TTT deel 30...!!

@Roanna: Goed geraden:D

@Bloem: Ons progamma ziet er meestal als volgt uit. Overdag lekker zonnen en zwemmen aan zee of zwembad. Om een uur of 4 a 5 naar de kamer dutje doen :stuck_out_tongue: Douchen, kleden en dan eten en dan lekker shoppen, wandelen, terrasje pakken, mensen kijken. Dus tegen de tijd dat jij gaat eten, heb ik de tas al vol geshopt.

Nou en dan misschien een dag excursie doen ofzo. En verder alleen maar eten, drinken en luieren. Enzovoort. :wink:

@ roanna, je kent die van mij, uitslapen, zonnen, happy hour, om 19 uur rchting kamer, dutje doen en douchen, 21 uur eten, 22 uur happy hour beetje shoppen beetje socializen, 1 uur: me helemaal de voeten onder mn lijf vandaan dansen, half 4/ 5 uur richting hotel, dutje doen, en dan rond 11 a 12 uur er weer uit op naar het strand, zonnen, 18 uur happy hour enz enz
owh ja en een dagje of zo excursie doen, ook goed!

rustig opstaan, kopje koffie, rustig ontbijten,…stukje wandelen, evt boodschapje, naar zwembad en NIETS DOEN!!
volgende dag, op onderzoek

Ikke is thuis alles goed, moet zo weg, heb UREN bijgelezen dus helaas

Goede avond!!
Zo we zijn er weer even, J. lekker gezwommen bij zus, eten zit erin en even bij gelezen. Nog even snel voor mijn dagelijkse wandeling met buuf. Ze wil graag meer bewegen voordat ze op vakantie gaat maar heeft geen zin om in haar uppie te gaan. Dus speel ik de stok achter de deur :evil:

@Turkijefan
Waar volg jij je opleiding dan? Vreemde gang van zaken. De stage is er om te leren. Ze moeten je wijzen op je mindere punten en aangeven wat je daar eventueel aan kan verbeteren. Vooral als receptioniste en secretaresse moet je heel goed op de hoogte zijn van het reilen en zeilen binnen het bedrijf. Anders is het ontzettend moeilijk om goed door te verbinden en goed te kunnen antwoorden op de vragen die je aan de telefoon gesteld worden. Kan onmogelijk in een paar weken geleerd worden, daar moet je in groeien. En de ene persoon is nu eenmaal beter gebekt dan de andere. Vind het niet helemaal eerlijk dus om maar meteen te zeggen dat je de opleiding maar moet stoppen.
Anders wordt het natuurlijk als je opleiding door een uitkerende instantie betaald wordt. Meen dat die wel kan besluiten dat de opleiding gestopt moet worden als blijkt dat je niet voor de functie geschikt bent. (of niet Beps?). Maar meestal wordt dat al van te voren bekeken door middel van testen.

@Bloem
Gaat goed komen in de back-pack-shop! Daar krijg je je rugzak wel vol :biggrin:

@Beps
Waar ben je?

En verder een heleboel die bijna GAAN of met de voorbereidingen bezig zijn!! WIL NU OOK ZO GRAAG :crybaby:
Nu nog ff de foto’s checken want jullie hebben me nieuwsgierig gemaakt!

En daar is onze Beps ook :biggrin::biggrin::biggrin:

hallo meiden even een egoberichtje…gisteravond kies finaal afgebroken, vanochtend naar de tandarts, 1 uur in de stoel gelegen, hij is gemaakt maar ik geloof dat mijn kaakgewricht half ontzet is, ik kan mijn mond niet goed open doen…au…wordt ook al een beetje dik…ik baal…de verdoving begint nu uit te werken…:frown:

leuk he? die reputatiekracht enzo??? :biggrin:

Marion
ik volg die opleiding in Hoorn

@Viva
Heb met je te doen. Is zo’n irritante pijn, neem maar alvast een pijnstiller. Geen pijn lijden als het niet nodig is!

@ viva, :eek: sterkte dan maar… ook aan de vloeibaar?

Meiden, moet weg. Met een groepje jongeren van de kerk, praatgroepje zeg maar. Tot morgen. Moet werken, en dan boodschapjes, maar ben er daarna helemaal want hubbie is weg
Had vandaag tussentoets(meer controle of ik de stof van vandaag snapte. Gister ook trouwens, gister was 83.3%) vandaag gewoon 100%!!!

Nou goed tot morgen veel plezier en niet teveel posten moet ik zo bijlezen,.,

ja ik heb een evaluatie dat ze moeten invullen, maar school komt maar 1x op bezoek en dat is aan het eind van mn stage. eerder konden de 2 vrouwen geen afspraak maken.

wat ik ga doen? ik wil toch wel doorgaan of 1 niveau lager. uiteindelijk wil ik nog steeds receptioniste worden (dat is 1 niveau lager) eens zien hoe dit afloopt.

Hey Vivaturkije, weet je dat je in turkije voor een kroon maar 50 tot 100 euro betaald??

vast wel, maar moest t toch ff melden!
sterkte met de pijn!

groetjes Carine

@Viva sterkte meid niks zo ellendig als tandpijn.
Ik zou als het morgen nog zo is toch even contact nemen met je tandarts.

Uhhhhhhhhhhh??? Hoe kom ik nu aan zoveel reputatiekracht?
Wel leuk natuurlijk maar ik snap er niks van.

Jill ik wilde net informatie vragen over de reputatiekracht:)

Ik weet ook niet hoe het werkt,ik dacht dat het te maken had met je aantal postings,vanmiddag had ik nog 100 en nu opeens 120 wel leuk he.
Raar dat jij daar nog niks hebt staan.

Zo vandaag naar de tandarts geweest en daar zijn ze ook verbaasd hoe alles eruit ziet en hoe de kaakchirug het heeft gedaan. Petje af.

Ik heb nu 2 dagen stage er op zitten en het gaat weer aardig goed. Het is wel vermoeiend en als het niet gaat, dan ga ik naar huis. Tja 8 minuten fietsen van mijn huis.

@Besmile je bedoelt toch dat de tandarts tevreden was of niet?