TTT deel 30...!!

28 juni :smiley:

Nee Bloem. Daar ga ik ook niet heen (was maar waar). Heb nog wel geprobeerd om om te boeken, maar dat kon niet meer zonder al teveel kosten te maken. Te kort voor vertrek, zeg maar.

Zoek nog maar een door Bloem

@Roanna: Ik zal je niet meer mee plagen hoor

@ toos heb de google earth er ff bij gepakt maar wordt weer afgeleid op msn

@ roanna, weet ik toch! geintje kidding! maar 7 uur vind ik vroeg om te eten, uurtje of 9 ga ik altijd pas… om half 7 lig ik nog op het strand !!

@Roanna: Had echt geen idee dat die wereldfoto spanje was, kwam het bij toeval tegen. Vond de reactie van Maredano wel grappig

Meiden tot straks!!!even rusten

@Bloem: Goed zoeken

Oke Toos. :crybaby: Nou Kusa lijkt me ook wel een keer leuk hoor. Ga ik toch met Beps ouders op stap, of die leuke kennissen van Beps ouders. Ha, ha.

Nee, zonder gein, ik verheug me ook op deze trip. Het ziet er allemaal zo leuk en mooi uit op hun website. Ik heb er alle vertrouwen in, dat wij het daar ook leuk zullen hebben En ja, die bootreis naar Samos lijkt me leuk. Als het niet tè duur is, wil ik dat zeker gaan doen.

@ roanna, je gaaaaattt!!! tuuuurlijk wordt het leuk/ gaaf/ geweldig!!

@ jill, chill ze!

@ toos, zoek me rot! grrr… erg tegenstrijdig!

Denk je aan mij als je nar Samos gaat. WIJN!!!

@Roanna: Weet ook zeker dat je het naar je zin zult hebben. ADR komt vast ook nog

Kun je geen fles echte samos meenemen?? Kom ik hem wel bij je ophalen

Zie het nou pas, heb een blokje erbij. Dank je wel Linda

Je kan altijd een gokje wagen Bloem, je weet maar nooit. Al enig idee??

Trouwens die foto van jou kan ook overal zijn, heb ook geen idee

@ toos, no way! is echt een hele speciale stad, vindt zelfs een bepaalde organisatie die er verstand van heeft…

@ toos, nee nog geen verder idee, erg tegenstrijdig, netjes, rechttoe rechtaan, maar toch veel rode daken, zonlicht, dus hoog modern enz enz… zou nie weten, niet azie, twijfel aan zuid-amerika, rode daken dus niet australie of vs…ikke dus ???

@Jill: Rust maar ff lekker uit, kunnen we vanavond weer lekker verder babbelen. :biggrin:

@Toos: Tuurlijk neem ik Samoswijn voor je mee, àls ik naar Samos ga.

Ik heb ook geen idee van jou foto Toos. Het is toch niet je huidige woonplaats he? :biggrin:

hahahhaaa… dat mochten ze daaro willen!!