn advatar heb ben ik zo snel en slim.
@Bloem:Nee mop, dat was al eerder…echt, net voor je naar Turkije ging, heb je je punten nog verdeeld… en toen hebben we punten gejat, maar als het mislukte dan raakte je rep punten en blokjes kwijt. Ik weet nog dat het je wel lukte bij mij grrrrrr…
Ik heb toen nog met e-Bucks rep kracht gekocht… man wat een toestand…maar dat was wel het begin van TTT!!!
hahaha
ikke heb gewoon geen tijd om te plassen!! hahahaa
maaaar ga het wel ff doen
volgens mij hebben we vanavond een record, want elders is het ook druk!
wilde een uur terug al gaan slapen, maar ja, die stomme foto’s he?
Bloem neem dat van mij ook effe mee!!!
Nee die stomme dozen op WW, anders had ik ook al plat geweest…
@ beps, ik heb misschien 1x een puntje van je gejat om te kijken of en hoe het werkte… hehehee…
ja… toen ging het echt hard ineens!! wist niet wat ik zag en wat er aan de hand was, maar toen zat ik echt al op gran can
maar maakt niet uit
plassen!!
Meiden ik ga ervan doooooooooooooooor. Fijne avond verder.
@Franslijn: Dat is inderdaad heel vervelend zo’n nasleep als bij je tante. Je hebt het maar druk, misschien maar goed, heb je weinig tijd om na te denken. Die 38 dagen zijn zo om
Heb ook geen tijd gehad voor een sanitaire stop, ga voor mij ook even bloem
Ik heb alle drie de ww topics open staan, is anders helemaal niet bij te sloffen
Meiden ik ga slapen voel me vanavond niet zo heel lekker, veel hoofdpijn en beetje misselijk is eigenlijk vanmiddag al begonnen ga nu maar lekker slapen en dromen, dan is het morgen vast wel weer over en des te sneller is het weer woensdag :wub:, hopelijk komt ie dan wel of hebben we al op een andere manier contact gehad, morgen werken van 9-21 weer lange dag dus tot morgenavond
zoooooooooooo wat een opluchting zeg!!
pfoooeeeeeeeeeee :hihi:
heb ff gekeken en bijna iedereen die actief is op ww zit hiero bij turkije!!
we gaan ons nog een keer afspliten, of gewoon turkije forum bovenaan, hoeven we ook niet elke keer zo naar beneden te scrollen (kon ik maar scrollen!!)